Reklama

Reklama

Těla

(seriál)
  • Velká Británie Bodies
Trailer 1

VOD (1)

Epizody(8)

Obsahy(1)

Čtyři detektivové. Čtyři časové linie. Jedna oběť. Aby zachránili budoucnost, musí nejdřív vyřešit vraždu, která změnila tok dějin. (Netflix)

Videa (1)

Trailer 1

Recenze (132)

Dr_Virus12 

všechny recenze uživatele

Nevěděl jsem o co jde, nicméně víc a víc lidí v mých kruzích o tomto seriálu začali mluvit, a tak jsem se rozhodl, že je čas na to také kouknout. Přeci to má jen osm epizod, tak to uteče rychle.  Hned ze začátku jsem byl překvapen obsazením Shira Haas z Unorthodox, Kyle Soller z Andor a Stephen Grammar?? To je opravdu hezké obsazení, v průběhu seriálu jsem si oblíbil i Jacoba Fortune-Lloyda, který podával skvělý výkon od začátku do konce. Byl jsem hlavně zvědav na postavu Hillingheada, kterou hraje Kyle Soller, jelikož mnoho lidí bylo z jeho výkonu v seriálu Andor zmateno, a tvrdilo, že nedokáže vyjadřovat emoce a vlastně neví co si o něm mají myslet. Zde se ukazuje, že herec se pouze řídil instrukcemi a scénářem, jelikož tady předvádí úplně jinou show, a dost jsem si to užíval.  Nicméně nyní už tedy k příběhu... Scifi a cestování v čase, to je moje. A začátek vypadal opravdu slibně, zajímavá zápletka nás vhodila přímo do života několika lidí. U čtvrté epizody jsem si už ale říkal, že vlastně nevím co dál v tomto seriálu řešit, a začal jsem se bát, že to bude kopie seriálu DARK, který opravdu zbožňuji, a je to za mě jeden z nejlépe natočených a napsaných scifi seriálů. U šesté epizody mi už bylo jasné, že bohužel cesta DARK je ta cesta, kterou si tvůrci vybrali. Popravdě byl jsem dost zklamaný, celá zápletka je klasicky UROBOROS zápletka. Co mě nejvíc naštvalo ale, byl konec ve kterém je nám (divákům) odhaleno, že vlastně jediné čemu zabránili bylo odpálení bomby. Nicméně, že budoucnost a nástup politického režimu, který je všechny čeká se stejně stane a stejně k němu dojde.  Za pokus, obsazení a slušné herecké výkony dávám bohužel jen 2,5 bodu (3 hvězdy). Snaha byla ()

Daiker 

všechny recenze uživatele

Jste milování..... Tam kde Netflix zklamal s mysteriózní sérii 1899, tak u Těl se zklamání nekoná. Komu se líbila Ďáblova hodina, Lazarus projekt a Dark, tak bude spokojený i s Těly. Poslední zmiňovaný Dark měl strašně složitý a rozvětvený děj. Těla jsou daleko jednodušší na příběh a postavy. Ale i tak je to pěkně zamotané. Postavy hrají neznámi herci a to je dobře. Všichni 4 detektivové jsou sympatičtí, mají svůj vlastní příběh, který celkově zapadá do hlavního příběhu. Hlavní dějová linka není zas až tak originální, ale to mi nevadilo.Jedná se o mini sérii, takže to rychle uteče.... Celkově nám letos Netflix nic lepšího v kategorii sci-fi, mysteriózní série nenabídl... Za mě spokojenost... ()

