Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Zoidlord
    *****

    Film, který má tak nízké hodhonecní proto, že se na něj nelze dívat jako na film. Dívejte se na něj jako na divadlo! Když to zvládnete (mně to trvalo dokud se na scéně neobjevil Will Farrell), tak budete mít úžasnej zážitek. Spousta skvělejch vtipů, chytrejch písniček, dobrejch melodií i scén. Jen je to divadlo a ne film, tak to tak berte.(3.11.2014)

  • dzej dzej
    ****

    Hned v prvních sekundách příběhu se divák ocitá na Broadwayi, mezi svítícími neony, v úvodním oslnivém hudebním čísle. Muzikál producenta Maxe Bialystoka (jméno jako parafráze na mocnou kliku evropských uměleckých imigantů) Funny boy (adaptace Hamleta!) se stává totálním propadákem a starý lišák se musí poohlédnout po něčem novém Elementární příběh shánění peněz a představitelů pro nový (nejhorší) muzikál se stává lehce plynoucí fraškou tu a tam proloženou hudebními čísly. Producenti jsou životním projektem Mela Brookse – kromě filmu z roku 1968 existuje i broadwayský muzikál z roku 2001. Brooks napsal scénář filmu, hudbu i texty zpívaných čísel a celý film také, jak jinak, produkoval. Rukopis zkušeného autora filmových parodií je na Producentech velmi znát. Herci celou dobu dokonale přehrávají (všechny postavy filmu jsou pouhé karikatury, načrtnuté podle několika základních vlastností), občas se objeví nějaká ta citace (muž na střeše – Ghost dog, scéna u soudu – Tanec v temnotách, Kafkova proměna jako scénář k muzikálu), film je naprosto nekorektní k často tabuizovaným tématům (nacismus, homosexualita, staří lidé), některé scény jsou absolutně nekoherentní k veskrze pozitivní, usměvavé a „dokonalé“ hollywoodské muzikálové tradici. Neonacistický muzikál Jaro pro Hitlera s ultrazženštilým homosexuálem v hlavní roli je ostatně příkladným pro všechy zmíněné kategorie. Hudební čísla jsou do detailu propracovaná, choreograficky originální (bíle natřená kancelář, účtárna, pochod babiček), s velmi dobrými texty (časté opakovaní elementárních struktur, slovní hříčky). Celý film se vnímat jako sarkastický pohled na chod showbyznysu i jako parodii typických prvků daného žánru. Především je to ale „rozesmívající“ dílo, jehož ztřeštěným fyzikálním zákonům se krásně podléhá.(27.3.2006)

  • POMO
    **

    Pestrofarebná, no scenáristicky silne spackaná komedálno-muzikálová "taškařice", v ktorej neúmerná zdĺhavosť a nevtip silne prevládajú nad vtipom a niekoľko málo cool postavami (hlavne Ferrellov esesák). Ústredné duo sa často topí v kŕčoch a Uma Thurman je prekvapivo iba pekne odetou kolekciou. Ak tu chcel niekto nadviazať na úspech CHICAGA, pekne si rozbil držku.(30.1.2006)

  • monolog
    ***

    S původními Producenty Mela Brookse se to samozřejmě nedá vůbec srovnat už jen proto, že byli první a tohle je remake. Ale přesto je to celkem zábava a to i kvůli hereckým výkonům hlavních hrdinů. Je to vlastně spíš opereta, a to se všemi nešvary, který se snažil vymýtit už Oldřich Nový. Za ty nešvary považuju přílišnou barvitost a křiklavost, snahu o co nejvíc podbízivé pozlátko na plytkém příběhu, plno postav, líbivou hudbu, která neposunuje děj filmu kupředu, ale jen do nekonečna opakuje předchozí děj. Přesto to má něco do sebe, dobré a mnohdy i vtipné dialogy, herci, ta přeplácanost... Neříkám, že bych se na tento žánr dokázal dívat každý den, ale jednou za čas to bodne. Ale pravda je, že je to hodně dlouhý, a to aspoň o půl hodiny. Prostříhat to, hned by to na žebříčku postoupilo.(13.2.2006)

  • JohnnyD
    **

    1. Dej po účtovníckej stránke nemá zmysel. 2. Réžia je katastrofálne zlá. Susan Stroman nedokáže usmerniť hercov, používa jednoduchú kameru, akoby robila inscenáciu divadla. Ale toto nie je divadlo, toto je film! 3. Matthew Broderick objavuje nové hranice slovného spojenia "katastrofálne zlé hranie" a ťažko sa mu niekto vyrovná. To, čo predvádza v tomto filme je niečo neuveriteľné. 4. Herci sú vo všeobecnosti strašní, lebo Stroman ich núti hrať afektovane divadelne. Divadelné herectvo je des, ale v atmosfére kamenného divadla má občas svoje čaro. No trepať ho na filmový pás, za to by som zabíjal. Jediný komu to prehrávanie ide je Nathan Lane. Will Ferrell nehrá divadelne a je jediným skutočne skvelým hercom vo filme, každá jeho scéna je bombastická. 5. 134 minút? WTF? Skoro žiaden dej, intro má hodinu a pol a až potom sa začne niečo diať a i to sa skončí za pár minút. Muzikál Springtime for Hitler je dokonalý, ale ten zvyšok stojí za hovno. 6. The Producers je nevydarená divadelná inscenácia, čo sa tvári ako film. Je to výsledok hlavne režisérskej neschopnosti, neschopnosti ovládať hercov, scénu, kulisy, strih (v živote som asi nevidel horší strih) a už vôbec nie scenár a dej. Škoda, Springtime for Hitler by si zaslúžil lepšie prevedenie...(16.5.2010)

  • - Mnozí komparzisté nejsou skuteční herci, ale lidé, kteří dali peníze na charitu a za to se mohli účastnit natáčení. (imro)

  • - Kromě Willa Ferrella a Umy Thurman si všichni herci v hlavních rolích reprízují své postavy z hry uváděné na Broadwayi. (imro)

  • - Film je založený na divadelní hře z roku 2001, která vznikla podle stejnojmenného filmu z roku 1968. Ten je pro změnu o divadelním představení. (imro)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace