Reklama

Reklama

Recept na bohatství

(pořad)
  • Slovensko Recept na bohatstvo
Reality-TV
Slovensko / Česko, 2012

Obsahy(1)

Jedinečná česko slovenská reality show dokáže premeniť obyčajný domáci recept na skutočný produkt, ktorý sa stane novou gastronomickou senzáciou a nákupným hitom. Divákom neponúka iba obyčajný pohľad na gastronomické pochúťky, ale sprostredkuje im aj reálnu chuť tých najlepších domácich receptov. Obyčajní ľudia prezentujú svoje recepty rôznych kategórií pred porotou, v ktorej zasadnú Pavel Maurer, Michal Rabina a Libuše Šmuclerová. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (22)

Cvachetka odpad!

všechny recenze uživatele

Tak teď jsem viděl asi půlku jedné epizody....a co to do prdele bylo. Naprosto nesympatická porota, zejména ta Šmuclerová, to je hnus. Očividně moc inteligence nepobrala, tak kdyby aspoň držela zobák. Ten pořad je o hovně. Ještě, že jsem to měl jen jako kulisu k práci, protože jinak bych litoval těch 40 minut (nebo kolik jsem to měl puštěné) života. Zaslouženě 0%. Snad bych dal i nějake procento za některé recepty...ale prostě to nejde...zaslouží si to velkou NULU. ()

Gekacuk odpad!

všechny recenze uživatele

Byl jsem nucen se na tento pořad dívat, protože byla změna programu a čekal jsem na jiný pořad. Jinak bych to v životě nesledoval. Je to absolutné příšerný paskvil, který si zaslouží ohodnocení mínus 100%. Jak si může madam Šmucla ještě dovolit přijít do TV, když byla vrcholnou šéfkou ukradené TV Nova? Společně se zlodějem Železným dluží nám všem (a měla by vrátit alespoň část) 10 miliard. Železný ukradl americkému miliardáři TV Nova a musel to za něj zaplatit český stát!!! Celá šou je odporná a vyniká v tom právě Šmucla. Její chování vždycky bylo a je arogantní, egoistické, nelidské. Pryč z TV, ona i celý pořad. ()

Reklama

Marek1991 odpad!

všechny recenze uživatele

Kuchárska komerčná šou, ktorá vyzerá sprvoti ako Superstar, z druhej strany sa podobá na MasterChef, dokonca aj hraním na city a rozoberaním vecí okolo ako je chrup a návšteva zubára. S MasterChefom to má spoločné veľké množstvo vecí, najmä tie negatíva, dokonca rozdiel v porote nie je. Ochutnávajú bez vysvetlení, zdajú sa mi byť milší, až tak to nehrajú, ale v podstate sú len za stolom, čo je miernejší rozdiel. Poprosím Petra Ňunéza nech sa spamätá, to sú mu peniaze naozaj všetkým? Vlastne čo len on, veď v tom idú všetci tvorcovia z oboch televízií, moderátorka a moderátor a aj účinkujúci, bez ktorých hlúposti by to nebolo. Čakal by som niečo inovatívne a uberajúce sa smerom programov ako Áno, šéfe!, Nebíčko v papuľke, či novodobým Šéfkuchárom bez čapice v relácii, ktorá by zakomponovala šikovných ľudí, ale toto bol výsmech normálnosti, tentokrát od inej slovenskej komerčnej televízie a jej českého partnera. ()

MUNRO odpad!

všechny recenze uživatele

Jakékoliv pořady o vaření mám rád,ale tahle šaškárna?Nesympatické porotě dominuje ultraegoistická missis Šmuclerová,která místo hodnocení předloženého pokrmu vyloží idiotskou přednášku a poučovací seminář na téma-zubní hygieny.Paní Šmuclerová má možná zdarma dokonale upravený chrup,zdá se ale,že na úkor inteligence.. ()

MM_Ramone odpad!

všechny recenze uživatele

Dve najväčšie slovenské, komerčné televízie Markíza a JOJ znova medzi sebou rozpútali boj o gaučového diváka. Tento krát sa netancuje, nehľadá sa spevácka superstar, ani žiaden mimoriadny talent, ale snažia sa zaujať súťažnou kulinárskou reality show. "MasterChef" vs. "Recept na bohatstvo". V podstate sa jedná o to isté. Traja arogantní porotcovia a silne motivovaní, snaživí súťažiaci. Ide o to kto uvarí najlepšiu žranicu. MasterChefa som hodil do odpadu a táto JOJkárska kravina nie je o nič lepšia. Ako sa hovorí: jedno za osemnásť a druhé bez dvoch za dvadsať. Proste ďalší odpad! ()

Galerie (24)

Zajímavosti (1)

  • První klapla padla v prostorech hotelu Corinthia, kde se 23. a 24. června 2012 konaly první dva castingy. [Zdroj: recept.joj.sk] (hippyman)

Související novinky

Podzimní televizní boj

Podzimní televizní boj

13.08.2012

Skromný český televizní píseček se dočká zanedlouho dalšího boje o sledovanost, především na poli komerčních seriálů. Dvě nejsilnější komerční televize vsadily na školní prostředí (TV Nova seriálem… (více)

Reklama

Reklama