poster

Po svatbě

  • Dánsko

    Efter brylluppet

  • Švédsko

    Efter bröllopet

  • Norsko

    Etter bryllupet

  • Velká Británie

    After the Wedding

  • Slovensko

    Po svadbe

Drama

Dánsko / Švédsko / Norsko / Velká Británie, 2006, 120 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Damiel
    ****

    80 % - Severská kinematografie mě snad nikdy nezklame. Po svatbě se jevilo jako romantická záležitost podle názvu, ale jde to mnohem hloub a mnohem dál. Výborně zahrané a napsané, snad až na ten závěr, který je přespříliš překombinovaný a sráží příběhu reálný základ, který je z něj po celou dobu cítit.(17.9.2008)

  • Renton
    ****

    Scénář: Susanne Bier, Anders Thomas Jensen .. Je to příliš velké náhoda .. to neinterpretuji svůj postoj, jen cituji čím se nechá slyšet jedna postava v ději. No, je pravda, že se scénáristi vyřádili. Film je plný ideálů, to především. Začíná kontrastujícím pohledem nejprve na chudinské předměstí Indie, plné hladových dětských sirotků, kde se jim pokouší ústřední postava příběhu Jacob pomoci. Pro shánění potřebných peněz odlétá do rodného Dánska, kde se střetáváme s druhým pólem a to výkladní skříní bohatství jistého Jørgena Hanssona. Ten jej během pracovní schůzky pozve na svatbu své dcery a tím začíná jedno velké odhalení způsobené nevyhnutelnou okolností… Když pominu některé scénáristické berličky (které se snaží být obhájeny tím, že je téměř veškeré dění vlastně do puntíku naplánované oním boháčem), nelze přehlédnout dostatečně silný a zajímavý příběh. Slzy v něm tečou proudem a velký důraz je kladen, mimo humanitární ideu, hlavně na rodinu a zejména děti. Díky opravdu výborným hercům na všech hlavních pozicích působí snímek věrohodně, mnohé scény jsou patřičně silné a za příjemné považuji i to, že ne všechno je zrovna dopovězené a divák tak má možnost nad celou věcí i po filmu popřemýšlet. 85%.(10.3.2007)

  • Kulmon
    *****

    Jestliže mne Mads Mikkelsen ohromil již v přechozím filmu Adamova jablka, zde tomu nebylo jinak. Po svatbě klade před hlavního hrdinu otázku, za upřednostní své vlastní dítě, nebo peníze a zabezpečení pro děti, jimž není biologickým otcem, ale finanční pomoc nutně potřebují. Zdá se, že dánská filmografie ještě může mnohé nabídnout.(18.11.2010)

  • StarsFan
    ****

    Film o zaměstnanci indického sirotčince, který kvůli nedostatku finančních prostředků musí na několik dní odletět do svého rodného Dánska a kterému návrat do civilizace změní život. Film o hledání místa, kam člověk patří, o pochopení, že záchranu nepotřebují jen děti v rozvojových zemích, ale i dospělí lidé s miliony na kontě, o uvědomování si svých povinností, o prozření, že bohatý (člověk, stát) nemusí být vždy morálně špatný. Film, který šikovně buduje příběh na tom, že je jeho hlavní hrdina jednou z nejméně sympatických postav příběhu, a který je v porovnání s běžnými severskými filmy až nezvykle uhlazený. Film, který se dobře sleduje a je některými zvraty překvapivý, ale který z osobního hlediska nemůžu považovat za to nejlepší, co dánská kinematografie v posledních deseti letech vyplodila. 7/10(12.7.2012)

  • POMO
    *****

    Toľkú presnosť a výstižnosť, s akou tu Susanne Bier v rýchlom strihu, v detailoch na tváre hercov, zobrazuje pocity postáv, som snád vo filme ešte nevidel. Neočakávaný vývoj deja, množstvo vzťahových nuancií a ich komplikovanosť by vystačila na dva samostatné, plnohodnotné filmy. Brilantné. Aj herecky. Občasné zatlačenie na divákove city sa dá odpustiť, je vyvážené sociálnou inteligenciou filmu. Famózna vzťahovka.(3.4.2014)

  • - Nominace na Oscara za nejlepší zahraniční film. (mahler)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace