Reklama

Reklama

Jak se zbavit nevěsty se v nové české a velmi romantické komedii bude ptát Lenka Vlasáková, David Matásek, Andrea Kerestešová nebo Jana Švandová. Hlavní postavou je moderní dynamická žena v podání Lenky Vlasákové, která řeší trable s láskou, životem i jednou nepohodlnou nevěstou. Film natočil autor jednoho z nejúspěšnějších českých filmů poslední doby, režisér Hodinového manžela Tomáš Svoboda. Zatímco ve snímku o partě kamarádů bavil diváky z mužského pohledu, v Nevěstě přinese zábavu ze světa žen. (Bontonfilm)

(více)

Videa (2)

Recenze (192)

kingik 

všechny recenze uživatele

Film působí jako zdlouhavý vtip, který nemá pointu. Lenka Vlasáková a spol. v něm ke všemu úplně zanikají. Vlastně jsem si říkal, k čemu se ten film chce dobrat. Postavy si vesměs diváka ničím nezískají, příběh, ve kterém se ocitly, je značně nedomrlý, režie tápe, jak má film uchopit. Marcel Bystroň, jak bývá jeho (ne)dobrým zvykem, se vytasil s šíleně plytkým náčrtem scénáře, z něhož nemohl vzniknout kvalitní film ani náhodou. Režisér Tomáš Svoboda slabě nápaditý scénář mohl jen pospojovat, ale nic víc. A občas jsou to hezké obrázky. Vrcholem filmu je zpomaleně natočená dortová bitva, která za hudebního doprovodu cover verze hitu Wild World interpretované Darou Rolins, už jen ukazuje, jak film zoufale rezignoval na kvalitní zápletku, zajímavé postavy, vtipné i dramatické prvky. A nějak se poslední dobou kupí české filmy, které mají společný prvek, jimž je nulová interakce s diváckými emocemi. Tenhle ideálně zapadne prachem nudy. Jen málo diváků bude mít zájem jej oprášit. 4/10 ()

Vančura 

všechny recenze uživatele

Ačkoli trailer působí strašně, samotný film mi nakonec tak hrozný nepřišel (už úvodní titulky, podbarvené pěknou písní Hany Hegerové "Buďto ty, anebo já", dokážou člověka v kině správně navnadit na následující pohodový děj). Je to prostě čistá komerce, která má svoji cílovku dostatečně širokou na to, aby to na sebe vydělalo (chodit na to budou lidi, kteří se prostě chtějí v kině pobavit u českého filmu a kteří o existenci ČSFD nemají ani tucha, takže jim může být jedno, kolik procent tady film posbírá). Scénář mi přišel obstojný a celkem i vtipný, naopak moc mi nesedlo obsazení - v tom filmu figuruje hned několik herců, na které mám vyloženě alergii (Matásek, Žilková, Švandová, Ruppert), ale to je čistě můj osobní problém. Asi by se dalo i řešit, jak moc ten film je (?) odtržený od reality - všechny postavy filmu jsou dobře situované, mají skvělou práci, jezdí v poměrně drahých autech, každé léto si vyrazí na regatu a řeší problémy typu "kdo převezme po otci vedení estetické kliniky" - ale v tomto smyslu pro mě Tomáš Svoboda asi jen reprezentuje typ režiséra, jako je třeba Jiří Vejdělek, který prostě chce točit filmy o lidech, kteří mají pěkný život (druhý protipól by představoval řekněme Bohdan Sláma, který si pro změnu libuje v sockách) a peníze neřeší, protože to má větší komerční potenciál a snáz se takový film zafinancuje. Naživo ve mně sice na včerejší afterparty v Klubu Lávka moc sympatií nebudil, ale lidi do kin asi svou tvorbou dostat umí, a to jediné se počítá. (Nejen) v kontextu současné české filmové produkce 3 hvězdy. UPDATE 7.6.2021 - Když jsem to teď viděl podruhé po 5 letech, své původní 3 * hodnocení snižuji na 2 * - ten film mi nově přišel jako veskrze odpudivá sračka, která je - kromě toho, jak je přecpaná otravným product placementem - totálně odtržená od reality a celkově neuvěřitelně fejková - co scéna, to jeden detail za druhým, které vůbec nedávají smysl, protože by se v realitě nikdy nestaly, jak moc jsou nepravděpodobné. Vysvětluji si to tím, že komickému efektu zde ustoupilo vše ostatní, ale jestliže se v mém případě jedná o humor, který mi až na výjimky přijde zoufale nevtipný, pak je veškerá snaha marná. Soudím, že si další tvorbu Tomáše Svobody už s chutí nechám ujít, a mimochodem nechápu, jak mohl někdo Andreu Růžičkovou vydávat za sexy herečku už v roce 2006 v Rafťácích, natož po 10 letech v tomhle - míň pohlednou Slovenku aby fakt pohledal. ()

