• B!shop
    ***

    Nebylo to tak hrozny, jak jsem cekal, coz ovsem porad znamena, ze to bylo dost spatny. Film v podstate pripomina dil jakyhokoliv novackyho serialu, akorat je tu narvano vic lidi. Tady skutecne i ten nejzbytecnejsi blbecek, kterej je ve filmu par sekund, ma nejakej znamej xicht. Problem je, ze ten hlavni, tj. Etzler, je fakt dost mimo. Naopak potesi Postranecky a tri baby motajici se okolo neho, konecne sem opet po dlouhy dobe videl Kretschmerovou. Z ostatnich uz stoji za zminku jen vtipna Konvalinkova a Nahlovsky. Bohuzel, tohle jsou ty hlavni postavy, co sem tam obstaraj nakej ten vtipek, jinak tu zadny vtipy nejsou. Co se tyce deti, najde se tu par svetlejch vyjimek, ale vetsina jich je priserna. A co se tyce pribehu, nic min originalniho uz natocit asi neslo, fakt nechapu ty kecy reziserky, ze ji scenar tak nadchnul, ze se diky nemu vratila k rezii. No a vrchol vseho je, kdyz film po necelejch dvou hodinach vice ci mene nudnejch a trapnejch situaci jen tak skonci a prakticky nic nedoresi. Myslel sem, ze to aspon zachrani pisnicky, ty byly vtipny, bohuzel pak se zacli furt dokola opakovat a lizt mi na nervy. Takze slabsi 3*.(27.11.2007)

  • Hrabka
    **

    Vážně nechápu jak Poledňáková mohla natočit 3 výtečné komedie (Jak vytrhnout velrybě stoličku, Jak dostat tatínka do polepšovny, S tebou mě baví svět), když dnes režíruje jen samé trapné rádoby komedie (Jak se krotí krokodýli a teď i Líbáš jako bůh). Tenhle film je jeden velký zmatek, který nemá hlavu ani patu. Některé scény a herci jsou fajn, ale jako pokračování úspěšných komedií 70. let s Tomášem Holým? To prostě neberu. Vedle nulového děje je zde spousta tragických scén, při kterých je mi blbě a říkám si, jak to vůbec mohl někdo natočit. Opravdová stupidita. Na druhou stranu je to rodinný film, který se zřejmě dětem a jejich rodičům bude líbit. Ale povedlo se toho opravdu jen hodně málo. 35%(28.12.2007)

  • MM_Ramone
    *

    Plytký, neškodný, nezáživný, zbytočne dlhý... asi tak by som charakterizoval film, režisérky Marie Poledňákové, "Jak se krotí krokodýli". Ešte by som dodal, že je to prehliadka druholigových českých hercov ako sú napríklad Postránecký, Štěpánová, Laurinová, Etzler, Topfer, Kretschmerová, Náhlovský... plus do toho abstinujúca alkoholička Eva Holubová, ktorá od vtedy, čo prestala nasávať, berie každú úlohu, ktorú jej ponuknú. Tiež je tam kopec usoplených, upišťaných detísk, ktorých herectvo je primerané ich veku, ale stále je to onmoho lepšie ako to, čo tam predviedli speváci Pepa Vojtek (Kabát) a Daniel Nekonečný (Šum Svistu). Tí boli viac ako trapní. Celkovo táto komédia nestojí takmer za nič. *(16.8.2010)

  • Faidra
    odpad!

    Asi bych se měla v rámci spravedlnosti a lásky k Jak vytrhnout velrybě stoličku a Jak dostat tatínka do polepšovny zamyslet nad tím, jestli na Krokodýlech není přece jen něco dobrého. Ale upřímně řečeno nemám náladu hledat v kupě hnoje minivalounek zlata, který tam navíc vůbec nemusí být. Marii Poledňákové se podařilo vstoupit do jedné řeky dvakrát díky zmíněným dvěma filmům, takže je zřejmě nakonec logické, že třetí pokus skončil utonutím. Etzlerovi a Timkové se zoufale nedostává chemie, která tak skvěle fungovala mezi Němcem a Preissovou, hudba je vlezlá jako jehovisté u dveří a příšerná, že se to vzpírá jakémukoli popisu (ten, kdo zavraždí Dana Nekonečného, pokud možno pomalu a brutálně, u mě má panáka), a dětští herci mi vnukávali myšlenku, že Herodes byl vlastně docela sympaťák. Kdyby aspoň byli potichu, ale většinu času byl ten film tak hystericky uřvaný, že jsem byla nucena utlumit si smysly rumunskou kořalkou, českým pivem a hlasitou konverzací se spolutrpícími, protože jinak se tomu v autobuse na cestě z dovolené prostě uniknout nedalo. Kocovina sice byla slušná, ale zdaleka ne taková, jako kdybych se na to donutila soustředit až do konce.(27.8.2007)

  • klerik
    **

    Najhoršie na filme je, že je v ňom všetko, z čoho mohlo vzniknúť solídne pokračovanie. Ale ako "bonus" je tam vopchatá minimálne polovica nejakého iného filmu v štýle Zdeňka Trošky. Príbehovo preplácané, zmatäné, režisérka nevie, ktorý príbeh vlastne rozpráva. Postupne sa z rodinného filmu stáva šialená nuda zaklincovaná snahou o drámou (topiace sa deti). VEĽRYBA aj POLEPŠOVŇA tiež nie sú geniálne, ale práve vďaka jednoduchosti deja a údernosti detských hlášok boli výbornou zábavou... Krokodíli sú zbytočne nevyužitou šancou...(14.4.2009)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace