poster

Maigret a noc na křižovatce (TV film)

  • Velká Británie

    Maigret: Night at the Crossroads

Krimi / Drama / Mysteriózní

Velká Británie, 2017, 88 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • filmmovier
    ****

    Další vynikající příspěvek do série Maigretovských filmů. Tvůrci opět předvedli prvotřídní práci a nabídli nám tradičně britsky kvalitní podívanou, kde hraje prim hustá atmosféra, prostředí a herecké výkony (Rowan je pořád lepší a lepší a předvádí fantastickou ukázku dramatického herectví), a vlastně je to asi dost možná i prozatím nejlepší příspěvek do série - scénáři totiž taky není co vytknout - vůbec nic. Detektivka jak má být, v Británii se tohoto francouzského rodáka ujali nadmíru dobře a já se nesmírně těším na další díly a pokud to takhle bude pokračovat dál, Atkinson v té roli snad předčí i Gabina - Cremera překonal už dávno. 90%.(13.8.2017)

  • Tom_Lachtan
    *****

    O řád lepší, než dva předchozí Maigretové v podání Atkinskona, skoro jako kdyby tvůrčí tým konečně pochopil, že film s Francouzským detektivem potřebuje trochu jiné zacházení, než detektiv z Belgie (tenhle tým dělal Poirota) a taky je hlavní postava trochu víc melancholická, takže konečně ladí s Atkinsonovo obočím. A hlavně je tu fakt dobře natočenej dobrej příběh a nejsou tam žádné vesmírné chobotničky s chapadlama, což je sice mínus, ale asi tam moc nesedli.(25.5.2017)

  • Enšpígl
    ****

    Teda myslel jsem si, že Rowan roli věhlasného detektiva nedá, ale opak je pravdou,byl dobrej, uznávám. I když měl docela ulehčenou roli, protože komisař Maigret kdyby čuměl na nahýho Miloše Zemana a nebo majetek Bill Gatese pořád by měl výraz ala "objevuju Ameriku". Jinak dílo bych nazval ryze anglický, tak moc nějaký až to bylo zajímavý.(2.2.2018)

  • Pierre
    ****

    Zmizela zbytečná akce z druhého dílu a opět se vrátila větší starosvětskost. Předloha Simenona popisuje zdřejmě jeden z těch složitějších případů, který mi možná nepřipadal tak zajímavý jako ostatní co jsem viděl a četl. Postava Andersena byla ale zajímavá a opět se mi líbilo Maigretovo dokonalé uvažování. Ta postava mě prostě fascinuje ať už na papíře nebo na plátně v podání Jeana Gabina či právě Rowana Atkinsona, který ji ztvárňuje zase úplně jinak než můj miláček Gabin ale taky velmi dobře. Zamrzela mě trochu absence hudebního podkresu, který v předchozích dílech dokresloval atmostféru scén. Ale jinak vážně všechny klady, které jsem vypsal u předchozích dvou dílů vcelku zústavají. Akorát nebyl zrovna zvolen nejlepší Simonenův příběh. Ale i když je složitý, je zároveň i promyšlený, se standardním napětím a překvapivým závěrem. Takže objektivně vzato vlastně ani na ten si nemohu stěžovat a mohu dát zase 4 hvězdy.(20.1.2018)

  • *CARNIFEX*
    ***

    Rád by som vyššie, no mňa takýto druh kriminálok príliš nebaví. Keď nejde o sériového vraha, nejde o nič :D Nie je tu zverejnený obsah, a ja som tak nejak dúfal, že to bude o nejakých vraždách. Počas sledovania filmu som si myslel, že ho napíšem JA. Ale zas by ho nezverejnili, tak si budeme musieť počkať, kým si to pozrie "Marceloo".(27.11.2017)

  • - Ve filmu je několikrát záběr na telefonní budku, kde je automat s kroucenou telefonní šňurou. To však v době, kdy se film odehrává (konec padesátých let), nebylo možné - kroucená telefonní šňura byla zavedena až začátkem let šedesátých. (tommicek)

  • - Fotoaparát, kerým je na policejní stanici fotografován Carl Anderson (Tom Wlaschiha), je Flexaret, model IV, vyráběný v letech 1955-1959 podnikem Meopta Přerov. Tyto fotoaparáty byly vybaveny hledáčkovým objektivem Anastigmat 80mm f/3 a snímacím objektivem Belar 80mm f/3,5. Tento model Flexaret jako první umožňoval fotografovat nejen na střední formát 6x6 (60x60mm), ale i na kinofilm 35mm. (Vikta)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace