Reklama

Reklama

Dylan se snaží skloubit časově náročnou práci novináře se vztahy, práce ale pokaždé vítězí a zanedbávané přítelkyně se s ním brzy rozcházejí. Podle poslední expřítelkyně je Dylan emocionálně nevyspělý a bezohledný k citům druhých lidí. Podobný problém má i bystrá a půvabná Newyorčanka Jamie. Také jí žádný vztah nevydržel. Dylan i Jamie přísahali, že už se nebudou k nikomu citově vázat, aby si ušetřili další zklamání, a namísto hledání lásky si budou jen nezávazně užívat. Krátce poté přijíždí Dylan do New Yorku, aby se ucházel o místo uměleckého ředitele populárního časopisu CQ. Jamie pracuje pro CQ jako „lovec mozků“, jejím úkolem je přesvědčit Dylana, aby práci přijal. Z obchodních partnerů se brzy stávají přátelé, z přátel milenci. Nezávazný sex „bez emocí“ a jakýchkoliv očekávání se ale komplikuje, s láskou Jamie ani Dylan nepočítali... (TV Nova)

(více)

Videa (2)

Trailer

Recenze (1 103)

Kaka 

všechny recenze uživatele

Nenásilné laškování mezi Justinem a Milou je sympatické a autentické jako málokdy a je z toho cítit neskutečně pozitivní energie, kterou hlavní protagonisté vhodně opepřili nebývalou smečí peprných dialogů a bystrých lingvistických kliček. A dokud to úspěšně potlačuje všechny ty generické romance poslední dekády, tak je vše v pořádku. Bohužel v poslední třetině musí přijít zákonitě rozuzlení filmu a dostáváme se rázem o stupínek níž. Tedy do sekce kvalitní romantická komedie, která však nenabízí nic navíc, ani nijak neozvláštňuje jinak neustále se vyvíjející žánr. ()

Frajer42 odpad!

všechny recenze uživatele

Nad výsledným ohodnocením, které se této sračce chystám udělit se nemá cenu pozastavovat. Bude to pochopitelně odpad. Odpad je také jediné hodnocení, které zde může mentálně způsobilý jedinec zanechat, tudíž se troufám za jednoho takového považovat. O mentální způsobilosti fanklubu nemá smysl ani přemýšlet. Ti jsou jasní. Podobně špatnou sračku už jsem docela dlouho nezahlédl. Docela vážně jsem uvažoval, že si ukončím trápení s pořádným předstihem a že se tahle sračka stane 3. filmem, jehož konec už se nikdy nedovím. Nestalo se. Nějak jsem to zvládl. Konec jsem sice odpočítával každou vteřinu. Nakonec skutečně přišel. Bohužel asi o 100 minut později než jsem si přál. Teď tedy ve zkratce něco o filmu. Film je totální šablonovitá sračka, kterých už byly natočeny statisíce. To žánrové zařazení mezi komedie je pochopitelně fake, ale to už mi bylo jasné dlouho před zhlédnutím, protože tyto sračky vtipné prostě nebývají. Zůstane mi tedy asi doživotní záhadou, co na těchto filmech lidi pořád vidí. Již před zhlédnutím musí být každému jasné nejenom jak to celé nakonec dopadne, ale především kompletní detailní průběh, tím myslím, že divák přesně ví, kdy se dostaví zápletka a další podobné srance. Proč se tedy vůbec na takové sračky dívat? Zbytečně se pak stane XYZ. nejoblíbenějším filmem a potom se stane ta strašlivá věc - všimnu si ho. ()

