Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Do zábavně-publicistické talkshow Polívka na víně si své hosty zval a povídal si s nimi u sklenky dobrého vína herec Bolek Polívka. Základním mottem pořadu, který byl vždy věnovaný jednomu tématu, je „hledání dobrého ve špatném“. Tedy snaha podívat se na zvolená témata, z nichž některá nebudou prvoplánově veselá, z pozitivnější, a tedy i humorné stránky. Do každého dílu si Bolek Polívka pozval tři hosty z řad VIP osobností a jednoho dalšího člověka (například odborníka, sportovce, člověka zajímavé profese), který má k danému tématu co říct a s předcházejícími hosty se pustí do diskuze. V každém díle je také majordomus, který hostům podává víno, ale do povídání na dané téma se i aktivně zapojí. Může se dohadovat s hostitelem Bolkem, diskutovat s diváky nebo situaci jen glosovat. (TV Prima)

(více)

Recenze (52)

kingik 

všechny recenze uživatele

Polívka na víně - to by byl dost zvláštní pokrm a nikomu by jistě nechutnal. Tohle je ovšem Polívka s velkým P. A není to zase takový blivajz, jak by se mohlo zdát, ale jde o to, jak velký máte hlad. Hlad po talk-show s charismatickým Bolkem Polívkem, který nikdy nebyl dobrým moderátorem, ale jeho osobitý projev zde není na škodu. Nezpovídá své hosty nijak násilně, ale spíše se snaží o uvolněnou náladu a pokouší se dostat z hostů něco, pokud možno, originálního. Mnou viděný díl s Ruppertem, Pavlatem a Krainovou právě takový byl. Vládla pohoda, hosté se odvázali, až na Krainovou, a bavilo mě to víc než Šíp, Kraus a Bohdalová dohromady ve svých talk-show. Sice je diskutabilní, jestli bych show dokázal sledovat pravidelně a také sobotní prime time, který je pro vysílání vyhrazen je přehnaně sebevědomý, ale než Bolek natočí pokračování Dědictví, tak musíme brát co je anebo taky ne. A to je právě právo divácké volby. 50% ()

MM_Ramone 

všechny recenze uživatele

"Polívka na víne" je nepožívateľný blivajz. Humus. Ani trocha mi to nechutí. Veru nie. Ale ako vidím, nie som sám. Tento krát Bolek Polívka navaril poriadnu sračku. Valašský kráľ riadne zavalašil. Nedá sa na to pozerať. Preč je jeho výrečnosť a pohotový humor, ktorý doteraz predvádzal vo viacerých svojich projektoch. Toto čo som videl na obrazovkách televízie Prima je nudné, nezáživné drísnanie starého, unaveného opilca. Pán Polívka má u mňa stále veľký rešpekt ako výborný herec, ale za túto značne nepodarenú talk show mu dám iba jednu hviezdičku. * ()

Reklama

Tommassi3 

všechny recenze uživatele

Charisma opilcovo ?? Zní mi to jako oxymoron, ale Bolka to vystihuje dokonale.. Nejedná se o nic světoborného, ani inovátorského, máme tu další z řady českých talk show, ale po dlouhé době velmi příjemný "unavený mim" Polívka v roli hostitele tuhle záležitost činí lehce nadprůměrnou.. Ale ten majordóm Pavlásek !! To má bejt co ?! ;) ()

RadushM odpad!

všechny recenze uživatele

Doba, kdy talk-show a podobné výstřednosti měli úspěch, jsou dávno pryč. Ano, po revoluci byl pracující lid dělnického původu hladový po historkách z podsvětí. Pokud se člověku během prvních porevolučních let nepovedlo nastřádat-nakrást tolik, aby si mohl dovolit sám exotickou dovolenou, rád si poslechl vyprávění Amfóry, kde a s kým si zahráli a jaký to bylo v NDR. Ve chvíli, kdy jsme ale jednu a tu samou historku začali slýchat od více pseudoherců, začalo to býti nějaké podezřelé... Tento poslední záchvat Bolkovýho pokusu o záchranu sama sebe hodnotím jako velmi nezdařilou tryznu na pohřbu jeho samého... ()

kobejn 

všechny recenze uživatele

Díval jsem se včera na třetí epizodu a byl jsem zvědavý, zda je to tak špatné, jak tu lidé píší. Je to prostě talk show a nejedná se o nic originálního ani uměleckého. Je to prostě jen hodinka povídání. Polívka mě nijak neiritoval, hosti byli více či méně zajímaví. Goldflam mě také ničím neurážel. Prostě jen další z řady mnoha televizních zábavných pořadů. Pobaví, neurazí a žádný jiný význam ani smysl tato show nemá, takže hodnotím spíše kladně. Na podobné pořady si nepotrpím, ale pokud si je někdy zapnu, dá se to bez úhony přežít, alespoň konkrétně v tomto případě. ()

Galerie (10)

Reklama

Reklama