Režie:
Carrie CracknellScénář:
Alice Victoria WinslowKamera:
Joe AndersonHudba:
Stuart EarlHrají:
Dakota Johnson, Cosmo Jarvis, Henry Golding, Richard E. Grant, Yolanda Kettle, Nikki Amuka-Bird, Edward Bluemel, Ben Bailey Smith, Lydia Rose Bewley (více)VOD (1)
Obsahy(2)
Anna Elliotová se kdysi nechala přesvědčit, aby si nebrala fešáka ze skromných poměrů. Po osmi letech na něj ale narazí znovu a pravá láska možná dostane druhou šanci. (Netflix)
Videa (1)
Recenze (87)
Austen je moje srdcovka, takže tenhle film jsem nemohla přejít. Vcelku se mi to líbilo, i když výhrady k němu mám. Dakota překvapila, Cosmo Jarvis se mi tam ale úplně nelíbil. Moderní trend/nešvar pronikl i sem... Asiaté a černoši v rámci anglické smetánky 19. století je ovšem úplně mimo a kor u klasiky mi tohle dost vadí. ()
Zde je vše špatně, od castingu ( Dakota je hezká a dobře hraje, ale pro roli Anny zcela nevhodná, kapitán, je neupravený, trudomyslně vyhlížející ňouma, bez špetky šarmu, to, že hrají bělohcy černoši, už raději ani nebudu kmentovat - rasové peklo). Dialogy upravili do příšerné podoby, mluvení do kamery je zcela nepatřičné a vůbec celá atmosféra je totálně mimo. Jane Austen vstala z hrobu a bude tvůrce strašit. Takové prznění klasické literatury by mělo býti trestné. Jednu hvězdu za Anina otce, ten se povedl, stejně jako okázalý nezájem nejstarší sestry o svoje děti. ()
Tohle mohl být tak moc fajn film na páteční večer. Má všechno, co čekáte od románu Jane Austen, herci jsou taky fajn, ale celé to sráží rozhodnutí nechat hlavní hrdinku neustále mluvit do kamery. Já nejsem velký fanoušek bourání stěny mezi postavami a divákem a tady to vážně nemělo žádný smysl, ale šlo vyloženě o scénáristickou lenost. Místo toho, aby si dali práci zobrazit pocity hlavní hrdinky a nechali diváka se aktivně ponořit do příběhu, tak raději nechali hlavní hrdinku všechny své pocity a myšlenky odvyprávět do kamery. Za mě to bylo strašně otravné. ()
Asi nikdo nechápe, že tohle natočila rozená angličanka. Jedná se o zneuctění dějin a literatury. Manipulace s lidmi a jejich následné přeprogramování věřit v něco co nebylo v původním románu. Asi nastal čas aby někdo natočil autobiografický film s jazzmanem Louisem Armstrongem, kterého bude ztvárňovat některý z bělošských herců. ()
4* dávám hlavně z důvodu toho prostředí, těch kostýmů, té barevnosti a celkového dojmu... Jinak je to předvídatelný film, kde mě neskutečně po celou dobu štvalo, že si nedokážou prostě říct, co k sobě cítí a ta hrdost a pýcha byla až, jak by řekl pes po kastraci "kulervoucí". Jinak je to hepáč jako prase, kde i slzu uroníte a pokud stárnete, tak si můžete říct, že už jste vážně staří a patetičtí :D ()
Reklama