Režie:
Rudolf HavlíkKamera:
Václav TlapákHudba:
Ondřej KonvičkaHrají:
Jiří Langmajer, Anna Polívková, Marek Taclík, Tereza Kostková, Pavel Šimčík, Zuzana Kronerová, Radek Holub, Leoš Noha, Oskar Hes, Ondřej Kavan, Jiří Maryško (více)VOD (3)
Obsahy(1)
V prvním filmu se hlavní hrdina Karel Král ocitl v ženském těle. V druhém díle poznáváme na počátku Irenu Kopáčovou (Anna Polívková), psycholožku, specialistku na partnerské vztahy. A nutno říct, že neprožívá zrovna dobré období. Její doporučení klientům se trochu míjejí účinkem, Irena dostává výpověď z nájemní smlouvy v domě, kde má ordinaci a vzápětí přistihne svého přítele při nevěře. Nejlepším lékem na životní trable je vyrazit s kamarádkou Marcelou (Tereza Kostková) na víno. Kroky opilé Ireny následně vedou do stanu vědmy Zoltany (Zuzana Kronerová), kde vysloví osudové přání: Chci bejt chlap! Ráno se Irena probudí a ocitne se v podobné situaci jako Karel Král. Je v těle, které nenávidí, ale poté, co opadne prvotní šok, má možnost zjistit, jací muži vlastně doopravdy jsou.
Irena/Iren (Jiří Langmajer) se musí o sebe postarat a není nikdo, kdo by jí zpočátku uvěřil, že je to pořád ona. Nakonec jí podá pomocnou ruku soused Radim (Marek Taclík), který je odjakživa do Ireny zamilovaný. Věří jí a doufá, že někde tam uvnitř toho postaršího chlapíka je jeho milovaná a on ji jen musí, jako správný princ, osvobodit. Udělat z ženy muže není snadný úkol, a tak má Radim ve výcviku pořádné obtíže.
(Cinemart)
Videa (4)
Recenze (177)
U prvního filmu jsem se k vlastnímu překvapení dost dobře bavil; o to větší obavy jsem měl z jeho pokračování. A ukázalo se, že jsem se obával oprávněně. Veškerá inovace spočívala v tom, že nebyl napravován šovinista ale feministka. No, a to bylo celé. Tím byly vyčerpány všechny čerstvé nápady a dál už jelo všechno ve vyjetých stopách, což byla docela pruda. Tvůrci si ale alespoň vytvořili dostatek prostoru pro zviditelnění svých chlebodárců, a to je podstatné, protože hlavním úkolem současné české filmové tvorby není bavit diváka, nýbrž zajistit dostatečně viditelný product placement. Já tedy nezpochybňuji důležitost financí ve světě filmu, jen si myslím, že by jednotlivé snímky neměly fungovat jen jako jakési bilboardy, ale měly by hlavně bavit diváka, přičemž by se mělo myslet i na lidi, které neoslovují novácké a primácké seriály. Tento snímek jsem chtěl původně zodpadovat, protože mé zklamání bylo značné, ale přestože mě už vytáčí všudypřítomnost Jiřího Langmajera, tady jsem musel jeho dokonale nastudované pohyby ocenit jednou pěticípou. / Poučení: S přáními opatrně. Pamatuj na Opičí pracku. ()
Chlapi prdí, choděj na jedno a hrajou fotbal. Holky chtěj koupit kytku a občas pomoct s nádobím. Jednička se mohla opřít alespoň o solidní komediální talent Anny Polívkové, tohle je fakt už jen stereotypizující, nevtipná a skrznaskrz vymaštěná estráda bez špetky mozku i srdce, zato s koulema až na zem. A jak už historie dobře ví, sebevědomí hlupáci bez špetky citu byli vždycky strašní kreténi. P.S. Tvůrci mají moc hezkou představu o tom, jak "získat místo" na recepci vydavatelství prestižního magazínu. ()
Kouzlo jedničky spočívalo v kouzlu jedničky, avšak dvojka nabízí stejnou hereckou příležitost pro Jiřího Langmajera, jako v prvním případě pro Annu Polívkovou. Aby se takový film o záměně povedl, musíte mít výborného herce/herečku a oni to zvládli oba bravurně. Další koho bych v dobře obsazené plejádě vyzdvihnul - Leoš Noha - ten představuje doslova prototyp Čecha. Slušná tříhvězdičková zábava. ()
Pokud se Vám líbila jednička, tak dvojka Vás nezklame. Bavilo se celé kino. Kdo čeká více, než jen blbou komedii, tak ať na to raději nechodí. Když čtu některé hodnocení, že to uráží ty a ty skupiny, pohlaví atd. Tak si kladu otázku, co nás v budoucnu čeká za filmy, když si nemůžeme dělat prd..el z něčeho jen tak. ()
Bavil jsem se. 1) Film je herecký koncert 55letého Jiřího Langmajera, který nejenže skvěle odkoukal typické, pravda, poněkud stereotypní projevy ženského chování, ale současně si i pěkně nastudoval gesta 42leté Anny Polívkové (psycholožka Irena)._____ 2) Dvojka má s jedničkou souvislost jen v námětu a jeho zpracování. Jinak ovšem nejde o pokračování předchozího filmu, byť jeho autor, scenárista a režisér v jedné osobě 45letý Rudolf Havlík jen pokračuje v nápadech z prvního dílu._____ 3) Trochu mě mrzí, že konec je tak useknutý. Bylo by zábavné sledovat, jak se Irena po návratu do svého těla změnila. Rovněž postava Jiřího Langmajera (Kopy) se vznáší v jakémsi vzduchoprázdnu, jakoby Kopy předtím a potom vůbec neexistoval. Inu, možná tomu tak i je._____ 4) Ale i tak jsem se bavil, což nemohu o naprosté většině dnešních českých "komedií" říci._____ 5) Kromě již zmíněných herců mě pobavil i 53letý Leoš Noha (dělník na stavbě Fery), 41letý Jiří Maryško (krásně šilhající brankář Zygy). Zaznamenal jsem i svého oblíbeného 23letého Oskara Hese (fotbalista Číro)._____ 6) Věk protagonistů uvádím k roku natáčení - 2021. ()
Reklama