Nastala chyba při přehrávání videa.
  • sofiapetra
    **

    Viděno ve výletním autobuse, takže jen díky atmosféře se plácám přes kapsu a dávám dvě hvězdy. Ale jinak absolutně nechápu, proč se na něco takového dávají prachy a proč se takových projektů účastní dobří herci. Komedie má být úplně ztřeštěná, nebo ftipná, ideálně obojí. Tohle bylo zase jenom trapný.(14.10.2019)

  • Primavera
    **

    Tak trápny scenár, že som sa hanbila za oboch scenáristov.Chlap, čo si ide vziať ženskú len preto, že jej to sľúbi a je ochotný posrať si tak vlastný život a vzápätí na to si je schopný vziať jej sestru, s ktorou nemal ani sex len preto, že ju platonicky miluje, tak na toto sa dá pozerať len vtedy, ak má človek miesto hlavy tekvicu alebo melón. Dva body za výborný výkon Aničky Polívkovej. Je škaredá, ale hrá perfektne. Intonácia, gestá, všetko dokonalé, presne také ako starý geniálny foter Polívka. To som si vychutnala.(28.4.2018)

  • silentname
    ***

    Premýšľam, čo môžem povedať o filme Tomáša Svobodu, čo by som nemohol povedať o jeho ostatných filmoch. Snaží sa byť vtipný, no miestami to nefunguje. Snaží sa do toho dať originálny nápad, no chýba tomu akákoľvek kreativita. A tak výsledne plynie aj toto. "Dvě Nevěsty A Jedna Svatba" je asi jeho najlepším filmom, no aj tak ho nemôžem označiť ako dobrým filmom. Je to taký jemný nadpriemer. Anna Polívková je podľa mňa dobrá a má aj dobrú chémiu s Jakubom Gottwaldom. Nejako to medzi nimi príjemne funguje. Niekedy má Maruška dobré monológy, kde sa rozpráva s nami ako divákmi, hoci inokedy tým film len komplikuje. Klepl je vtipný, no na druhú stranu tento film ukazuje, že mu dlhé vlasy nesedia. A jeho story s kelímkami ma trošku pobavila. Celkovo je to pre mňa pozerateľná česká romantická komédia, no chýba tomu kreatitivta, záverečné časti sú maximálne patetické a nepôsobí to, že by to bolo nejako kvalitne napísané. Ako keby sa do českej kinematografie dostávali stále tie isté klišé, tie isté pokusy o humor, ktoré už sú staré a nevedia nič nové priniesť. Nejako sa už nedarí priniesť "svěží nový vítr." A hoci je tento film lepší ako niektoré iné, čo som tento rok videl, tak si nemyslím, že by nejako dokázal výraznejšie nadchnúť. Hodnotenie: C+(13.11.2018)

  • Autenticita
    *

    Tohle vážně někdo napsal, J. Plesl v tom přijal roli a pak to i někdo natočil?? Je to urputné jak paruka Boba Klepla, vyšroubované a za vlasy přitažené. Polívce s Pleslem to neladí a nejde jim vzájemnou přitažlivost uvěřit. I jediná přesvědčivá Ester Geislerová o tuto charakteristiku přijde nejpozději při svlékací scéně v kapli. Ucházející je hudba a Brutus, za které dávám 1 hvězdu.(20.11.2018)

  • Necrotongue
    **

    Viděl jsem "Špindl", "Bajkery" i "Zakázané uvolnění", takže jsem musel s hodnocením přece jen trochu výš, i když se nedá říct, že bych se nějak dobře bavil. Většinu času jsem se lehce nudil, občas jsem bezmocně potřásal hlavou nad trapnými pokusy o humor a divil jsem se, proč šel do tohoto filmu Jaroslav Plesl. Monology hlavní hrdinky a její první návštěva u rodiny mi silně připomněly "Deník Bridget Jonesové" a opět mě zdeptal zoufalý product placement.(27.10.2018)

  • - Natáčanie trvalo približne mesiac. Posledný raz sa natáčalo 20.8.2017. (classic)

  • - Ve filmu si zahrála i dcera Evy Holubové, Karolína. (Duoscop)

  • - Natáčelo se v Praze, byt Marušky (Anna Polívková) je ve Vratislavově ulici. Dále se natáčelo v Úněticích. (rakovnik)