Reklama

krauset 

všechny recenze uživatele

Skoky mezi čtyřmi epochami slouží mimo jiné k tomu, aby zakryly jistou schematičnost seriálu (volba té nejvíce zřejmé historické hudby, motivace postav, opakování ověřených narativních vzorců). Přesto však není rozdělení do čtyř časoprostorů samoúčelné, a dokonce překračuje čistě narativní požadavky. Těla poměrně zdařile zobrazují jednak kulturní rozdíly ve společnosti (zmínka o vyšší vzájemné důvěře mezi asijskými ženami, kontrast mezi tím, jak je v současném sboru respektována zjevně odlišná Hasan a jak malé reputaci se těší žid Whiteman), jednak vývoj v metodách vyšetřování (Hillinghead představuje snímání otisků prstů jako žhavou novinku z kontinentální Evropy). Máme tedy před sebou detektivní procedurál, který komentuje ony procedury jako takové a jejich proměny v čase. Hojné užití split screenů vizuálně přibližuje paralely ve vyprávění a zároveň odkazuje ke komiksovému původu příběhu, který napsal slavný britský komiksový scenárista Si Spencer. Seriál trpí častým neduhem zápletek o cestování v čase: množící se paradoxy, nejasné konsekvence, prostá otázka, proč se nevrátit hlouběji do minulosti a předejít problémům, než se vůbec vyvinou. Nejen čtvero stejných případů, ale i seriál sám působí trochu jako déjà vu. Na první pohled svěží koncept čtyř případů v různých obdobích doplácí na povědomostí jednotlivých příběhových situací a jejich řešení: kombinaci Londýna 19. století a dystopické budoucnosti nabídly už Viktoriánky, scéna výslechu matky včetně uvedení chybné adresy je jako odvar z Temného rytíře, pokusy připomenout Potomky lidí jsou zde rovněž. Postavy, které se upíší organizaci, která plánuje změnu režimu, slyší konejšivé i zlověstné „Věz, že jsi milován“, což se stane i paternalistickým heslem nového politického zřízení. Oddanou lásku seriál patrně nevzbudí, ale vlažnou zálibu bych nevylučoval. ()

majec4 

všechny recenze uživatele

Po Dark som mal potrebu pokračovať v trápení mysle ohľadom cestovania v čase. Toto je však na míle pochopiteľnejšie ako Dark. Homo linka musí byť, v tom Netflix nesklamal. Neviem, to len mne tieto hrejivé zápletky prídu extrémne silené? Inak všetky dejové linky boli super, keď som premýšľal ktorá je pre mňa tá naj, tak som zistil, že počas celého seriálu ma bavili všetky a ich obľúbenosť priamo súvisela s vývojom samotného deja. Celkový pocit je však taký nijaký. Idem do 4*, lebo príbeh sa pekne ukončil, všetko je krásne vysvetlené, no to hodnotenie je pre mňa tesné. Bolo tam dosť zbytočnej vaty a neviem, niektorí herci mi tam nesedeli. Nemám z toho taký wau pocit ako pri iných seriáloch. Z objektívnych dôvodov nemám dôvod uberať, no uvádzam pre upresnenie pocitov. ()

Dave Lister 

všechny recenze uživatele

Velemistrovské dílo Bodies, se zařadilo na horní příčky mých top seriálů. Čtyři linie, čtyři časová období a čtyři vyšetřovatelé, které propojuje víc než jeden zločin.  Geniální a vyšperkovaný scénář, naprosto skvělé herecké výkony všech představitelů, nad těmi všemi Stephen Graham, Shira Haas a Amaka Okafor.  Dark po anglicku a přesto jiné. Skvělé, skvělé, skvělé!!! ()

Galerie (54)

Zajímavosti (5)

  • Vidíme, že stanice, do které Whiteman (Jacob Fortune-Lloyd) a Esther (Chloe Raphael) utíkají, je Aldgate East. Nad vchodem je napsáno „Metropolitan line“ a „District line“. Aldgate East leží na District Line. Druhá linka, která stanicí ve skutečnosti projížďí, je ale „Hammersmith and City line“. (FoxMulder)
  • The Irish Independent si všíma opakovaný výskyt motívov (ako napríklad „Vieš, že si milovaný“) a mien (ako napríklad „Harker“ a „Mannix“), podobne ako vo filme Atlas mrakov z roku 2012. (Arsenal83)

Reklama

Reklama