Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Nečekaná smrt dcery je tragickou událostí, ze které se dlouho a bolestně vzpamatovávají rodiče i bývalý nastávající Joe. S každým koncem však přichází i nový začátek...  Mladík Joe Nast uprostřed plánů na svatbu ztrácí to nejcenější - svou snoubenku a s ní všechny své plány a sny. Po její tragické smrti se přesto rozhodne stát se skvělým zetěm jejím rodičům Benovi a JoJo Flossovým, pro které zůstal po smrti jejich dcery "tím jediným na světě". Když ale náhle vstoupí do jeho života jiná žena, musí se nějak vypořádat se svým nechtěným citem i rolí, kterou si před tím zvolil... (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (91)

golfista 

všechny recenze uživatele

Brad Silberling mě ze začátku ne a ne vtáhnout do děje. Pak jsem ale najednou zjistil, že se nemůžu odtrhnout a celkový dojem už se ke konci jenom vylepšoval. Film se výrazně opírá o herecké výkony. Susan Sarandon jako vždy skvělá, Dustin Hoffmanan jako "za mlada", ale skvělý je také Jake Gyllenhaal, který zazářil už v "Říjnovém nebi". Celkový dojem se mi ustálil kolem 70% - příjemný film. ()

czejny 

všechny recenze uživatele

Brad Silberling napodruhé. V blažené nevědomosti jsem urazil půlnoční míli, aniž bych věděl, že tuto cestu kočíroval již zmíněný. O to bylo mé překvapení milejší, když jsem byl nadmíru spokojen i s druhým shlédnutým dílem od tohoto režiséra. Snad za to může právě on, že ty dva mnou shlédnuté filmy, ač jsou smutné, teskní, neveselé, skrývají pro mne velikou dávku energie a snad i optimismu. I přestože začátek této jízdy trochu skřípal, nakonec se náš půlnoční expres s lehkostí rozjel a nechal nás kochat se prostředím temným, snad jen měsícem osvětleným. Příjemné vzezření všech zúčastněných herců bez výrazných výkonů snad jen prospělo k nerušenému snění. Proto nechte mě dále snít, mám půlnoc a okolo mne lítá pět hvězdiček. ()

Reklama

Morien 

všechny recenze uživatele

Vybavím si několik filmů, které mi Půlnoční míle svou povahou připomíná. Deprese, kam se podíváš, a tak komorní, že je to už jenom krůček k tomu, aby to jednoduše byla "pouze" divadelní hra, a k tomu herecký souboj mezi veterány a slibnými bývalými dětskými herci. Půlnoční míle naštěstí nepatří k těm příspěvkům tohoto žánru, které se přehnaně fixují na předhánění v tom, kdo bude nejvíc-škálově-emocionální a nejvíc-od-šepotu-ke-řvaní-smutný, ačkoliv některé monology od Hoffmana a Sarandon k tomu mírně směřují, ale jenom mírně. A hlavně, hlavně se mi líbí, jak Silberling chytře dávkuje informace, aby v poměrně staticky vybudované premise stejně vytvořil pohyb a změnu pro nás pro diváky a hmatatelný osobnostní vývoj pro své hrdiny. Není to film, který by v základech otřásal mými pocity ohledně lidského truchlení, ale oceňuji, že je ve své skromnosti udělaný pořádně. (P.S.: Ellen Pompeo je tu absolutně překrásná.) ()

MaMitti 

všechny recenze uživatele

Velmi nevyvážený film – začátek byl naprosto famozní, moc se mi líbil vstup, kdy se členové rodiny připravují na pohřeb své milované dcery a snoubenky, líbilo se mi, jak to zvládají (telefony apod.), líbila se mi cesta auty a míhání okolního světa za jejich okny, svět běží dál, jakoby se nic nestalo….Pak ale začínající film hodně klesnul, naprosto nereálné vylíčení rodičů, kteří přišli o svou jedinou dceru a to ještě tak drastickým způsobem jako je náhodný zastřelení nějakým šíleným magorem (!!!), nedovedu si představit jedinou matku s otcem, kteří by první dny po téhle tragédii reagovali způsobem, jakým bylo předvedeno ve filmu. Hlavní hrdina (Jake Gyllenhaal) hrál naopak přesvědčivě, tomu jedinému bylo tak nějak rozumět a posléze, kdy vyšla najevo další dost důležitá skutečnost, ještě víc věřit tomu, co prožívá. Zhruba od půlky filmu nabírá děj mírně dech, ale opět velmi na střídačku – střídání věrohodných scén (Joe zapomene přijít na domluvenou večeři) s velmi nevěrohodnými scénami (nedovedu si představit člověka, který by pár dní po pohřbu snoubenky, nabízel pozůstalému svou dceru tak tristním způsobem jako tomu bylo ve filmu). Závěr filmu byl vyšperkován dvěma scénami – s matkou a s otcem, kdy se s nimi Joe loučí a oni se vlastně jeho prostřednictvím loučí se svou dcerou, ty byly výborné a vlastně mi stály za to vydržet u tohohle filmu až do konce. I úplně konečná scéna s pohledy nahoru (cielo) je moc příjemná a kvalitou se vyrovnává samotnému začátku. Co ale tento film chtěl říct? Trošku tápu a jeho nevyváženost mi v tom moc nepomáhá…Zajímavé drama, které mohlo být o být o něco zajímavější… ()

tron 

všechny recenze uživatele

"Choď." Báseň Brada Silberlinga pre herečku Rebeccu Schaefer, jeho priateľku, ktorú koncom 80. rokov zastrelil jej šialený fanúšik.Výborné herecké výkony Sarandon-Hoffman-Gyllenhaal-Pompeo, melancholická a pritom zvláštne veselá atmosféra, úžasná scéna pohrebu a krásny koniec. Najcivilnejší a pritom najlepší Bradov film (áno, vrátane nežného Mesta anjelov). Každou reprízou ho mám radšej, i preto zvyšujem z 80% na plnú stovku, lebo je to, ako hovorí don Corleone, osobné. ()

Galerie (18)

Zajímavosti (2)

  • Film je pomenovaný podľa songu Moonlight Mile (Sticky Fingers,1971) od Rolling Stones. Pieseň sa nachádza aj na soundtracku a vo filme zaznie vo chvíli, keď sa Joe (Jake Gyllenhaal) prvýkrát dostane v bare k jukeboxu. (ZOUi)
  • Celosvětová premiéra proběhla 9. září 2002 na Mezinárodním filmovém festivalu v Torontu. (BMW12)

Reklama

Reklama