Tvůrci:
Paul ZbyszewskiHrají:
Fiona Dourif, Tom Austen, June Carryl, Ariana Guerra, Eric Gustafsson, Elizabeth Marvel, Alain Uy, Robert Wisdom, Sydney Lemmon, Daniel Cudmore (více)Epizody(10)
-
Mother’s Little Helpers (E01)
-
Viaticum (E02)
-
The One Who Got Away (E03)
-
Containment (E04)
-
Committed (E05)
-
Leviathan (E06)
-
Scars (E07)
-
Underneath (E08)
-
Vessels (E09)
-
Hell Storm (E10)
Recenze uživatele warrenur k tomuto seriálu (9)
Helstrom (2020)
Pociatocne dva-tri diely vas zrejme navnadia. Ja, hoci som mal po prvej epizode zmiesane pocity, ta nasledujuca, asi najlepsia v celej serii, ich rozptylila. Kazdym dalsim dielom som si vsak uz uvedomoval, ze cakajuc na nejaky zlom, sledujem len dalsi z radu serialov podobneho "nadprirodzeno - mystery" zanru, ktore som mnohokrat "utal" uz skor. A sice toho lacnejsieho - typu.. Lucifer, alebo podobnych, kde medzi sebou bojuju dva svety a pritahuju skor mladsie publikum. Chybala mi tam atmosfera, chytlavo podsuvany pribeh a hlavne neotravne a nenaivne dialogy. Trebars typu Penny Dreadfull, ci The Outsider. Mnohym vsak urcite sadne. Herci sympataci, exoticke postavicky a celkom napadito vykreslene strany "pribehu" a silna surodenecka a rodinna premisa. Mne vsak chybala atmosfera, napatie, ktore by ma drzali a dialogy, ci zvraty, ktore by ma naopak neunavovali. 45% Slaby priemer. ()
Mother’s Little Helpers (2020) (E01)
Fesak exorcista a coolovy prednasajuci s velmi sebavedomym vystupovanim a zrejme nadprirodzenymi schopnostami a "vycuhla" typkyna, zberatelka so smyslom pre dramu a..... urcite s nadprirodzenymi schopnostami. Surodenci, co presli traumou a ako dospeli ziju s nezaujmom o toho druheho. Az kym z hrobky neunikne neznama "entita". Blbina...ale zatial zabavna. Dam tomu sancu. Naviac, ked "Vatikan" poslal taku pohladnu "spionku". Kde tam k nej prisli? ;) ()
Viaticum (2020) (E02)
Rozhodne sa sliaplo na plyn a druha epizoda je o poznanie hutnejsia a temnejsia. Toto mal byt otvarak, ale nevadi. Zaujalo a rozhodne tomu dam sancu. Myslel som, ze z tej "sepkajucej lebky" zasa vybehne ocna bulva. :) Moze byt. 80% ()
The One Who Got Away (2020) (E03)
Krvak na zaciatku a graficky kontent v zavere. Co by nebol problem, avsak "demonikov", ci poskokov pribuda, ale prestava to mat tu atmosferu predoslej casti a zrejme sa ide "kombinovat". Skoda. Stale vsak mierny nadpriemer. Reunion, vsak zacina byt predvidatelny. Ak sa mylim, budem rad. 60% ()
Containment (2020) (E04)
"Exor - SQUAD" vytvorena. Jedno sa musi nechat, zvukovy doprovod, ked Anicka vytvorila ludsky praclik bol...efektny. Surodenecky coolovy "znovu-sulad" som uz na platnach videl tolkokrat, ze ma to az nudi. Ked to vsak dame bokom a vidime ako sa pekne vedia doplnat a naviac som sa dockal i sceny s ocnou bulvou..... :) 68% Silne trojhviezdie. Pozitivne vnimam "spravu hotela" a jeho "obyvatelov". Takmer ako v John Wick-ovi. ;) ()
Committed (2020) (E05)
Nahanacka sa skoncila a ciastocny uspech sa javi s udalostami v zavere, ako nepodstatny. Kedze "spacov" bolo zrejme velmi vela. Opat len mierny nadpriemer. Dotahovanie sa surodencov v podzemi bolo nepatricne a rusilo. Opat poslabsi diel. 58% Snad sa opat zacne pracovat na atmosfere. Hoci teraz, ked uz tusime, o co ide a karty su zrejme odhalene, uz to nebude take jednoduche. ()
Leviathan (2020) (E06)
Dve tretiny epizody viacmenej len konverzacna zalezitost. Unavna a nie posuvajuca dej - takmer zbytocna. Potom sice nastane chaotickejsia akcia s akoze zvratom v zavere, avsak vygradovanie a "odhalenie" ma nechalo chladnym. Meh... ()
Scars (2020) (E07)
Vyborny predtitulkovy konverzacny uvod z minulosti a aj slusny pyromansky zaver. I ked by som ocakaval planut nieco viac, ako len kabatik. :) Zrejme rozpoctova zalezitost. To medzi tym bolo opat o vyjasnovani vztahov. Keby to v tychto pasazach prestrihali a zhutnili, par dielov by usetrili a bolo by to rozhodne divacky atraktivnejsie. Slabsi priemer. ()
Vessels (2020) (E09)
Nadalej je z toho uz len gulas. Tvorcovia kombinovali, co to dalo. Divacky ma to uz preto nechava chladnym. ()