Deníček (68)
Step by step
Troška nostalgie. Jedu nonstop. Step by step!
The last ship
Velké překvapení a ... no prostě by zde měli dát upozornění, že je to vysoce návykové!! The last ship.
Matt Smith - Doctor Who
Love him!! Naprosto skvěle ujetý jedenáctý Doctor Whoooooo. Chvíli mi trvalo než jsem si na něj po Tennantovi zvykla, ale pak to stálo za to. Ta jeho praštěnost nemá chybu. Jakoby se pro roli Doctora přímo narodil :-)
Tom Bateman
Zaujal! Zatím jako Dr. Jekyll a pan Hyde, ale ta dvojrole byla naprosto úžasná. Neuškodilo by ho více obsadit, ten kluk má talent :)
Kino - červenec 2015
Minions ... Puči!
Carnivale
Po hoooodně dlouhé době dokoukán další (neobvyklý) seriál - Carnivale. Doporučuji!
Arrow
Wayward Pines
Příjemné překvapení z letošního roku. Po prvním díle se mi moc do druhého nechtělo, ale po druhém jsem zhltla i třetí a už se vezu :) Wayward Pines ... alespoň si zkrátím čekání na další řadu Grimma a prostřídám dohánění Arrowa :)
ALF
Podtrženo, viděno - alias krásné 4 řady vzpomínek na dětství, kdy byl svět ještě bez starostí :o)
Kino 3.9.2014
4400
Shlédnuto komplet 4400.
Kino 23.8.2014
Kino 10.8.2014
Kino 29.7.2014
Smallville
Smallville - 10 řad - 217 dílů. Vždycky jsem si myslela, že je to průměrný seriál. Když jsem byla mladší, tak jsem občas viděla nějakou tu epizody, když jsem se vrátila ze školy, ale víc jsem tomu nevěnovala pozornost, prostě takový ten amerikáno teenage seriál.
Nikdy bych nevěřila, že mě tolik strhne :) Nedokážu říct, jestli se mi líbila první polovina, která se odehrávala na Smallvillské střední nebo druhá polovina v Metropolis. Ta první má své kouzlo, ta druhá je temnější, "dospělejší". Ale abych se vyjádřila k jednotlivým postavám:
Clark Kent - Byla docela sranda porovnat Clarka na střední (třeba první díl) a poslední díl, alias Clarka spasitele. Takové ucho proti fešákovi se snad dokonalou musculaturou. No občas není na škodu se trochu zasnít. Nicméně se mi líbil po celou dobu seriálu, ať už byl normální, ovliněný červených kryptonitem, se schopnosti nebo bez. S Lanou i Lois ;)
Cloe Sullivan - Zbožňuju Cloe a i když holky tolik nežeru, tak ten její krásný úsměv vždycky rozzářil obrazovku. Jak herečku, tak samotnou postavu jsem si hned zamilovala. Docela mě štvaly díly, kdy tam nebyla. Ale jsem ráda, že i když v komixu tahle postava vůbec není, tak byla vytvořena pro televizní seriál a zůstala tam po celou dobu.
Lex Luthor - No, většinou záporáky nesnáším, ale u něj bych nejspíš udělala vyjímku. Takový záporak sympaťák dalo by se říct. Teda až na dobu, kdy byl s Lanou, to teda jako ne-e. No a když budu předstírat, že poslední díly (klony, mladý Lex atp.) neexistovaly, jsem spokojená. To, že se objevil i v posledním dílě v podání samotného Michaela Rosenbauma, beru jako třešničku na dortě :)
Lionel Luthor - No, myslela jsem si, že je to spíš taková vedlejší postava, takže jsem mu nějakou dobu ani moc nevěnovala pozornost nebo mi tam spíš překážel. Nicméně jsem si ho víc všimla v době, kdy se obrítil jeho charakter a chránil Clarka (dlouho jsem pochybovala, jestli je to jen další hra nebo to myslí vážně). Pak mě zamrzelo, když "vypadl z okna". Když se pak ještě párkrát objevil v závěru seriálu, už to nebylo ono.
