Nastala chyba při přehrávání videa.
  • StarsFan
    ***

    Bez pointy, bez děje, bez zajímavých hereckých výkonů, přesto místy aspoň zábavný a víceméně neškodný. Mám pocit, že při dalším shlédnutí bych šla o hvězdičku dolů, tentokrát jsem ale neměla pocit nějakého utrpení nebo nudy. Jediné, co mu tak můžu vytknout (a to se týká vlastně celé 99% české filmografie), je nezajímavý střih, kamera a soundtrack a naprosto přišerný, do uší bijící produkt placement.(22.11.2008)

  • MMR
    ***

    Lehce čitelný, leč nevyzpytatelný snímek. Místy bylo velice jednoduché poznat, co bude následovat, a chvilkama zase film příjemně překvapoval. Přesto se ovšem jedná o průměrný film, který ve mně nic extra nezanechal.(30.7.2011)

  • viperblade
    **

    Ta němá tvář na konci to sice přežila, ale co já, jakožto divák? Proč jsem se musel téměř pořád nudit? Proč jsem si musel několikrát opakovat "To dáš!" a povzbuzovat sám sebe, abych to nepřepnul na jiný program? Jinak řečeno - u "vtipných" scén jsem se zasmál sotva jednou, u "vážných" scén jsem se nudil. Dost mi to připomnělo Medvídka, ale toho jsem trochu nadhodnotil kvůli obsazení. Tady musím logicky jednu * odebrat. Nikdy více nepotřebuju vidět. P. S. Macháček dobrý, Liška (konečně nehrající idiota, mimochodem) taky a Éva pěkná, moc pěkná…(3.4.2010)

  • novoten
    ***

    Povídky o manželství a sexu jsou kniha bez přehánění geniální. I proto to měl Nestyda od začátku prohrané, ale vyšel ze souboje s očekáváním relativně se ctí. Souvislý příběh totiž musel být přítomen, ale určitě bližší Oskarovi. Zuzanino počínání působí silně rozpačitě, tuctově a trochu bez pointy. Na scénáristickém papíře to mohlo být od Viewegha slibnější, takhle dost dobře nechápu, proč jsem měl tuhle linii sledovat. Nejsilnější momenty samozřejmě přicházejí, když se přímo objeví replika z povídky, jeden oblíbený příběh se propojí s jiným a překvapivě právě připsaná Nora je parádní vůdčí linkou. Zkrátka všechno alespoň zdánlivě funguje, ale na příliš mnoha místech jsem jasně cítil, že chybí něco navíc, o proměnlivosti nálad předlohy na několika řádcích ani nemluvě. A Hřebejk sice naštěstí definitivně zahodil dřívější masku spasitele české kinematografie, kterou si tak nepochopitelně přivlastnil, ale měl by se zamyslet nad svým šansonově-melancholickým komplexem. Ta vzájemná podobnost předkládaných hudebních prostředí už je alarmující.(9.11.2009)

  • Ruut
    ***

    Ale jen za tu scénu s učitelem v bordelu.(4.4.2010)

  • - Spolupráce s Michalem Vieweghem není zdaleka náhodná. Jan Hřebejk natočil mnoho let před vznikem Nestydy portrét nejúspěšnějšího současného českého spisovatele pro dokumentární cyklus GENUS a na vzájemnou spolupráci pomýšleli dlouhou dobu. (hippyman)

  • - Nejen autor literární předlohy, ale i režisér a hlavní představitel se nechali inspirovat reálnými situacemi. Pro scénu, kdy Oskar odváží klienta a dojde ke konfliktu s policií, využili vyprávění producenta Ondřeje Trojana, který byl podobné situace účasten; „Ve filmu je scéna, kdy se Oskar rozpláče u sledování televizní inscenace Nezralé maliny. Honza se mě ptal: kdy ses naposledy rozplakal? A já jsem řekl: Dopoledne, když jsem doma sledoval Nezralé maliny… Tak jsme to tam dali!“ vypráví Macháček. (hippyman)

  • - Jan Hřebejk společně s hercem Jiřím Macháčkem se také podíleli na konečné podobě scénáře. Michal Viewegh většinu jejich nápadů přijal vstřícně. (hippyman)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace