• Prubner
    odpad!

    Tak přesně takhle by to dopadlo, kdybych vzal pár kámošů, někam bychom odjeli a tam bychom blbli a blbli, bez smyslu, bez citu pro míru, bez logiky, prostě jen tak, no a občas bychom něco z toho natočili na kameru, potom bychom to poslepovali a film by byl na světě. Tvůrci tohoto filmu udělali asi přesně totéž. No proč ne, kdyby si to chtěli pouštět doma na videu pro pár kámošů a známých. Ale dát to do kin ? Dneska už asi může natočit a distribuovat film kdejaký kokot bez talentu a podle toho to taky vypadá. Že to nemělo žádný příběh, budiž, ale kdyby to mělo aspoň nějaký smysl. Jenže jediný smysl je v tom, aby si herci zašaškovali až do bezvědomí a aby rejža ukázal, jak je hrozně free. Kromě toho mi ti hrdinové byli hrozně nesympatičtí. Obzvlášť Vladimíra Hajdu bych nejradši vystřelil na Jupiter...ne, radši až na Pluto. Ale jak vidím, vždycky se najde dost pseudointelektuálů, kteří klidně dokážou koukat vě hodiny na filmový záznam patníku u cesty, pokud si budou myslet, že ten patník je symbolem osamělosti a tudíž existenciální výpovědí o vyprázněnosti dnešního světa.(13.7.2009)

  • Sir Ludvig
    *****

    Toto mi nikto nezoberie - môj najobľúbenejší slovenský porevolučný film. Sladkokyslá-komédia o troch kamarátoch v čudných 90-tych rokoch. Film ktorý sa nesnaží prvoplánovo umelecky pôsobiť (Orbis pictus) a pritom má humánnejší obsah ako jeho "estetický kolegovia". Nádherne vykreslené charaktery postáv, duch doby zachytený, excelentná hudba, fajn uletený príbeh (nie vážny ako hovno), humor, priateľstvo - čo chcieť viac?(22.1.2004)

  • BaseDallas
    *****

    Jeden z najlepších porevolučných sk filmov. Na prvý pohľad sa zdá, že tam nie je dej, ale on tam je a je dobrý! Schovaný za rôzne obrazy a blbostičky. Lenže tie blbostičky majú svoj význam, tak ako každá jedna hláška a hlášok je tam neúrekom. Tento divnovýtvor nie je pre každého, ale kto dokáže čítať medzi riadkami, nájde zaujímavé odkazy. Vytknúť možno fakt zlý zvuk a nevyváženosť tempa a scén, ale tomuto naoko spontánnemu experimentu to rád odpustím.(8.9.2013)

  • Radiq
    *

    Úplně nesmyslnej a bezvýznamnej děj je provázen příležitostnejma fórkama nebo sexuálním chováním. Děj hrozně skákal a mělo to hroznej zvuk, že jim ani neebylo často rozumnět. Ta cirkusová atrakce neměla chybu, chch. Viděl jsem to kdysi jako puberťák a vim, že se mi to hrozně líbilo. Teď už ale nejsu tak nadšenej...(16.5.2010)

  • Anderton
    ***

    Semjan preniesol cirkusovo-anarchistickú poetiku jakubiskovského charakteru do počiatkov modernej slovenskej republiky. Niekedy to vychádza, inokedy vôbec. Napriek tomu je NKMD tak trochu neprávom zabudnutý a nedocenený film. On totiž celkom zdarilo charakterizuje túto divokú dobu, "nesmrteľné" 90. roky a začiatok kapitalizmu. Taktiež genius loci dobovej Bratislavy je prvok, ktorý môžeme považovať jedine za prínosný. Začína to ako svižný akčný film, časom ale Semjan od deja značne odbočuje a venuje sa spomínanej anarchii, až to začne byť málinko ubíjajúce. Skrátenie a väčšie zameranie na dej by filmu iba pomohlo.(24.12.2015)

  • - V pôvodnom triu priateľov mal byť aj Roman Luknár, ale nakoniec odmietol kvôli angažmá v Španielsku. (Raccoon.city)

  • - Fond Pro Slovakia investoval do filmu 5 miliónov slovenských korún so slovami: „Chlapci, my vieme, že z toho dobrý film nebude, ale spravte si ho. My vám tie peniaze dáme." (Raccoon.city)

  • - Filmovanie prebiehalo v Bratislave. (dyfur)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace