Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Marigold
    *****

    Villeneuve at the top of his game. Bravurně zrežírovaná thrillerová jednohubka, která vám brutálně pomalým tempem a post-apo hřměním Jóhanna Jóhannssona vyžene tlusté střevo do mozku. Nemilosrdná trepanace lebek, která svým ultra temným vibem připomene prózy Cormaca McCarthyho, ale jinak si to valí zcela bez nároku na filozofický přesah. Krvavá historka z pomezí, která dokumentuje, že druhdy artový quebecký surrealista dozrál v jednoho z nejlepších mainstreamových režisérů. Obsazení ženy do titulní role téhle syrové flákoty je brilantní tah, který celé mistrovské číslo dovršuje. Když si letos porovnám "mainstreamovky" v poměru ceny / výkon / prožitek, Sicario vyhraje. [90%](12.10.2015)

  • Sarkastic
    ****

    „Kate, k této práci se musíte přihlásit dobrovolně. Tak si to dobře rozmyslete. Chcete toho být součástí?“ Ze Sicaria mám téměř stejné dojmy jako z předchozího režisérova Zmizení. Znovu jde o zatraceně kvalitní, poctivé krimi se snad ještě pečlivěji vystavěným příběhem a na druhou stranu o dost pomalejším (avšak nenudícím) tempem vyprávění, pozvolným budováním napětí, atmosférou plnou tápání a nejistoty, precizní technickou/vizuální stránkou (záběry z helikoptéry a hudba!) a výbornými hereckými výkony (Emily Blunt a hlavně Benicio Del Toro!). Ale stejně jako u Zmizení mám problém s koncem. Tentokrát ovšem nebyl důvodem záporák, nýbrž moje očekávání bombastického finále, které mi vyrazí dech, překvapí mě pointou…v Sicariovi však přišlo jen zneklidnění a já vzhledem k viděnému čekal opravdu o dost víc. Takže se cítím při hodnocení skoro až provinile, ale za mě to budou (znovu) „pouze“ silné 4*. „Hele, nic nebude tvým americkým uším dávat smysl. A budeš zpochybňovat všechno, co děláme. Ale nakonec to pochopíš.“(13.7.2016)

  • tron
    **

    Veľké, ak nie rovno obrovské sklamanie. Suprová Emily Blunt, strašne napínavá (a pritom úplne zbytočná a totálne neakčná) scéna s kolónou áut, mimoriadne odvážna scéna pri "spoločnej večeri", pôsobivá atmosféra a skvelý úvod. Postupne sa ale všetko prepadne do nudy, rutiny a až príliš pomalého tempa, obecne výborne hodnotené postavy Brolina a Del Tora ma vôbec nezaujímali a z letargie ma prebral až pre hlavnú hrdinku veľmi krutý a nezaslúžený, ale možno o to realistickejší záver. Akčných scén je len minimum a to, čo tu je, je skoro úplne nezaujímavé (tá dlhá scéna v tuneloch mala akože čo preboha znamenať???).(18.1.2017)

  • Wacoslav1
    ***

    Tak jsem přemejšlel, jestli si dneska jen tak z plezíru nezajedu na CSFD projekci do Zlína... Ne dělám si prdel samozřejmě. Villeneuvea už bych v kině nerisknul a i když se zde jedná asi o jeho nejlepší film, tak pořád platí, že mi na jeho stylu něco nesedí. Nepřichází to z ničím objevným, že Mexiku vládnou drogy a vybíjí se tam kartely celý rodiny není nic novýho pod sluncem. Del Toro byl dobrej Brolin a Bluntová nevýrazní. Jako celek docela ucházející jenom ten konec kterej jsem čekal a asi ve mě měl vyvolat znepokojení nebo katarzi, tak nic takovýho nepřinesl. Kouknout se na to dá, ale neblbněte zase s tím hype tady. Za mě max 60%(28.10.2015)

  • ClintEastwood
    *

    Až na úvodní sekvenci, ve které FBI vezme náklaďák, projede s ním dům a najde v něm cosi zapáchajícího, mi Denis Villeneuve opět potvrdil, že je opravdu režisérem jednoho filmu. Dlouho jsem neviděl tak nudný a nezajímavý snímek, který mi byl postupem času čím dál víc lhostejný. Kam jsi dal oči, Benicio?(8.11.2018)

  • - Spoiler: Intenzívne škrtenie, ktoré prežila Kate Macer (Emily Blunt), by malo vážne následky. Bežne bývajú porušené časti dýchacej sústavy a je nutné mať spevnený krk. Filmovej postave však nezostanú ani len modriny. (Jumar)

  • - Keď sa komando vyberá do tunelu, používajú útočné pušky M4, avšak v skutočnosti by kvôli efektivite použili buď samopal MP5 alebo brokovnice Mossberg. (Sexy_Beast)

  • - Hudba k filmu od Johanna Jóhannssona v instrumentálním provedení pod názvem "The Beast", je totožná jako začátek písně "The Sense of Doubt" od Davida Bowieho z filmu My děti ze stanice Zoo (1981). (Eratashi)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace