Nastala chyba při přehrávání videa.
  • silentname
    ***

    Asi opäť bude platiť nasledovné - "Čakal som od toho neskutočnú blbosť a aj som ju dostal. Ale nedá sa pri tom nezasmiať." To sú presne moje pocity z tohto filmu. V poslednej polhodine to možno niečo stratilo, ale zase je tu veľa fórov, ktoré ma pobavili, ale opäť najmä v štýle, že to bolo tak neskutočne bizarné a ujeté, že sa bavím spolu s hercami, ktorí si určite užívajú veľkú dávku zábavy. Dokonca je tu ale aj srandovná ukážka toho, ako fungujú filmové a seriálové štúdia a ako prídu do konfliktu s víziou režiséra, keď chcú dať ľudom to čo chcú. Takže hodnotím to ako zábavnú blbosť, ktorá rozhodne nie je dobrým filmom, ale pobavil ma. Alebo minimálne väčšinou. Hodnotenie: C+(4.9.2016)

  • Marthos
    **

    Stejnojmenná divadelní hra Antonína Procházky, která sklidila velkolepý úspěch už na prknech své mateřské scény, tedy na jevišti plzeňského Divadla Josefa Kajetána Tyla, se s filmem míjí. A to velmi. Šmídmajer totiž původní příběh Emila a Jany, parodický výsměch nekonečným televizním seriálům, doplnil poněkud krkolomnou taškařicí, v níž prim hrají drasticky uhozené postavy, karikatury, jejichž životnost se pohybuje na hraně. Něco je vtipné, něco ne, leccos je spíše trapné a směšné. Inu, všeho moc škodí.(20.1.2019)

  • honajz
    **

    Docela by mě zajímalo, jestli ta jakoby reálná část měla připomínat taky telenovelu či nekonečný seriál úmyslně, nebo jde jen o nechtěnou náhodu. Těžko říct, vodítka žádná, protože divné je to tak jako tak. Uznávám, že pár momentů je vtipných, ale časem už dost bylo Voříška a přál jsem si, aby občas něco nezvrtal, protože už to přestávalo být vtipné. Docela rád bych viděl divadelní hru, ale podle mne má jiné vedení děje, a na druhou stranu, co na divadle díky kontaktu s divákem působí vtipně, může na plátně vypadat odtažitě. Navíc na divadle nemusíte doříct osudy všech postav, ale u filmu se to alespoň trochu žádá. A tady mi chybí uzavřená linie s policajtem, s postavou producentky v podání Cibulkové, co se stalo s mafiánem, co s Mrkvičkovou postavou, co s Bydžovské postavou a ostatně mi chybělo jakési zajímavější uzavření i ohledně toho nekonečného seriálu. Mno, a co víme o mafánovi kromě toho, že nemá nohu a bydlí ve vile? Nic. A co víme o vesnici? Fakt všichni začali režiséra milovat po jedné opilé noci, kdy všechny vyhnal z baráků svým zpěvem? A co měly znamenat všechny ty náznaky - a že jich bylo! - ve stylu "jdi štěstí naproti"? Vždyť asi žádný Fellini z něho nakonec nebude. A ta holka nemá žádné příbuzné, že z fleku může odjet do nějaké vesnice pod horami? Vykřesat se z toho dalo víc. Navíc ten rádoby product placement vesele na druhou to sráží taky docela dolů. A taky trapně působí Cibulkové nervní cukání hlavy po elektrošocích a i to kouření se z hlavy... Čímž se vracím k začátku komentáře, že to celé vlastně vypadalo jako kousek z nekonečného seriálu vložený do jiného kousku z nekonečného seriálu (jako vážně jsem myslel u prvního pohřbu, že jde o natáčení toho seriálu, ne jako kdyby reál).(2.2.2020)

  • Pitryx
    odpad!

    Tak tohle pan Procházka, můj oblíbenec, dopustit neměl. A co hůř, ještě se toho účastní. Nedávám ani ň hlavně proto, že divadelní hru znám skoro nazpaměť a královsky se u ní bavím. Zde slovní humor zmizel do nenávratna a jestli jsem se zasmál dvakrát tak je to moc. A Mádl to celé podrbal naprosto dokonale.(12.1.2018)

  • Lachtaan
    ***

    Ano, je to prachobyčejná romanticky nadchnutá komedie z laciné produkce televize Prima, ale snaží se zaujmout tak netradičním prostředím, až mi vlastně nikterak nevadila. Mádl se už objevil v lepších filmech, s krásnou slovenskou múzou Horváthovou mu to ale svědčilo jako se snad žádnou jinou partnerkou z předešlých komedií. Stačilo vidět jednou, netřeba ovšem shazovat do podhodnocených čísel.(9.10.2018)

  • - Vesnice, ve které se Tomáš (Jiří Mádl) jako svědek schovává, se natáčela v Beskydech. Konkrétně ve skanzenu, ve městě Rožnov pod Radhoštěm. Film se natáčel také v Praze, Řevnicích, na zámku Jablonná a slovenské vesnici Vlkolínec, která je památkovou rezervací lidové architektury a památkou UNESCO. (sibuk)

  • - Hlavní postava režisér Tomáš Hrobský (Jiří Mádl) se jmenuje stejně jako hlavní postava mladého kluka (Petr Šimčák), který se touží stát režisérem ve filmu Pojedeme k moři (2014). Oba tyto filmy napsal Jiří Mádl. (luxik007)