Reklama

Djoker 

všechny recenze uživatele

Musíte být velký neumětel, abyste s tak fajn obsazením (za mě Kolesárová, Boková, Stryková, Ruppert) nedokázali vytvořit zábavný film se sympatickými postavami. Klaunské duo Svoboda a Bystroň nabízí jen partu otravů, kteří dělají nelogické kroky. Pobavilo snad jen zjištění, že Matásek parkuje jako dement. ()

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

"Já tě mám rád i poblitou." Tak to je skutečné vyznání lásky zubaře ke klavíristce. Mně tedy více sedí spojení zubař - cukrářka, protože má takové ty styčné body, ale tady se o lásku bude bojovat. Sice se přiznám k tomu, že nerozumím chvíli, kdy se rozvedení dávají zase dohromady nebo když mužské pozvání na večeři donutí ženu, aby se celá přelakovala a překytovala, ale jsem jen prostý trubec, tak si snad mohu dovolit nechápat. Nakonec pro mne bylo poměrně obtížné hledání důvodů udělení hvězdiček, protože pozitiva tohoto snímku se nenacházejí snadno, ale dokázal jsem je vyšťourat - závistivá švagrová, smradlavý fotbalový trenér a zejména vynikající operní pěvec Vlastimil Horský. ()

castor 

všechny recenze uživatele

Je smutné, že tuzemské snímky nedokážou vycházet alespoň z nějaké reality. Když mnohé situace nepíše život, ale scénárista po úrazu hlavy nebo jednoduše s nutkáním nacpat divákům story vycucanou z prstu, je to průšvih. S hlavní energickou hrdinkou téhle komedie se to přitom chvíli daří. Má fajn práci, nadstandardní vztah s bývalým manželem, fungující zbytek rodiny (syn, sebevědomá matka), včetně té od bývalého muže. A tak nějak si na svého ex brousí zuby, páč prostě stará láska nerezaví. Tvůrci nám ovšem zatajují, proč bychom to celé měli sledovat a jaký smysl mají nadcházející situace, kterým chybí motivace i jakákoliv hloubka. Prostě těm všem peripetiím nevěříme, mít líbivou hudbu, dobře postavenou kameru nebo poměrně kvalitní herce úplně nestačí. Romantika ano, šťastné konce ano, jenže tak nějak je ten smysluplný základ potřeba. Jana Švandová tak trochu variuje postavu Elišky Balzerové z Žen v pokušení, Jana Stryková se vesměs jen pitvoří. Jaroslav Plesl je trestuhodně nevyužitý, Matěj Ruppert v miniroličce potěší. Ústřední duo zvládlo občas násilné dialogy s noblesou, Andrea Kerestešová je k sežrání. Dortovou bitvu raději nekomentuju. ()

Galerie (31)

Zajímavosti (10)

  • Pro dceru Veroniky Žilkové, Kordulu, se jednalo o první filmovou roli v životě. Přijala ji prý kvůli tomu, aby si mohla pořídit poníka. [Zdroj: lifee.cz] (Duoscop)
  • Videoklip k filmu natočila Dara Rolins, a to na písničku „Wild world“, kterou přezpívala právě pro tento snímek. Na soundtracku se podílel i hudebník David Kraus s hitem „Překrásná“. [Zdroj: lifee.cz] (Duoscop)

Reklama

Reklama