Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Radko
    *

    Neškodné? Zhruba tak, ako nevyžiadaný prúd hudobných výkalov z reproduktorov umiestnených v obchodoch, krčmách a dopravných prostriedkoch. Dej zodpovedá titulkam bulváru (STARENKU ŠUKÁ MLADÍK! UČITEĽ V BORDELI SO ŽIAČKOU V POSTELI!!!, OČURAL DVERE MANAGERA!, BOH SPEVU VO FILME! LOSOS JE KOKOT! CIKÁ NA VÁS MILENKA?). Mdlé, nasladkasto penisté a ružovo realistické - zhruba ako cukríky Jojo Marshmallow. A rovnaký pocit, aký po týchto produktoch chemického priemyslu ostáva v ústach ostáva vo mne z tohto produktu dvojice oficiálnych umelcov českej štátnej, filmovo/knižnej kultúry - Hřebejka a Viewegha. Dobová, dokonale zabudnuteľná záležitosť.(9.8.2009)

  • JANARYBA
    ***

    Čekáme na další filmový skvost od Honzy Hřebejka a on už sám sebe asi překonat nemůže. Takže patrně, kdyby to natočil někdo jiný, byli bychom tolerantnější. Macháček, Babčáková, Landovský a "korytňačka" hráli výborně, bohužel nesdílím režisérovo nadšení pro Emílii Vašáryovou....i když si taky nedovedu představit nějakou herečku, která by tuto roli přesvědčivě zvládla.(9.5.2009)

  • Deimos
    ****

    TV/// Obsazení 7/10 Děj 8/10 Hudba 9/10 Prostředí 8/10/// +pohodový soundtrack (písně), Jiří Macháček, nálada snímku -celkem krátké, příběhově prázdné/// Z kombinace Viewegh a Hřebejk jsem měl docela strach. Protože ať už za tím stojí jeden nebo druhý, málokdy to za to stojí. Nebo minimálně mám problém do jejich filmů a humoru proniknout. Možná i to je důvod proč se mi Nestyda nakonec hodně líbil a hodně mě bavil. On ten film je možná úplně špatný, ale mě prostě sedl. Normálně některé výše uvedené herce nemusím, tady mi ale nevadil ani Liška, ani Babčáková a podobně na tom byly i ostatní, které za jiných okolností přehlížím. Občas je milé být překvapen./// Celkem 79%///(4.1.2011)

  • Bluntman
    **

    NOC PLNÁ FILMŮ. NESTYDA je z vieweghovských adaptací posledních let (ROMÁN PRO ŽENY, ÚČASTNÍCI ZÁJEZDU) jednoznačně nejlepší, protože všechny jejich zápory tlumí do přijatelné míry: od knižních dialogů, odporu k ženám až po scénkovitost, v nichž dvě scény spojuje jedna rozehraná a následně vypointovaná anekdota. Hřebejk se dovede obklopit profesiálním týmem, jenž z převážně televizně vypadajících snímků distribuovaných omylem v našich kinech udělá skutečně kinofilm. Platí to především pro kameru pracující dobře s hloubkou ostrosti, mimozáběrovým polem i více plány najednou a hudbu, která přechází z té, jež je součástí filmového fikčního světa, do té, která její součástí není (zde až za hranicí manýry, kdy se jako v KRÁSCE V NESNÁZÍCH film o ničem "prohudbuje" až k závěru + repetitivnost hudebních motivů je otravná). Jenže rezignace o snahu cokoliv vypovědět, "prostě" jen obrousit hrany a naservírovat bezproblémový, o nic se nesnažící a nic neříkající produkt, je rezignací tvůrčí, filmařskou a nakonec i diváckou. Závěrečný synekdochický obraz, v němž mrtvý kapr obživne a přendán z kádě do kalné vody plave dál, se tak dá brát i jako glosa celé Hřebejkovy tvorby.(21.10.2008)

  • sharky
    ****

    Nic dobrého jsem nečekal a byl jsem velmi mile překvapen. Příběh sice není nic moc, dá se říct, že je o ničem. Přesto scénář je velmi vtipný (hřebejk ho tgentokrát netvořil s jarchovským, ale s macháčkem a vieweghem), má vypilované hlášky a celou dobu si drží svojí pohodovou atmosféru. je to spíš jednohubka na jedno zhlédnutí, při druhém by mohlo hrozit, že začnete přemýšlet nad poslední třetinou, kde se autoři (nejvíc patrně hřebejk) snaží o nějakou myšlenkovou hloubku a pointu a nadá se říct, že úplně úspěšně. Nic méně nestyda hravě obstojí sám bez těchot pokusů jako čistokrevná a velmi dobrá komedie s opravdu skvěle vybraným obsazením. Bez macháčka by ten film asi hodně ztratil a paní Vašáryová v roli rádoby Hany Hegerové (která se taky ve filmu mihne), to je herecký koncert sám o sobě.(22.10.2008)

  • - Michal Viewegh patří v současné době (2008) nejen k nejčtenějším domácím autorům, podle jeho předloh a scénářů vzniklo zatím do té doby pět filmů, šestý se natáčí a sedmý by se měl začít připravovat. O jeho filmové adaptace se podělilo doposud šest režisérů. (hippyman)

  • - Hřebejk v roce 2007 přijal nabídku od Michala Viewegha a producentů Rudolfa Biermanna a Tomáše Hoffmana natočit Vieweghovu předlohu jako samostatný celovečerní snímek. Oba producenti stojí za divácky úspěšnými filmovými tituly podle Vieweghových knih - Román pro ženy a Účastníci zájezdu. (hippyman)

  • - Nejen autor literární předlohy, ale i režisér a hlavní představitel se nechali inspirovat reálnými situacemi. Pro scénu, kdy Oskar odváží klienta a dojde ke konfliktu s policií, využili vyprávění producenta Ondřeje Trojana, který byl podobné situace účasten; „Ve filmu je scéna, kdy se Oskar rozpláče u sledování televizní inscenace Nezralé maliny. Honza se mě ptal: kdy ses naposledy rozplakal? A já jsem řekl: Dopoledne, když jsem doma sledoval Nezralé maliny… Tak jsme to tam dali!“ vypráví Macháček. (hippyman)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace