Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Tom Hardy
    ***

    V některých momentech neskutečně podmanivý muzikál, ve kterém jsou úchvatné především taneční výstupy, ¨jenž dávají vzpomenout na to nej z klasických muzikálů. Písně jsou bohužel často mnohem delší, než je únosné (MNOHEM delší) a nevyvážené podání jednotlivých scén také výsledku nepřidá (Nathan Lane je až příliš teatrální a často svou snahou naprosto míjí terč). Fantastický je naopak Matthew Broderick a výborně zahrané jsou i mnohé vedlejší postavičky (těm kraluje fašistický Ferrell a teplý Gary Beach). Škoda zbytečného natahování, občasné vulgarity a křečovitých vtípků (ve filmu ohromné kvantum vtipných nápadů, ale funguje tak polovina). Chvílemi Producenti doslova čarují atmosférou, ale často je to spíš taková malá neškodná zapálená prskavka...(30.1.2006)

  • ladko
    *

    Muzikály nie sú moja šálka kávy. A tento ma v tom len utvrdil. Pekelne dlhý a pekelne nudný. Piesne o ničom. Jediné čo stojí za zmienku, je Ferrellova fašistická kreácia(kvôli tomu som to v prvom rade chcel vidieť). A za to tá jedna hviezda.(15.1.2008)

  • MilesTeg
    ****

    V rámci Febiofestu to nejlepší, co mohli nabídnout, když už to nedali do normální distribuce. POMO se mýlí, když předpokládá, že Mel Brooks napíše a vyprodukuje něco jiného, než čirou parodii, takže na Chicago nikdo nechtěl navazovat. I tento remake je jeho dítkem. Nathan Lane je naprosto úchvatný, Broderick na jeho obvyklou bídu překvapivě dobrý a Uma hraje švédskou blondýnu s velkou chutí. Ferrellovy eskapády a jeho loutkoví holubi jsou správně praštění, sem se to víc než hodí. A poznámka - vyslechněte písně během titulků a na konci očekávejte krátký bonus i s Melem.(7.4.2006)

  • Miki68
    **

    Ano, s MelBrooksovou klasikou se tohle opravdu nedá srovnávat, přesto je to tisíckrát vtipnější a řemeslně zpracované, než totéž na prknech karlínského divadla. Ale stejně si nemůžu nevzpomenout na skvělou hitlerovskou kreaci Willa Ferella. Nebýt té rozvleklosti, mohl film dostat i 3*, takhle o jednu méně.(18.3.2008)

  • Janek
    ****

    Napijme se čistého vína - je to spíše druhá třída, Cabaretu od Fosse či Moulin Rougei nesahá po kotníky, hudba je totiž spíše nevýrazná a texty suše odříkávány (teda až na Hitlerovo vystoupení, to má potenciál k tomu, abyste si melodii pobrukovali), síla producentů je někde jinde - a to především v karikaturnosti postav a grotesknosti mnohých situací (například homosexuálové jsou naprosto úžasní a stejně úžasně zahraní - mimochodem, homosexuální partner homosexuálního režiséra hraje v Zoufalých manželkách slizkého lékárníka, myslím si, že on je to nejlepší na tomto filmu). Něco vzejde do prázdna (hailující holuby???), ale suma sumárum...čekal jsem průšvih, ze začátku jsem se nechytal, ale pak mě to svým způsobem pohltilo a nakonec se mi to i líbilo. Podotýkám, že mám rád muzikály a že tento může někomu (a bude to spíše většina) připadat nudný a hloupý. Je na vás, jestli se vám podaří nadnést se nad film a pořádně si ho užít. Mě se to podařilo, a nakonec jsem rád, že jsem si ho půjčil (i když ze začátku jsem byl rozpačitý, prvních třicet minut je spíše nudných, ale jakmile začnou producenti hledat nejhoršího režiséra a nejhorší hru, nabere film obrátky). Nedoporučuji, ale já jsem byl mírně ale přece okouzlen.(9.10.2006)

  • - Původní snímek byl v Německu jistý čas zakázaný kvůli písni „Springtime for Hitler“. (imro)

  • - Gary Beach je stejně jako jeho postava Rogera gay. Roger Bart ne. (janejudyjune)

  • - Pěvecká čísla si všichni hlavní představitelé nazpívali sami. Valná většina výstupů byla totiž zpívána živě přímo na place, žádné playbacky. [Zdroj: TV Max] (hippyman)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace