Reklama

Reklama

Černý chlapec

Trailer

Obsahy(1)

Příběh Pinkieho Browna, mladého, začínajícího, sociopatického gangstera, který při honbě za svými cíly nehledí na nic a na nikoho. Při jedné akci Pinkieho gangu, při které dojde k vraždě, se nechtěnou svědkyní stane mladá servírka z místní kavárny. Pinkie dostává úkol se s ní sblížit a získat od ní důkazy i mlčenlivost. Pinkiemu se oboje podaří, mladinká Rose se však pro něj stává stále větší přítěží, která ho svazuje a ohrožuje. Ochranou ruku nad Rose ale drží Ida, majitelka kavárny a známá jedné z Pinkeiho obětí. (MartinezZ)

(více)

Videa (3)

Trailer

Recenze (18)

Morholt 

všechny recenze uživatele

Brighton Rock jsem odkládal asi tři roky a už vím proč. Film ohraničují výborný začátek a výborný konec, ale čas mezi nimi nenabízí prakticky vůbec nic. Jen naivní nudu a otravné ksichtění se Sama Rileyho, které místy působilo téměř parodicky. A nijak zvlášť mě neoslovila ani ostatní velká jména, což platí i pro esa jako jsou Helen Mirren nebo John Hurt. Čestná výjimka patří Andree Riseborough, která jako jediná působila důvěryhodně, ale na druhou stranu její postava byla tak blbá, že se nad ní dalo jen bezmocně krčit rameny. Originál neznám a ani si ho pouštět nebudu, ale nemyslím si, že by mohl být horší. 30% ()

Ant 

všechny recenze uživatele

Britský Boardwalk Empire se vážně nevyvedl. Tak uměle působící film jsem už dlouho neviděla. Postavy odříkávají repliky jak ze Shakespeara, akorát že v tomhle prostředí to působí neskutečně kýčovitě a strojeně. Nehledě na to, že samotné postavy se chovají jako robotické figurky z jiného světa. Pinkie mi tu nápadně připomíná Lou Forda z Killer Inside Me. Necitelná a mrtvolná postava, která ve filmu prostě je, ale nikdy se jí divák nedostane pod kůži. Největší úlet ale představuje Rose, které Pinkie vyhrožuje smrtí a ona mu za to v podstatě ještě poděkuje. Takové přohřešky bohužel nezachrání ani zajímavá stylizace. ()

Reklama

RonaMidu 

všechny recenze uživatele

knihu Brightonský špalek jsem četla - jako ostatně většinu kousků knihovny rodičů - někdy v deseti letech....proto jsem samozřejmě ne všemu rozuměla,takže film mi dneska po dlouhých letech osvětlil to,co mi zůstalo tehdy skryto....překvapilo mne prostředí šedesátých let,ale nakonec to nebylo podstatné....a za to,že Pinkieho jsem si představovala takhle nějak a že jsem díky filmu porozuměla,musím dát pět bodů ()

Fr 

všechny recenze uživatele

NEKLIDNÉ MLÁDÍ, ZPUSTOŠENÁ A ZNESVÁŘENÁ OBLAST ... MEZI DVĚMA VĚČNOSTMI....... /// Nezkušená Rose neví, čeho jsou lidé schopni. A zrovna ona má smůlu, že se dostává do ,,zájmu“ Pinkieho gangu. ŽÁDNOU ŽENSKOU SI NEMŮŽEŠ BEJT JISTEJ. Smrt Freda Halea vyvolává v Brightonu nějaký otázky, stejně jako vztah Rose – Pinkie. Je to láska? Má vztah HODNÁ – ZLÝ šanci? (Nebo tě jen využívá ?) V tomhle filmu není nic důležitějšího než JEJICH láska (???). Další dramatický drama o (nerovným) vztahu psychopata a krávy, na pozadí malilinkatý gangsterky. To ostatní kolem jen přicmrndává a není to ani důležitý, ale ani nepodstatný. Zvláštní film, kterej se dá stejně tak dobře ,,vidět“ jako nechat spadnout do propadliště filmových dějin. JE MI JEDNO, CO ŘÍKAJÍ OSTATNÍ. O LÁSCE NEMÁTE ANI PONĚTÍ! Láska je láska..... a zázraky se dějí. I kdyby je seslalo samo peklo. MILUJI TĚ! /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Zjistím, k čemu je dobrej Brightonskej špalek. 2.) Nechápu, proč nenosit v kapse kyselinu sírovou. 3.) Thx za titule ,,M0LLY“. /// PŘÍBĚH *** HUMOR ne AKCE * NAPĚTÍ * ()

gudaulin 

všechny recenze uživatele

Černý chlapec (mimochodem, prapodivný převod původního názvu) sklízí rozpačité komentáře a nízké hodnocení, což je do určité míry dáno absencí postav, se kterými se divák může ztotožnit a fandit jim. Ale opravdu jen do určité míry, protože asi největší vliv má podivný pocit anachronismu. Ten scénář je zvláštním způsobem zaseknutý hluboko v minulosti. Reálně se snímek odehrává někdy na počátku 60. let v éře mods, ale působí to jako film natočený v polovině 40. let na podkladu scénáře, který pár let ležel v šuplíku a zobrazuje společnost o dekádu starší. Především hlavní hrdinka Rose svou bezbřehou naivitou nezapadá do 60. let, ale hluboko do předválečné éry. Brutalita a zlovolnost hlavního padoucha mohla šokovat právě ve 40. letech, ale dnes jsme zvyklí na mnohem radikálnější nátury a činy. Taky tempo filmového vyprávění vypadá už dnes jinak. Vstupuju sice na nejistou půdu spekulací, ale připadá mi celkem logické, že to bude tím, že se tvůrci příliš otrocky drželi originálního filmu z roku 1947 (dosud jsem neměl možnost ho zhlédnout) a literární předlohy, ze které snímek vychází. Dnes jsme se posunuli jinam a myšlení těch postav je nám už příliš vzdálené. Kdyby tohle natočil řekněme Hitchcock ve 40. letech, byla by to v téže podobě uznávaná klasika, ale takhle většina diváků pokrčí rameny a jde jinam. Za sebe říkám, že slabé 3* si u mě Rowan Joffe na postu režiséra obhájil, ale je to jen o fous. Celkový dojem: 50 %. ()

Galerie (31)

Reklama

Reklama