Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Čtyři nejlepší kamarádky jsou sebevědomé, chytré, užívají si, probírají spolu chlapy, vztahy a sex. K tomu se ale taky starají o děti, nebo je právě porodily, případně jsou těhotné. Sára (Hana Vagnerová) má hezký zadek, a tak ho začala fotit a žít ve světě sociálních sítí. Hedvika (Petra Hřebíčková) žije tak trochu ve zlaté kleci, její manžel workoholik (Jiří Langmajer) moc doma není, a tak není divu, že ji okouzlí mladý zpěvák David (Vladimír Polívka). Zuzana (Sandra Nováková) je po rozchodu s Kamilem (Václav Neužil) bez peněz, prostě upracovaná a uhoněná matka dvou dětí. Zato Eliška (Gabriela Marcinková) má skvělého kluka (Štěpán Benoni), nesnesitelné rodiče, je těhotná a je jí špatně úplně ze všeho. Ale hlavně mají jedna druhou… (Bontonfilm)

(více)

Videa (6)

Trailer 1

Recenze (229)

venison 

všechny recenze uživatele

Bohužel jsem ani moc překvapená nebyla.. Afektovaný film, co nemá hlavu ani patu, hlavně, že z každého druhého záběru čouhá product placement. Film, který naprosto dehonestuje ženské pohlaví.. Nesympatické hlavní hrdinky.. Příběhy, co nemají s reálným životem nic společného.. Křečovitý humor.. Prostě klasický mainstreamový český film současnosti.. ()

castor 

všechny recenze uživatele

Za mě velká škoda. Samozřejmě se nedozvíme, jaké je to vlastně být matkou, ale náběh na poctivý tuzemský vztahový film tam byl. Partner jedné (influencerka Hany Vagnerové) musí mrkat na sociální sítě, aby viděl, jak se daný den vlastně mají. Každopádně ho nenapadne nic lepšího, než ženě těsně před porodem koupit barák v dezolátním stavu. Chlap druhé (Petra Hřebíčková) tvrdne furt v práci, ona žije ve zlaté kleci, a tak začne hledat rozptýlení jinde. Další (Sandra Nováková) má dvě malé děti a stále doufá, že jejich nezodpovědný otec je oním princem na bílém koni. A poslední (Gabriela Marcinková) je těhotná, ale neužívá si ani nastávající roli, ani partnera, protože mnohé neustále rozbourává panovačná matka. Sice je máme na čas pohromadě, ale vesměs jsme několik minut s tou, pár minut s tamtou, a to je první průšvih. Tohle přeskakování moc nefunguje, protože zatímco jedna řeší něco „krizového“, linie druhé nás má třeba dojmout. Vše se tak kouskuje a rozpadá do jednotlivých scének. Naštěstí díky výkonům herců působí mnohé autenticky, ač to se skutečným životem mnohdy nemá nic společného. Navíc vlastně závěrem vadí i to, že naše hrdinky „na čas ukážou spokojený úsměv“ (kupříkladu Hřebíčková na to s manželem skočí v hotelu, Nováková může zpeněžit umělecký kousek a dostat se z finančních potíží, Vagnerová dostane prstýnek a získá další sledující), ale celkově to neřeší situaci, která jim nebo jejich partnerům dlouhodobě vadí – jestli si teda rozumíme. Podivnou kapitolou je pak postava Marcinkové, kterou „přejde“ prasknutá voda a která v těhotenství nesexuje a vyřeší to objednáním prostitutky. Raději bez komentáře. Celkově zbytečně neuspořádané, se zoufale chybějící dramaturgií, která by vytáhla jen to „zajímavé“. Není nutné se pokaždé zavděčit všem. Fajn obsazené vedlejší role. ()

Reklama

Bozvav 

všechny recenze uživatele

Matky by v zásadě mohl být velmi dobrý film, kdyby.... kdyby si tvůrci ujasnili, na jakou cílovou skupinu se zaměřit. Máme zde až klišovitě zařazené páry dle sociálních skupin s jasně definovanými typickými rysy. Bohatý manželský pár s věčně pracujícím, stárnoucím, úspěšným workoholikem s hezkou mladou a patřičně blonďatou manželkou v podání Langmajera s Hřebíčkovou, nerovný pár úspěšné influencerky Vágnerové a manuálně pracujícího křupana Prachaře, lehce nervově labilního jedináčka Marcínkovou s mírně flegmatickým Benonim a nakonec chudou, zoufalou a úplně blbou svobodnou matku v podání Sandry Novákové. Už chyběl jen nějaký ten ženský čtyřprocentní pár a byla by škála úplná. Tedy z tohoto hlediska nic překvapivého. Problémy, které řešily jsou vcelku všem blízké, ale jejich ztvárnění nebylo ani příliš vtipné, dramatické, natož nějak objevné. Vlastně jediná opravdu vtipná osoba byla matka Marcínkové v podání skvělé Zuzany Mauréry, ta měla šmrnc i vtip a role despotické matky a příšerné tchyně jí sedla. Při sledování jsem s místy docela nudila a dle hodnocení i kritiky, jsem v tom zjevně nebyla sama. Celkový dojem ve finále definitivně pohřbil až americký závěr. Za mne dvě hvězďule v rozvodovém řízení. ()

otík 

všechny recenze uživatele

Tohle byla neskutečná blbost, která díky sympatickým postavám a mile poťouchlému scénáři přeci jen obstojí. Prachař je parádní, Vagnerovou obecně moc nemusím, ale tady jí to sedlo, další postavy taky příjemné a vtipné. Občas úžasný vtípek, místy absolutně nic, ale celkově to určitě šlo. Škoda jen občas zbytečně sprostých slov. Nečekaně spokojen. ()

claudel 

všechny recenze uživatele

Já jsem neměl přílišná očekávání, a proto mnou nepřekypuje zklamání. Chovám sympatie ke kvartetu hlavních představitelek, vedlejší role jsou výborně obsazeny a zahrány předními českými a slovenskými herci či herečkami a v příběhu se možná každá či každý tak trochu najde, resp. někoho ze svého okolí. Některé trapné scény bych vypustil, rádobyhumor přeměnil na skutečný humor, ale v zásadě za mě čisté tři hvězdičky a díky diváckému úspěchu bych se nedivil, pokud bychom se dočkali pokračování. ()

Galerie (106)

Zajímavosti (9)

  • V úvodu filmu, kdy Jirka (Jakub Prachař) natáčí Sáru (Hana Vágnerová) při porodu, nakráčí v nemocnici na porodní sál jen tak v civilu bez roušky, pláště apod. V jednom záběru je dokonce vidět, jak se natahuje přes sterilní stolek. Je to z aseptického hlediska nesmysl. (Winster)
  • „Už na první čtené zkoušce, kdy jsem se seznámila se všemi kolegy, jsem měla pocit, že to bude fajn. A byla to velká radost. Bavilo nás to spolu, smáli jsme se vždycky celý den, i když jsme zrovna netočili. Zároveň si ale myslím, že to je dobrý film,“ řekla Gabriela Marcinková. (SONY_)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno