Komentáře uživatelů k filmu (8)

  • Peabody
    *

    Naprostá příšernost slepená Edou Šimáčkem a Karlem Steklým snad někdy v pauze na svačinu. Tehdy velmi populární a velmi, velmi lidový komik Fanda Mrázek dostane od Karla Hradiláka, typického představitele záporáků, na úhradu dluhů staré rozsypané skoro nepojízdné auto s číslem 1313. To se nakonec ukáže být vzácností za kterou v závěru dostane od továrny pro její muzeum 50 000 Kč (což tehdy bylo několik slušných ročních platů). Fanda Mrázek je děsivý pitvořílek, Jára Kohout hraje sice civilněji než jindy, což ovšem jeho výkon moc nevylepší, ovšem zajímavostí je ve filmu hafo. Točilo se hodně venku ve staré Praze, takže vidíme Meinlovy reklamy i jeho reklamní figury černoušků v kostýmech, odvážné dvoudílné plavky dívek v Axe, matadory němého a zvukového filmu jako Přemysla Pražského, Ferry Seidla a další. 35 letý Jindřich Plachta hraje starého pána, otce Růženy Šlemrové, která byla o 13 let starší a tchána Zvonimíra Rogoze, který byl starší o let 12. Něco písní, hodně starých aut, logika příběhu veškerá žádná, slepenec scének. Humor dokresluje hláška Jindřicha Plachty, která se snaží uniknout ze skříně: "Vodemkni! Jo ty nemůžeš ty jsi želva."(26.5.2016)

  • troufalka
    *

    Chyběl silný příběh i zajímavé hlavní postavy, chyběl bohužel i humor. Zajímavé pouze jako doplnění znalostí o prvorepublikové tvorbě.(3.12.2015)

  • mchnk
    ***

    Pominu-li chvílemi skutečně těžko vstřebatelné Fandovo podivné pitvoření, jedná se o pohodový snímek s uvolněnějším prvorepublikovým herectvím a také o jakési částečné zdokumentování dobové Prahy v reálu.(15.12.2015)

  • Marthos
    **

    Provoz v barrandovských ateliérech patřil v prvních letech k nebývale rušným a vyžadoval rychlou a pokud možno efektivní spolupráci všech zúčastněných. Svatopluk Innemann byl navíc znám svou uměleckou zručností a přestože tempo jeho práce bylo v určitých okamžicích doslova vražedné, přijímal takřka bez výhrad další režijní závazky. Scénář tohoto sezónního filmu, odehrávajícího se kromě ateliérových dekorací také v autentickém prostředí pražského plaveckého bazénu, je společným dílem Karla Steklého a Eduarda Šimáčka, kteří si tentokrát příliš nelámali hlavu a spíchli levnou konfekci podle právě žádaného střihu. Leccos naštěstí zachraňují oblíbení herci v čele s báječným Jindřichem Plachtou, Járou Kohoutem, Trudou Grosslichtovou a Elou Šárkovou, která si zahrála svůdnou Irenu. Hlavní role byla rezervována pro nebývale populárního Fandu Mrázka, který tehdy již náležel mezi originální pražské komiky, vyhledávané především širokou diváckou veřejností. V době natáčení Innemannova snímku se usměvavý Fanda vypracoval již na majitele vlastního kabaretu Modrý velbloud, v němž získal dlouho hledaný prostor pro svou uměleckou exhibici. Dnes jsme sice z tohoto dílka lehce rozpačití, ale pohled na automobilové veterány všeho druhu naznačuje, že jeho kouzlo ještě tak úplně nevyprchalo.(3.2.2016)

  • zette
    ***

    Dejove to pohromade moc nesedi, nekolik scenek je ale vydarenych a vtipnych. Naopak od uzivatele "Vesecky" me herecky projev Fandy Mrazka bavil.(15.12.2015)

  • Vesecký
    *

    Za výkon Jindřicha Plachty a milou Trudu Grosslichtovou jeden bod. Příběh měl být v podstatě směsicí vtipných gagů a průpovídek, ale ty byly předvedeny tak primitivně, že bylo divu, že se tomu možná někteří i zasmáli. Skoro jako film z české kinematoghrafie počátku 21. století. Fanda Mrázek na počátku své kariéry přeháněl mimiku svého obličeje se spoustoui šklebů využívajících jeho velká ústa, ale vtipný rozhodně nebyl. Jára Kohout byl nemohoucí, jeho taneční kroužek, to byla choreografie přespříliš amatérská, aby působila vtipně. Ne již více!(2.12.2015)

  • Pitryx
    ***

    Zvláštní zjev tenhle Fanda Mrázek. Filmu dal hodně, bez něj by to asi bylo o ničem. Jinak se mi to i celkově líbilo, viděl jsem film poprvé, předtím nějak unikal mé pozornosti. Nu, alespoň jsem si doplnil mezery v naší komediální tvorbě.(27.8.2017)

  • Lykos
    *

    Velmi, velmi nerada to říkám, protože mám k filmům z tohoto období veskrze pozitivní vztah, ale na toto se opravdu nedalo koukat. Střihy jako z blázince, nepropojené scény, nesmyslná hluchá místa, která nemohla pobavit ani to nejméně náročné publikum. Jednou a dost.(26.11.2018)