Reklama

Reklama

Kriminální drama mapující každodenní práci pařížské policie, která se specializuje na ochranu mladistvých. Odhalování dětské pornografie, výslechy osob podezřelých z pohlavního zneužívání dětí, odhalování případů zanedbávání povinné péče, a jiným deliktům se snaží ve své práci předejít desítky policejních důstojníků. Jak psychicky náročná je tato práce? Je možné profesní život oddělit od osobního? Bez ostychu a přikrášlení pojmenovává film věci pravým jménem. (Film Europe)

(více)

Videa (2)

Trailer

Recenze (44)

Fr 

všechny recenze uživatele

TENTO FILM JE PODLE PRAVDIVÝCH PŘÍPADŮ Z BRIGÁDY OCHRANY NEZLETILÝCH.... /// Možná by víc sedělo napsat, že spíš DOKUMENTUJE ŽIVOT JEDNOTKY A JEJÍCH ČLENŮ… Policisté vykonávající zkurvenou práci versus slušní lidé, šahající dětem do rozkroku. Parta nervních profesionálů, zapálenejch pro věc, kolektiv socialistický práce, nebo – pro nestraníky – jedna velká rodina. Snaha o filmovou dokumentaristiku (vychladni vole, žádná roztřesená kamera!) k zaznamenání pitomejch dnů práce, ve který furt slyšíte nářek děcek i dospělejch, a která není pro slabší nátury. Celkem mě sere, že život policajtů dostává možná víc prostoru než případy (ne nejsu pedofil, ale právě v nich jsou ty emoce a dramata) a rozmělní všechny silný momenty na děsně ukecanou vztahovou nudu. /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Mám vztah. Podobá se lásce. Je mu 7 let a …. 2.) ,,Když spíme, nemáme hlad“ (jako že to nemusej inzerovat? Jenže voni musej spát furt!). 3.) Jsem na pracovišti s víc jak jednou ženskou. 4.) Thx za titule ,,Cloper“. /// PŘÍBĚH **** HUMOR * AKCE * NAPĚTÍ * ()

dopitak 

všechny recenze uživatele

Výjimečný film, jehož styl vyprávění bude zpočátku působit těžkosti, je to jak rychle přetáčená kazeta s výukou francouzského jazyka. Pseudodokumentární forma je opravdu zvláštní, ale o to víc autentická metoda, kterou si postupně oblíbíte, zejména když pozorujete, jak většině oddělení ujíždějí nervy při setkání s hloupými agresory. Konec je opravdu nezapomenutelný, šokující. ()

Reklama

Flego 

všechny recenze uživatele

Po prvých minútach je jasné, že pôjde o výnimočný film, natočený zvláštnym spôsobom, kde niet hluchého miesta na divákove oddýchnutie si. Scény sú radené vedľa seba raketovým spôsobom, dialógy sa hemžia neuveriteľným tempom a niekedy je vskutku problém zorientovať sa v postavách. Preto si snímok vyžaduje zvýšenú pozornosť hneď od začiatku. Príbeh sa skoro dokumentárnou formou venuje neľahkej práci parížskej polície venujúcej sa ochrany mladistvých a niekedy je to riadna pecka. Angažovaný snímok režisérky Maïwenn Le Besco ( zahrala si postavu fotografky ) je silnou, niekedy prisilnou, výpoveďou o dnešnom svete a nebezpečenstvách, ktoré číhajú deťom od tých najbližších. Je to pravdivý a znepokojujúci film. ()

campix 

všechny recenze uživatele

Ach. Velmi těžké na hodnocení. Já vlastně podobné typy filmů nemám zas tolik v lásce. Prostředí a téma, které se zas tolik netočí a od začátku do konce je to velmi smutný až znepokojivý pohled. Polisse totiž sleduje polodokumentární formou denní rutinu policejního oddělení, které se zaměřuje na zneužívá dětí. Do dění také probublávají mezilidské vztahy a sledujeme jak denodenní práce dopadá na jednotlivé členy jednotky. Finále mi film vyloženě zkazilo, protože nemusím takové vychtěné šokující finální záběry, které vyústí v titulkové hrobové ticho. ()

hous.enka 

všechny recenze uživatele

Prvních patnáct minut se mi zdálo zmatených, nelogických a nicneříkajících. Jenže pak film začne být kompaktní, zajímavý a hlavně dost realistický. Téma týraných dětí stále zůstává tak nějak na okraji zájmu filmařů.Maiwenn Le Besco ale nezavírá před tímhle tématem oči a všechno říká doslova, na plnou pusu. Nejde ale o snahu tematiku pedofilie a týrání dětí nějak skandalizovat či zlehčovat. Právě naopak - dějová linka chvílemi ustupuje do pozadí a příběhy vyprávěné a prožívané dětmi bijí diváka do očí. Polisse mě velmi příjemně překvapil. V hlavě mi zůstane spousta scén: mrtvé novorozeně, otvírání okna a tragikomické scéna se smartphonem. ()

Galerie (33)

Zajímavosti (3)

  • Filmovanie snímky prebiehalo na viacerých miestach v metropole Paríž. (MikaelSVK)
  • Plněné sušenky „Pepito“, které si Mathieu (Nicolas Duvauchelle) vyžádal během svého pobytu v nemocnici, v České republice prodával výrobce Opavia pod komerčním názvem „Diskito - hvězdičky“ a následně jej odprodal výrobci Mondeléz, který je od roku 2019 prodával pod komerčním názvem „Milka ChocoMinis“. (kukkik)
  • Mellisa (Maïwenn Le Besco) používá fotoaparát Leica M8. Pořizovací cena přístroje se v době uvedení filmu pohybovala okolo 130 000 Kč. (Saur.us)

Reklama

Reklama