Reklama

Shadwell 

všechny recenze uživatele

Určitá mazanost tohohle filmu spočívá v tom, že začíná koncem a končí začátkem. Jinak řečeno první půle staví na sexu bez emocí (svazek), zatímco druhá půle na emocích bez sexu (balení). Vzhledem k tomu, že každá romantická komedie řeší principielně totéž – jak co nejlépe oddálit sňatek dvou lidí – není od věci tvůrce za tento jejich originální přístup k žánru pochválit. Co víc, zejména první půle, kde postavy reflektují všelijaké romantické klišé, představuje dokonalý ekvivalent ke Stallonovým Expendables, které také holdují sebereflexi na místo tuposti. Zatímco Kamarád taky rád v této první půli vlastně ukazuje, že to, co se stane v romantických filmech po závěrečném polibku, se nazývá porno (odtud sex bez emocí), Expendables analogicky říká cosi o tom, co se přihodí akčním hrdinům po konci kariéry. Skvěle tomu napomáhá i casting herců, jelikož Timberlake z pozice profesionálního hudebníka může cosi přínosného vyslovit ve věci ohraných hudebních postupů v romantických filmech, kdežto protřelá a permanentně nad věcí Mila Kunis prostě není typ holky, který můžete coby scénárista cpát do pusy nějaký klišé, naopak (viz její role zasvěcovatelky oproti nepoznamenané Natalii Portman v Černé labuti) – ta holka proti těm klišé svou náturou a zkušenosti bojuje, nějaký romantický oblbováky na ni neplatí, je to holka na sex, což pochopí i ten dětský onkolog. Vtip je samozřejmě v tom, že o co více se v těhle filmech v první půli reflektuje, o to více do toho postavy spadnou v půli druhý, tudíž konec Expendables zaplácne obří akční sekvence, z níž se musí drolit omítka i na faře v Havířově, a tady se zas vystavují tak intenzívní emoce, že i New York je příliš malý na tak velkou lásku. Jako by si tvůrci chtěli dokázat, že vedle reflexe zvládají i to, co reflektují - že nejsou jako autor Kámasútry, který byl údajně panicem, nebo autoři knížek o akciích a investování, kteří nevydělali 90% všech svých peněz na samotném investování, ale, jak se někdy sarkasticky dodává, právě na těchto publikacích a seminářích, které pořádají. ()

Shakers 

všechny recenze uživatele

Jasne že to tu už bolo, ale je to natočené štýlom, pri ktorom sa skrátka nedá nudiť. Herecké obsadenie je lepšie ako Reitmanov Kutcher s Natálkou a dokonca to mi to príde aj trošku dospelejšie. Skrátka prirodzenejšie. Fajnové dialógy, ktoré majú šťavu, sú dynamické, zábavné, trefné a nenudia. Rovnako ako hlavný herci, ktorý to zahrali perfektne. Na Milu Kunis sa kuká nádherne, však je aj na čo a sympaťák Timberlake je rozhodne veselší a vtipnejší ako Kutcher v No Strings Attached. Skratka zase mix, ktorý tu už bol, ale zase podaný inak a tento krát príjemne na vysokej úrovni. 89% - 4* ()

novoten 

všechny recenze uživatele

Will Gluck završuje hattrick výtečných romantických komedií. Nebojí se sprostších slov, odvážných scén a výborných popkulturních odkazů a vychází mu to na jedničku. Zatím ještě na jedničku s mínusem, ale v žánru už je jako doma. V kadenci vtipů nepolevuje a romantická vyznání mu jdou jako málokomu (už viz nedoceněná Easy A). A když ty vtipy v chemií prostoupených dialozích solí Justin s Milou a nahrávají jim dokonale obsazené vedlejší postavy, je divácká spokojenost na maximu. Přestože tak jde v důsledku o tematicky nejméně osobitý Gluckův počin, je paradoxně technicky i tempem nejlépe zvládnutý. Slabších 90% já taky rád. ()

Galerie (46)

Zajímavosti (25)

  • Ve scéně, kdy Jamie (Mila Kunis) vyzvedává Dylana (Justin Timberlake) na letišti a odjíždejí společně taxíkem, se střídají záběry, kdy postavy mají a nemají zapnuté bezpečnostní pásy. (Pavlínka9)
  • Ve všech scénách, kdy Dylan (Justin Timberlake) létá letadlem, mluví o nehodě, při níž přistál kapitán Chesley Sullenberger s letounem Airbus A-320 na řece Hudson. V jednom záběru si lze všimnout, že si Jamie (Mila Kunis) prohlíží Sullenbergerovu stránku na Wikipedii. (Cheeker)

Reklama

Reklama