Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Sarkastic
    **

    Počkal jsem se zhlédnutím do času Vánoc, přál si nechat se filmem vánočně naladit, tajně doufal, že mě tenhle tuzemský snímek potěší a snažil se oprostit od všech předsudků vyvolaných některými ne zrovna lichotivými recenzemi. A o to víc zabolí, že jim po projekci zrovna já, fanoušek českého filmu, musím dát za pravdu. Vzít to podle žánrů, tak na imdb to zase trefili. Křídla Vánoc nejsou ani omylem vtipné, i když mnohé trapné snahy o humor divák nepřehlédne (nejvíc jsem se asi styděl za Prachaře). Dramatické momenty jsou zas vyvolány dost uměle a křečovitě, podobně je to s navozováním deprese (ostatně stejně jako pohody). Romantika pro změnu snad nemohla být tuctovější (i když s označením pro to, co mezi sebou měli Tomáš a Nina, jsem to snad až přehnal). Vánoční atmosféra? Snímek se o ni snažil, ale znovu (alespoň u mě) příliš nepochodil. Jediné, co se dá na filmu opravdu ocenit, je hudba, jmenovitě přenádherná Cesta, kterou bych mohl poslouchat pořád dokola (což už jsem však dělal dávno před zhlédnutím Křídel). Víc jak 2* pro tenhle počin opravdu nevykouzlím.(24.12.2014)

  • xxmartinxx
    ***

    Křídla Vánoc vyhlíží jako dílo talentovaného filmaře, který během několika let tvůrčí nečinnosti nashromáždil víc nápadů, než kolik jich plátno najednou unese. Bohužel se nechtěl jediného z nich vzdát a zřejmě nenašel nikoho, kdo by ho k tomu z nadřízené pozice vyzval. Což dovedlo veškerou jeho snahu k nevyhnutelné implozi. Vzniká paradoxní situace, kdy sice motivů dostáváme ke sledování opravdu mnoho, film působí přesto chudě. Protože jak jedna situace překřikuje druhou, k divákovi se dostane jen nesoustředěný šum, u kterého se tak dobře usíná. Režijní styl roztříštěnost jen potvrzuje. Pokud něco utkvěje v paměti, jsou to montáže. Ach, ty montáže! Velmi efektní způsob, jak dokázat, že umíte kompilovat hezké obrázky, ovšem nutnou nezbytností je objasnit smysl každé z nich, jinak se nepříjemně blížíte tvorbě celovečerního videoklipu. V Křídlech ve velmi nepravidelných intervalech přicházejí podobně vtíravě jako pěvecká vystoupení v muzikálech a málokdy chápeme, proč zde jsou a proč najednou po vypjatém momentu hraje zrovna tahle pohodová (povětšinou navíc velmi stereotypní) hudba a hrdinové skotačí jak na mejdanu. Karin Babinská hezké obrázky umí. Její velké detaily sice někdy působí poněkud tísnivě, ovšem to nemusí být považováno ani tak za chybu, jako spíš za navození nálady. Plně pracuje s obrazem a její výjevy nikdy nejsou prázdné, jak jsme u tuzemských produkcí zvyklí. Opět však většinou chybí jednotící prvek, směřování, motivace. Babinská nevychytala abstraktní, ale jistě snadno pochopitelný pojem "tón". Nahlas obdivuje Sofii Coppolu, přesto zřejmě zapomíná, že její filmy spojuje právě jednotný tón - jedna nálada, kterou ony snímky překlápějí na diváka. Banální, téměř vyprázdněná narace v nich teče jako pomalá řeka, jejíž proud časem své publikum strhne. Křídla tón nemají, přeskakují od jednoho k druhému, jsou nečitelná, emocionálně nesrozumitelná a nezastavující. Kdopak o svátcích klidu ocení tento vysilující maraton? 55 %(14.11.2013)

  • spaceboyCZ
    ****

    Vica Kerekes je az neskutecne zajimava zena..takova muza..uhrane ocima a nepusti..do toho jeji smyslne rty..pak objevite pihy..a nakonec se ztratite..ztratite pojem o okoli..ona nedovoli cloveku se odtrhnout. Byla skvela v Muzich v nadeji, je skvela i v Kridlech Vanoc.. Krajcovi patri dik za vyber muziky, jeho herectvi ale podle me patri do jinych roli..(18.12.2013)

  • dopitak
    **

    Technicky docela fajn, ale podobnou náruč klišé a vylisovaných motivů aby jeden pohledal. Naprosto neoriginální film, ve kterém mi vadili andělé, oblečená a zmalovaná Vica, a postupné přibalování těch nejprofláklejších scenáristických kliček. Tři ze čtyř hlavních postav mají "rodinné" problémy. A Globusu se divím, v Penny marketu inspekce běžně loví myši, ale aby se našel kůň... Mariu Pavlovovou příště prosím svlíknout!(20.3.2014)

  • Pepinec
    ***

    Takže. Nejdřív ze všeho bych chtěl zpucovat sám sebe za to, že v listopadu lezu do kina na film o Vánocích, notabene když venku je to na šortky. Tfuj tajbl, Bobši! Dál bych se rád omluvil Kláře, Zuzaně, Tereze, Michale, Janě, Báře a loňské zimě, že jsem si o nich myslel, anebo jim dokonce řekl, jak jsou vlezlé. To jsem totiž ještě neznal písničku "Cesta", díky které mám Krajča s poKlusem už tejden za prdelí. Pecka. Člověk jde do kina na pět filmů a večer před spaním jediné, co se mu honí hlavou, je "Jestli se blížím k cíli..." =) No a ať nežeru, tak na závěr uznám, že to všechno dohromady nebylo tak e-e, jak jsem čekal. Kdybych z kina vycházel do nadýchaných závějí křupavého sněhu přímo ke Štědrovečerní večeři, a po boku měl svého Ježíška, asi bych i čtvrtou hvězdu uronil.(23.11.2013)

  • - Původně mělo jít o muzikál, ale při psaní scénáře, které zabralo rok a půl, se Karin Babinská rozhodla, že půjde o romantický film. (jenik71)

  • - Při natáčení filmu režísérka Karin Babinská svedla Richarda Krajča, který následně opustil svou původní rodinu. (MatyTM)

  • - Herec a spevák Richard Krajčo chcel pôvodne účinkovanie vo filme odmietnuť. Dôvodom bol názov snímky, ktorý ho okamžite odradil. Navrhol zmenu názvu na Krídla, ale režisérka trvala na pôvodnej verzii. Nakoniec sa po prečítaní scenáru rozhodol, že v ňom hrať chce. (Zdroj: pravda.sk) (leila22)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace