Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Marthos
    *

    Zázraky se dějí (ne)jen o Vánocích. Karin Babinská a její střapatý bílý anděl, vznášející se nad lidskými osudy je totální úlet. Prostředí velkého obchodního centra, zasazeného do období vánoční hysterie, vyvolává pouze znechucení a odpor, stejně jako všechny figurky, které se v něm pohybují. Richarda Krajča lze za určitých podmínek respektovat coby populárního hitmakera své doby, nicméně jeho herecké možnosti jsou přinejmenším sporné a film, v němž hraje hlavní roli prostě neutáhne. Slušné výkony podávají jedině Cibulková s Preissem, u ostatních se jedná o stylizované karikatury, zoufalce s povrchními charaktery a v povrchním provedení. Křídla Vánoc jsou přesně taková, jaká být neměla. Nudná, hloupá a zbytečná. Jako Tomáš a Nina, holka, která dala každýmu.(12.2.2016)

  • Terva
    ***

    Děkujeme andělům, Taře a všem bytostem světa za pomoc a podporu při tvorbě a uvedení tohoto příběhu - tak hlásá úvodní nápis na obrazovce. Toto je velmi pěkný příběh, leč prostředí ve kterém se převážně odehrává je velmi špatná volba. Nejvíc mi vadilo, že film nevyužívá písní s českým textem a ta hrozná všudy přítomná zkrytá reklama - takže se asi neděkuje andělům a Taře, ale spíš těm ostatním bytostem. CITÁT - Hodně dětí, málo bombónů......................(29.3.2014)

  • Tom_Lachtan
    ****

    Karin Babinská podruhé a opět skvěle, filmařské ambice se u ní totiž snoubí s talentem a k tomu navíc natolik, že není potřeba, aby se její film musel stát objektem jen pro artofilní diváctvo. Krom toho hrají výborně všichni herci v hlavních rolích, u Krajča - (ex)člena národního divadla a Davida Novotného to nepřekvapuje vůbec, zato jinde často "pouze" dobrá Vica Kerekes hraje naprosto výtečně a je hereckou ozdobou celého filmu, aniž by se kvůli tomu musela obnažit (což je taky docela unikum), dále naštěstí nemluví česky, čili je její výkon zas o něco přirozenější a její pihy, i ty asymetrické, se nikdo nesnažil zamaskovat - třikrát hurá. Velké plus je taky nádherná kamera, která si určitě zaslouží nominaci na lva (kterej už vlastně není lev) a hudba, která rozhodně není jenom instrumentální versí Kryštofáckých songů (i když tam jsou také a fungují). Jediné, co bylo je vyloženě otravné byla camea Tomáše Kluse. Jsem si jistej, že příště se Karin vytáhne na plnej počet.(14.11.2013)

  • xxmartinxx
    ***

    Křídla Vánoc vyhlíží jako dílo talentovaného filmaře, který během několika let tvůrčí nečinnosti nashromáždil víc nápadů, než kolik jich plátno najednou unese. Bohužel se nechtěl jediného z nich vzdát a zřejmě nenašel nikoho, kdo by ho k tomu z nadřízené pozice vyzval. Což dovedlo veškerou jeho snahu k nevyhnutelné implozi. Vzniká paradoxní situace, kdy sice motivů dostáváme ke sledování opravdu mnoho, film působí přesto chudě. Protože jak jedna situace překřikuje druhou, k divákovi se dostane jen nesoustředěný šum, u kterého se tak dobře usíná. Režijní styl roztříštěnost jen potvrzuje. Pokud něco utkvěje v paměti, jsou to montáže. Ach, ty montáže! Velmi efektní způsob, jak dokázat, že umíte kompilovat hezké obrázky, ovšem nutnou nezbytností je objasnit smysl každé z nich, jinak se nepříjemně blížíte tvorbě celovečerního videoklipu. V Křídlech ve velmi nepravidelných intervalech přicházejí podobně vtíravě jako pěvecká vystoupení v muzikálech a málokdy chápeme, proč zde jsou a proč najednou po vypjatém momentu hraje zrovna tahle pohodová (povětšinou navíc velmi stereotypní) hudba a hrdinové skotačí jak na mejdanu. Karin Babinská hezké obrázky umí. Její velké detaily sice někdy působí poněkud tísnivě, ovšem to nemusí být považováno ani tak za chybu, jako spíš za navození nálady. Plně pracuje s obrazem a její výjevy nikdy nejsou prázdné, jak jsme u tuzemských produkcí zvyklí. Opět však většinou chybí jednotící prvek, směřování, motivace. Babinská nevychytala abstraktní, ale jistě snadno pochopitelný pojem "tón". Nahlas obdivuje Sofii Coppolu, přesto zřejmě zapomíná, že její filmy spojuje právě jednotný tón - jedna nálada, kterou ony snímky překlápějí na diváka. Banální, téměř vyprázdněná narace v nich teče jako pomalá řeka, jejíž proud časem své publikum strhne. Křídla tón nemají, přeskakují od jednoho k druhému, jsou nečitelná, emocionálně nesrozumitelná a nezastavující. Kdopak o svátcích klidu ocení tento vysilující maraton? 55 %(14.11.2013)

  • Handle
    *

    Od začátku do konce nudné, herecky naprosto nepřesvědčivé (hlavně Krajčo), režijně nezvládnuté. A to byl ten námět docela i slibný... Jenže když hlavní čtveřice pořád jen chlastá, žvatlá blbosti a souloží, tak je nějaký fajn námět úplně k ničemu. Psychologie postav, scénář a prkenné dialogy prostě fakt na bodu mrazu. Jinak Krajčo nosí růžové brýle 24 hodin denně a když se nad tím 2x za celou dobu někdo aspoň pozastaví, tak je to ještě úspěch... A to jeho "věštění", opravdu moc nápadité - všichni si vzali nesprávného chlapa a všichni by se měli rozvést nebo odejít. Prostě ztráta času v té nejčistší podobě a o nějakém "vánočním" filmu ani snad nemůže být řeč. Ještě, že tam aspoň zazněla ta Cesta, i když i ta by si podle mě zasloužila důstojnější film. 20%.(22.12.2014)

  • - Herec a spevák Richard Krajčo chcel pôvodne účinkovanie vo filme odmietnuť. Dôvodom bol názov snímky, ktorý ho okamžite odradil. Navrhol zmenu názvu na Krídla, ale režisérka trvala na pôvodnej verzii. Nakoniec sa po prečítaní scenáru rozhodol, že v ňom hrať chce. (Zdroj: pravda.sk) (leila22)

  • - Venkovní scény se točily při teplotě -18 °C. (jenik71)

  • - Původně mělo jít o muzikál, ale při psaní scénáře, které zabralo rok a půl, se Karin Babinská rozhodla, že půjde o romantický film. (jenik71)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace