Nastala chyba při přehrávání videa.
  • arie
    *

    Absolútne zbytočná, prelynchovaná snímka, ktorá sa po úvodnom hodinovom pokuse o akýsi dej i klasickú tajomnú atmosféru známu už z predošlých režisérových diel pretransformuje na sled nudných, bezvýznamných a nič nehovoriacich scén, čo je pri nadrozmernej minutáži viac než samovražedná záležitosť. Lyncha mám rád, no v tomto prípade ma jeho dielo necháva chladným a myslím si, že rovnaké to bude aj pri väčšine jeho konzumentoch. Komorné, pre divákov neoboznámených s Lynchovou tvorbou nestráviteľné dielo a pre väčšinu jeho fanúšikov trpké sklamanie, taký je Inland Empire, snímka, z ktorej, bohužiaľ, až príliš cítiť režisérsku bezradnosť ďalšieho veľkého tvorcu...(7.5.2008)

  • Madison
    **

    Keď sa idem dívať na Lyncha, je mi jasné, že sa nedočkám klasickej scenáristickej osnovy s dejovým rozuzlením. Niektorí - na moje nemilé prekvapenie - potrebujú mať všetko vysvetlené, zanalyzované a prestreté na podnose, akokeby nevedeli využívať vlastnú fantáziu, vo filme nejde predsa vždy len o to, čo tým chcel autor povedať, ale o absolútnu slobodu, že si film môžeme vyložiť po svojom a nikto nás nemôže odbiť tým, že sme to nepochopili. Toto však platí o Mullholand Drive, pri ktorom - ako tvrdí Tosim - nezáleží, či ho chápeme, či dáva zmysel. Omnoho dôležitejšie je to, že ten film disponuje schopnosťou diváka pohltiť svojou tajuplnou atmosférou. Inland Empire však nemá kúzlo. Pekelne nudí, postráda magický vizuál a božskú hudbu Badalamentiho. Veľká škoda, pretože Lynchove myšlienkové procesy ma bavia a vie mi vždy zaťažiť myseľ na veľmi dlhý čas. Inland Empire je však omyl a nemal nikdy vzniknúť.(25.7.2011)

  • Cival

    Tož, exaktní hodnocení nechám na jiné. Prvních dvacet minut je nekoukatelných, následná psychóza a zmatení relity, filmu a jeho natáčení je bezesporu velmi působivé. Na druhou stranu, přesto jsem se - ať si mě cinefilové všech zemí třeba sežerou - po hodině zvedl a odešel se projít do města, protože tohle onanistický magoření mě v podstatě ničím nezaujalo pro dalších 120 minut, ač ho protentokrát respektuju (ale koukat na něj další dvě hodiny? To ne... samozřejmě platí, že mezi šílenstvím a genialitou je tenoulinká hranice). Lynchovci budou (pokud bude film směřovat tam, kam naznačil) předpokládám spokojeni. Já byl spokojen, že jsem netrpěl tak jako u Mazací hlavy a že mě film malinko oslovil, a pokračoval se zmrzlinou v ruce dál. Někdy na DVD možná...(17.5.2007)

  • Mahalik
    *****

    Vidím v tom kreativitu. Vidím v tom určitý přednes, který Vás pohltí. Vidím v tom část sebe, můj odraz, mou vizi, mou smrt, moje znovuzrození, moje pokání. Lynch vytrhl můj mozek z hlavy, vytvořil ze mě zrůdu, která si nedožaduje přídavku, ale přímo o něj úpěnlivě prosí. Herci hrají v obrovských místnostech, případáte si nicotní a zatraceně nejistí v kramflecích, nevadí, atmosféra Vás staví na nohy. Je jako člověk, který vás v určitých situacích podrží, je vaší ochranou berličkou, Bohem. Ten film nemusí dávat smysl, nemusí se líbit všem, ale pro mě znamená neuchopitelnej svět, svět- kam bych se chtěl teleportovat. Zmogořil jsem už dávno...teď chci, aby to bylo definitivní..(23.9.2009)

  • Xmilden
    odpad!

    Něco se dost škaredým způsobem nepovedlo. David Lynch natočil vynikající filmy (Mulholland Drive, Lost Highway, Blue Velvet ) a teďka natočil hotovou kravinu. Fuj, hnus, nikdy více se nenechám trápit Inland Empire tři hodiny v kuse. První hodina pominuli ty králíky je celkem dobře snesitelná. Točení filmu působí nevšedně a zajímavě. Divák se chytá. Poté Lynchovi přeskočí kolečko a jde to celé tam kam i královna musí pěšky. A to nepočítám tu amatérskou kameru. Která je opravdu místy hodně amatérská. Nevím pro koho tohle Lynch točil. Pochybuju že pro lidi. Rada pro ostatní co to ještě neviděli. Nedívejte se!(23.6.2009)

  • - Od roku 1986 první film, kdy pro Davida Lynche nesložil hudbu Angelo Badalamenti. O hudební složku se totiž postaral sám režisér. (4ward)

  • - První film Davida Lynche, který byl zcela natočen digitální kamerou (Sony DSR-PD150). Lynch byl tak nadšen, že po skončení natáčení řekl, že již nikdy nebude točit na filmový pás. (contrastic)

  • - Lynch v podstatě pracoval bez scénáře, místo toho dával každý den každému herci pár stránek s jejich dialogy. Sám neměl tušení, k jakému konci se nakonec film dobere. (hot_spot)