Martha a Johnatan Kentovi - moc milý a sympatický pár. Měla jsem je ráda od začátku do konce, Marthu asi o ždibíček víc, ale když umřel Johnatan, tak jsem to pěkně oplakala. Ale rodiče, jak mají být, Maximální spokojenost.
Lana Lang - Co jsem tak četla v různých diskuzích, tak byla Lana nejvíce nenáviděnou postavou. Né že bych jí nesnášela, ale Lois mi ke Clarkovi seděla asi víc. Na Kristin Kreuk se ale moc hezky dívalo, ale víc se mi líbila v první polovině, když byla ještě taková ta mladičká, nevinná, sladká Lana. Potom, když brala věci do svých rukou a totálně prděla na Clarka, tak mi lezla na nervy. Jsem zvědavá na výkon představitelky v seriálu Beauty and the beast.
Lois Lane - Lois jsem si zamilovala v první chvíli, když jela autem, srazila psa a našla nahatého nic nepamatujícího si Clarka. Přišla do seriálu jako tsunami a nemám snad co vytknout, její povaha, praštěn výstupy, její láska ke Clarkovi, smysl pro spravedlnost a to, že "když se do něčeho zakousne, je jako pitbul". Sympaťanda.
Oliver Queen - Z počátku jsem hodně porovnála Olivera Queena blonďáka a novodobého Arrowa. Pak jsem si ale zvykla na tohoto a docela mě mrzí, že když dělali konkurz na Arrowa, tak vybrali nového, prootože jim blonďák připadal málo temný. Za Smallville ale alec nahoru. S Cloe hezký pár :)
Jimmy Olsen - takový ňouma, asi bych ho vyškrtla, Kara - pro mě ničím nezajímavá, Pete - i když byl spolu s Cloe pořád u Clarka na střední, tak oproti Cloe nic moc, Lutessa Luthor - no, tu jsem v lásce zrovna moc neměla, spíš jsem si říkala, koho to proboha nasadili místo Lexe, ale postupem času se to zklidilo a docela mi jí pak bylo líto, když umřela.
Celkový dojem:
Konec seriálu už mě tolik nebral, klidně by se tam dalo pár epizod vymazat, ale pokud mám hodnotit celý seriál, tak jsem spokojená. N hlavní herce se moc hezky koukalo, někdy jsem si poplakala (pohřeb Johnatana a Lionela, když Lanu obsadil Brainiak apod.) a po příchodu Lois jsem se i v některých dílech hodně pobavila. Díl, který mi nějvíc utkvěl v paměti - 9x15 Únik (Když se Clark a Lois spolu vydaji na první společný víkend a v místním penzionu potkají Olivera a Cloe, který svůj vztah tají, následuje návštěva ducha minulosti, prohození osobností atd atd).
Jak už to tak bývá, bylo těžké se s nimi loučit :)
Summer wine
Trochu té letní atmosféry. Nádherná.
Sekce seriálů aktualizována ...
... aneb proč teď tak šidím filmy :)
The end the Friends with better lives
Tak. A je konec, člověk se ani pořádně nestačí rozkoukat a seriál je fuč. Docela mě mrzí, že v dnešní době je spousta seriálů přirovnáváno k Přátelům (nemluvě o tom, že spousta z té spusty se o to snaží). Nicméně Friends with better lives jsem si docela oblíbila - podelší době jsem viděla Majandru Delfino, kterou jsem naposledy měla možnost sledovat v Roswellu (je pořád stejná :)), James Van Der Beek se mi konečně nezdál tak hrůzostrašný a hodně jsem si oblíbila Zoe Lister Jones, která mě svojí zálibou v ironii a upřímnosti naprosto dostala :) Příjemná pohodová odreagovačka :)
No a co teď? Další seriál, ve kterém jedu je Smallville, Hart of Dixie a momentálně dokoukaný The 100 ;)