• ad
    ***

    Pravda, že žádný veliký smysl v tomto filmu nevidím, než nápad na spojení všech těch režiserkých géniů do jednoho celku, ale budiž... Kaurismakiho minimalistycká kreace je (z mého pohledu jako vždy) za tři, plný počet bodů si zaslouží především Jarmusch (který je bez diskuze, jeho deset minut pausy herečky je neodolatelných) a naopak Spike lee je filmař, kterého mám rád, a o to větší zklamání jsem cítil z jeho politicky angažovaného pseudodokumentu, který je sice zručně natočený, ale nudí, nudí... nudí. Wenders využil deset minut k filmařsko, vizuální exhibici, čili zahodil šanci na krátký film, ktrerý by mohl něco zdělit... škoda... celkově tedy nevyrovnané, ale minimálně dvacet minut perfekntí zábavy (pokud holdujete Kaurismakimu, tak třicet) film jistě má.(19.10.2005)

  • jojinecko
    ****

    Veľmi zaujímavý projekt na tému "čas" spojil dokopy režisérske osobnosti nezávislého filmu. Je veľmi ťažké hodnotiť tento projekt komplexne, pretože okrem intermezza s trúbkou a vymedzených 10 minút sú všetky poviedky úplne odlišné jedna od druhej...Kaurismäkiho poviedka /***/ mala skvelý nápad, Erice /****/ natočil čiernobielu metaforickú alegóriu, Herzogov dokument ma zaujal najmenej /**/ ,môj favorit a jeden z mojich top najobľúbenejších režisérov Jim Jarmusch mierne sklamal, hoci epizódka nepostráda nápad /***/, Wenders natočil 10 minútový vizuálne zaujímavy trip /****/,Spike Lee je určite schopný režisér, ale dúfam že dokumentaristický štýl a lá Moore si vyskúšal posledný krát /**/. Na záver to najlepšie...Kaige Chenova poviedka bola jednoznačným vrcholom celej série /*****/..Celkovo to vidím na **** a som veľmi zvedavý na pokračovanie TMO:The Cello!(29.7.2006)

  • Afterpoe
    ****

    Co se mi zarylo do paměti je úvodní Kaurismäki, ale zejména pak dokonale vystihnutá pauza Jima Jarmuscha, tedy INT. TRAILER. NIGHT. Ta je podle mého názoru vůbec nejlepší a to zejména proto, že dokonale a citlivě vystihuje tuto anonymní chvíli, která strašně, ale strašně hrozně moc odpovídá "placu". Nikdo by to asi lépe a s takovou nonšalancí nepřevedl na filmové plátno. tak.-)(31.8.2013)

  • Ruut
    ***

    Hodně průměrné povídky. Zajímavější je trochu snad jen černobílý Jarmush a jeho pohled do života herečky co čeká na natáčení a opravdu přikovat do sedadla může pouze Wim Wenders a jeho zběsilá jízda předrogovaného řidiče do nemocnice kvuli vypumpování žaludku. Možná ještě svou komičností potěší pantomimické stěhování jednoho tokijského blázna v poslední povídce od Kaige Chen. Zbytek je šeď a průměr. A Herzog? Ten se snad zbláznil se svým hudebním číslem z pralesa. Na zážitku nepřidá ani zjištění, že povdky nemají ani zbla společného a filmaři si točili co chtěli bez jakéhokoliv jednotícího motivu.(25.5.2006)

  • LeoH
    ****

    Hmm, mezi námi, jestli je něco „osobitá meditace nad životem všech obyvatel naší planety“, tak rozhodně daleko spíš toto než vyumělkovaná Baraka. Wenders překvapivě nejplytší, naopak nejvíc potěšil mně neznámý Victor Erice a jeho minimalistické, statické a přesto strhující venkovské drama s vymazlenou černobílou kamerou – nelze popsat, musí se vidět (takhle na mě doufám zapůsobí Béla Tarr, až se dostanu k povedenějším kouskům, než byl Muž z Londýna).(6.10.2013)

  • - Režisér Víctor Erice natočil segment s názvom "Lifeline" ako farebný, no neskôr sa rozhodol, že ho vydá čiernobiely. (eurika)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace