Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Kimon
    *

    Hřebejkova nicotná prázdnota o ničem. Nepatřím mezi generaci diváků mladých, ale i když sám sebe řadím mezi ty starší a životním během poučené diváky (kterým podle jistého uživatele byl tento film určen), nemyslím, že by byl určen právě mě. Vlastně ani netuším, pro koho a proč Nestyda vlastně vznikl. Žádný humor, žádné drama, žádné tzv. "poselství" nezkušenému človíčkovi, který hledá cestu životem. Prostě takové nenáročné nic, takové unuděné neustálé poflakování nevyzrálého a nezodpovědného muže. Děj bych graficky vyjádřil jako jednu dlouhou a nekonečnou čáru bez jakýchkoliv výchylek. Možná se na tom ale podepsal i Vieweghův scénář, který tentokrát nemusel patřit k tomu nejlepšímu, co vyprodukoval. A nebo, !! režisér Hřebejk má problém režisérsky zvládnout Viewegovo téma, i když ho považuji za skvělého tvůrce. Román pro muže byl filmařsky zvládnut lépe.(13.2.2011)

  • Fr
    ***

    Člověk se bojí bejt sám. Tak moc, že nakonec JE SÁM…. J.Macháček jako muž ve ,,středním“ věku, který si chce dokázat, že není mrtvej, ale že jen potřebuje okysličit krev. Cesta ven je složitá a může ji najít pouze on sám. Všichni kolem něj jen vyplňují místo, aby to hledání nebylo zase tak nudný. A tak postupně ubývá humoru a přichází zpověď či výpověď, bez konfliktu, který by dal průchod emocím a vytrhl film z šedi průměru. Z tý výpovědi (zpovědi) nejsem vůbec odvázanej. Nestačí mi, že se někdo NESTYDÍ ukázat ve filmu kozy. Duševní bloudění muže v přechodu bylo zfilmováno již mnohokrát lépe. Tak alespoň dík za Babčákovou a její nos. PŘÍBĚH *** HUMOR ** AKCE ne NAPĚTÍ *(5.5.2009)

  • Chrustyn
    **

    Pamatuju si, že byly doby, kdy byl Hřebejk jednou z mála záruk kvalitní filmové zábavy v Čechách. Bohužel tyto časy skončili už v dobách "Musíme si pomáhat" po kterých se začal čím dál tím častěji vydávat do současnosti a řešit převážně rodinné problémy několika postav. "Nestyda", který se z jeho filmů asi nejvíce podobá "Medvídkovi" řeší opět rodinné záležitosti a Hřebejk má k ruce partu lidí se kterými se setkával ve svých předchozích filmech. Nemohu filmu upřít dobré herecké výkony ale já se i přes krátkou stopáž opravdu nudil z nezáživného příběhu a minima vtipných scén. Možná to je ze života ale pěkně nudnýho.(4.4.2010)

  • DaViD´82
    ***

    Nestoudnost? Ale kdeže... Vše zůstává při starém. Honza Hřebejků stále umí točit jako málokdo jiný v této republice. Stále má i čich na herce (bohužel ne vždy i na neherce). Poněkud rozpačitý úvod je bohatě vykoupen následnou linií Babčákové s Liškou. A nakonec i ty Oskarovy osudy začnou získávat na zajímavosti, což jde ruku v ruce s kvalitou. Prostě klasická (od Horem pádem snad i nejlepší) hřebejkovina posledních let se všemi klady i zápory co k tomuto "subžánru" patří. Pouze absence Jarchovského (konečně!) se na soudržnosti scénáře nijak výrazněji neprojevila. Stále je to slet perfektních scén, které dohromady moc neštymují.(9.10.2008)

  • genetique
    ***

    Vyhlasujem pátranie po zmiznutej kvalite Hřebejkových filmov, ktorá má od filmu 'Pupendo' výrazne klesajúci charakter. Aj keď sa Jan svojimi filmami stále drží nad hranicou pozerateľnosti, už to jednoducho nie sú tie kúsky, čo bývalo. Už sa neteším na každý jeho ďalší film, pretože po ňom mi nezostáva nič iné, len prehlásiť, že to bol len nejaký 'ďalší' film, čo som videl a ničím mimoriadnym ma nezasiahol. Po filme 'Nestyda' som mal teda podobné pocity, doprevádzané pocitom obyčajnosti a rozpoltenosti, ktorá mi trošku pripomínala americký typ komerčnej komédie, ktorá chce byť stoj čo stoj nezávislá. Inovačné momenty a originalita rozhodne vo filme nechýbajú, niektoré scény oplývajú naozaj dobrými nápadmi a ani herci nezaspali na vavrínoch, len dokopy to akosi nefunguje. Jednotlivé aspekty nedávajú spolu ten dokonalý, jednoliaty celok, po ktorom by divák jasal. Naopak som len márne krútil hlavou nad vyprchaným potenciálom, ktorý mal scenár a ktorý (dúfam, že stále ešte) má režisér. 55%.(9.8.2009)

  • - Michal Viewegh patří v současné době (2008) nejen k nejčtenějším domácím autorům, podle jeho předloh a scénářů vzniklo zatím do té doby pět filmů, šestý se natáčí a sedmý by se měl začít připravovat. O jeho filmové adaptace se podělilo doposud šest režisérů. (hippyman)

  • - Hřebejk v roce 2007 přijal nabídku od Michala Viewegha a producentů Rudolfa Biermanna a Tomáše Hoffmana natočit Vieweghovu předlohu jako samostatný celovečerní snímek. Oba producenti stojí za divácky úspěšnými filmovými tituly podle Vieweghových knih - Román pro ženy a Účastníci zájezdu. (hippyman)

  • - Původně měl již koncem devadesátých let vzniknout povídkový film na motivy úspěšné Vieweghovy knihy Povídky o manželství a o sexu. Nápad vzešel právě od režiséra Jana Hřebejka, který oslovil spisovatele s projektem povídkového filmu, na němž by se jako režiséři podíleli ještě Petr Nikolaev a Igor Chaun. K realizaci záměru však nakonec nedošlo. (hippyman)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace