Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Redakce zpravodajství a publicistiky pro vás každý týden připravuje třicet minut strhujících reportáží. Příběhy štěstí, proher a objevů.

Jedno téma a několik reportáží, které ho překvapivě variují - velké věci, velké osudy, velké události. Tzv. pozitivní publicistika diváka nejen informuje, ale také potěší, někdy i pobaví a inspiruje. Velké příběhy ho mohou snad i dojmout. Přijďte se každé pondělí od 21:30 přesvědčit, že seriózní informace vědců, historiků a očitých svědků nejsou nudné.

Magazín Televizních novin Víkend se na obrazovkách poprvé objevil 18.3.2005 a postupem času ho diváci vynesli mezi nejsledovanější publicistické Víkend pořady v ČR. V první polovině roku 2007 ho průměrně sledovalo více než 1 330 000 diváků. V procentech to znamená, že Víkend si vybralo 48 % procent lidí mezi 15 až 54 lety, kteří měli v pondělí po 21. hodině puštěný televizor. V kategorii mladých diváků mezi 15 až 24 lety to bylo dokonce 58 %.

Nejčastější témata se týkají osudových momentů moderních lidských dějin, přírody, techniky, medicíny, sportu, ale také netradičního představování rozličných profesí, které reportér vyzkouší na vlastní kůži. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (161)

MM_Ramone 

všechny recenze uživatele

Polhodina venovaná krátkym televíznym reportážam, ktoré aspoň zdanlivo spája spoločná téma. Nápad je to celkom zaujímavý, ale v spracovaní redakcie spravodajstva a publicistiky českej, komerčnej televízie Nova to nevyznieva zrovna najlepšie. Má to charakter pravidelného, víkendového bulváru, v ktorom sa sem tam obliskne niečo fakt dobré. Avšak popri ostatných reláciach, ktoré produkuje táto televízia je to pomerne znesiteľné. ** ()

Zik2 

všechny recenze uživatele

Jak nemám rád Novu, musím být spravedlivý a hodnotit celkem vysoko. Na Víkendu vás můžou srát stále stejné kýčovité průpovídky, stále stejný kýčovitý playlist a někteří otravní moderátoři. Dost možná vám to znechutí třeba hudbu z filmu Rekviem za sen. Jenže ty reportáže jsou, žel, docela zajímavé a člověk se na ně vydrží koukat, i když nechce. Tak široký záběr nemá v českém pozemním vysílání žádný jiný pořad. A je vyplněním snu komečních televizí, že nějaký pořad zaujme každého, od dělníka a základoškolsky vzdělané matky v domácnosti až po lékaře, právníka či divadelního kritika (chtěl jsem napsat „univerzitního profesora“, ale nemám žádný příklad univerzitního profesora, který se na to dívá, takže nechci být jednoduše usvědčen ze lži). ()

Reklama

Vančura 

všechny recenze uživatele

Překvapivě skvělý formát, který - pokud mohu soudit - je v současnosti dokonce ještě lepší, než když před 10 lety začínal. Strašně příjemní moderátoři (úchvatná Renáta Czadernová naprosto vede), super volené náměty reportáží, atraktivní moderní grafika celého pořadu a celkově sympaticky optimistický dojem, který celý pořad navozuje - to vše mě ponouká k dojmu, že Víkend je v současnosti to nejlepší z novácké publicistické tvorby. Příjemná odpočinková záležitost, na kterou by člověk rozhodně neměl a priori zanevřít jen kvůli kanálu, na kterém to běží - Víkend si totiž klidně dovedu představit i na veřejnoprávní televizi. ()

Cesty timem 

všechny recenze uživatele

Kdybych hvězdičkoval od začátku vysílání pořadu, bylo by to 4, 3, 2. Snad to nebude ...1, odpad. Čím dál víc se tam bezpřínosně vaří, peče apod. (jako všude a to mě štve hlavně když mám prázdnou lednici), sportuje (jsem antisportovec) a zajímavých různorodých a jedinečných reportáží, jako to bylo dříve, čím dál méně. ()

FireTight 

všechny recenze uživatele

Já vím, jde vlastně o šest náhodně natočených reportáží, které spojuje jedno společné slovo (věta) a vatu mezi tím vyplňují moderátoři Televizních novin, ale co, mě sledování Víkendu zkrátka baví a rád se na něj pravidelně dívám. Samozřejmě, ne všechno je zrovna ideální, některé reportáže mne nezajímají, některé jsou o provařeném tématu, ale zase se na druhou stranu občas objeví nějaká zajímavá reportáž, u které lituji, že nemůže být delší. Mírně poučná oddechovka v pohodovém tepmu. ()

Galerie (3)

Reklama

Reklama