Nastala chyba při přehrávání videa.
  • NinadeL
    **

    Osobnost producenta / režiséra Miloslava Šmídmajera je často podepsána pod filmy, které nejsou vyloženě špatné, ale ani vyloženě dobré. Má rád Jirku Mádla, mladé nadějné herečky (ideálně ze Slovenska) a pokouší se vrátit českému filmy kdysi oblíbený žánr crazy komedií. Místy se podaří dílčí nápad, někdy jednotlivý nápad, ale jako celky jsou ty jeho filmy slabší. Zde přišla na přetřes poměrně zajímavá hra a nápad vtipně pojednat o zákulisí něčeho, co je zjevně inspirované v Ulici. Hůl nad výsledkem nelámu, ale chápu, že i tento tzv. průměr je nutný k existenci celku.(14.8.2018)

  • Big Bear
    *

    Mádl asi zešílel. Po příjemném Pojedeme k moři natočil něco co bych nazval smrtící koktejl žánrů. Po relativně zajímavém začátku, kdy jsem si myslel, že si scénář utahuje z nekonečných serošů a PP film ze satiri přejde k mafiánské zápletce a pak už se člověk jen diví. Scénbky s mafiány střídají milostné momenty (ne nemyslím teď onene seriál jehož sledovanost měla stoupat) abychom se ocitli kdesi na salaši na Slovensku ve skanzenu lidových staveb. jen co divák rozdýchá první funus už se ocitá s hasičskou tatrovkou na konečné metra v Praze aby celý tento komediální nesmysl na sebe nabaloval další a další přiblblé zápletky. Tohle bylo opravdu špatné a pokud tím Mádl s Hudským zamýšleli sdělit něco závažného divákovi, pak to sorry. S českou komedií je to opravdu špatné. Jirko, tohle byl hodně krok zpět ! Jediné co zaujalo byla hezká modrooká a neokoukaná Horváthová a asi dvě vtipné hlášky padlé ve filmu. To je tedy sakra málo. Jedna noha je tak akorát. *(22.8.2016)

  • Pierre
    **

    No já vlastně ani nevím jak to hodnotit. Ale vzhledem k tomu, že je to úplně promarněný potenciál a tvůrci ty chyby neviděli, víc jak 2 nedám. Mádl je narozdíl od Hrudského velmi schopný scénárista. Hrudský napsal pouze jednu dobrou štědrovečerní pohádku a jinak se jeho filmografie utápí v komerčních nepovedených slintech. Nechápu, proč si to Mádl nenatočil a nenapsal sám. Nicméně, první polovina je docela obstojná. Šmídmajerova režie je sice mdlá, ale líbil se mi ten parodický nadhled. Občas to bylo vážně docela vtipné a výstižné. A Cibulková byla jako razná zcvoklá producentka, tak hustá, že bych to do ni nikdy neřekl. Vytváří si vlastně tak trochu svůj vlastní film a zastiňuje i samotného Mádla. Navíc scénář do filmu mazaně podsouvá, diváky nenáviděný Product placement, který zde vlastně slouží k možná nejvtipnější věci ve filmu. To ale ještě neznamená, že zde nikdo nebude poslouchat Rááádio Impuls, ale já to beru s rezervou. Někdo ten film zaplatit musí a tady to náhodou tvůrcům umožnilo pár vtipů. Takže první půlka v pohodě a skoro na slušné 4 hvězdy. Jenomže naší čestí tvůrci nemůžou být jednodušší, musí ty komedie vždycky nějak zkomplikovat a přetáhnout za vlasy. Zde už to ale bylo velmi násilné. Snímek najednou změní žánr a přesune se do nějaké vesničky na horách kde se Mádl opijí, pořadá pohřby a baví ostatní vesničané. Mezitím Cibulková spí s mafiánem a Ruml režíruje. No, slušný guláš. Zápletka ze svědky a mafiánem byla úplně nešťasná. Relativně dobrý film, naprosto pohřbila. Působí rušivě, unáhleně a je do příběhu vsunuta velmi násilně. Při pohřbu pohřební baby, jsem se trapností málem propadl. Postava mafiána Křečka je tak naivně napsaná, že to snad tvůrci nemohli ani myslet vážně. Ach jo. Takže se z toho zrodil nakonec podprůměrný blaf. Já ty 3 hvězdy prostě nedám a basta fidli. Česká komedie se utápí ve vážné krizi. Potřebuje nové rozumné tvůrce. 50 %(8.5.2017)

  • peetriss
    **

    První polovina byla překvapivě stravitelná, odlehčená komedie ze zákulisí nekonečných televizních seriálů, lehce střihnutá s kmotrovskou taškařicí. Polovina druhá je však o poznání slabší až podivná. Nebudu Celebritám s.r.o. upírat světlé momenty, ale opět je potenciál slibné komedie zadupán do země podivnými prvky a odfláknutým scénářem. Práce s product placementem je zde dotažena k dokonalosti - je využita jako nedílná součást děje. Jiří Mádl je tentokrát alespoň průměrný, Monika Horváthová je velmi sympatická a Vilma Cibulková si náramně užívá. Ve výsledku se jedná o další českou kravinku, která však neublíží.(26.12.2016)

  • castor
    **

    Netvrdím, že je to troškovina, ale česká kinematografie zoufale potřebuje schopné režiséry a scénáristy. Je to pořád dokola. Buď jsme svědky zoufale upocené tuzemské řachandy, nebo něčeho, co má slušně našlápnuto, ale nakonec to stejně z mnoha důvodů nevyjde. Těch, kteří se pak dokáží odříznout od všech těch promarněných šancí, je minimum. Šmídmajer s Mádlem mísí žánry, neví, kudy kam, nabalují zbytečné linie a doklopýtají do finále, které je stejně bezradné jako předešlé dění. Jako reflexe rychloobrátkové televizní zábavy slabé. Po jejich předchozí spolupráci na Probudím se včera jedno velké zklamání.(7.11.2016)

  • - Hlavní postava režisér Tomáš Hrobský (Jiří Mádl) se jmenuje stejně jako hlavní postava mladého kluka (Petr Šimčák), který se touží stát režisérem ve filmu Pojedeme k moři (2014). Oba tyto filmy napsal Jiří Mádl. (luxik007)

  • - Vesnice, ve které se Tomáš (Jiří Mádl) jako svědek schovává, se natáčela v Beskydech. Konkrétně ve skanzenu, ve městě Rožnov pod Radhoštěm. Film se natáčel také v Praze, Řevnicích, na zámku Jablonná a slovenské vesnici Vlkolínec, která je památkovou rezervací lidové architektury a památkou UNESCO. (sibuk)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace