Reklama

Reklama

Komedie ze zákulisí natáčení nekonečného televizního seriálu, kde se schyluje ke zločinu, ale kde se také rodí příběh opravdové lásky. Vše by běželo v zajetých kolejích, kdyby režisér Tomáš, hlavní postava filmu, nepřišel s odvážným nápadem. Aby zvedl sledovanost seriálu, vloží do děje postavu inspirovanou reálným lobbistou - mafiánem. Mafián se v seriálu pozná a Tomáš se pomalu, ale jistě, začíná ocitat ve velkých problémech. (Magic Box)

(více)

Videa (2)

Trailer 1

Recenze (151)

xxmartinxx 

všechny recenze uživatele

Stejně jako u Pojedeme k moři chybí Mádlovi funkční koncept a Šmídmajer rozhodně nezvládá oddělit jednotlivé roviny děje, protože ovládá jen ten styl režírování, kterému se film vysmívá. Na úrovni kusých vtipů snesitelné zcela nad rámec nejlepšího očekávání. Jako cokoliv jiného nepovedené. A poselství o tom, že lepší je netočit filmy, dost bizár. Ten film je lepší, čím míň o něm přemýšlím. Ale to já mám bohužel ve zvyku dělat, když nejsem vyloženě unešen brilantní filmařinou. A to, ehm, tady zrovna ne. 50 % ()

Big Bear 

všechny recenze uživatele

Mádl asi zešílel. Po příjemném Pojedeme k moři natočil něco co bych nazval smrtící koktejl žánrů. Po relativně zajímavém začátku, kdy jsem si myslel, že si scénář utahuje z nekonečných serošů a PP film ze satiri přejde k mafiánské zápletce a pak už se člověk jen diví. Scénbky s mafiány střídají milostné momenty (ne nemyslím teď onene seriál jehož sledovanost měla stoupat) abychom se ocitli kdesi na salaši na Slovensku ve skanzenu lidových staveb. jen co divák rozdýchá první funus už se ocitá s hasičskou tatrovkou na konečné metra v Praze aby celý tento komediální nesmysl na sebe nabaloval další a další přiblblé zápletky. Tohle bylo opravdu špatné a pokud tím Mádl s Hudským zamýšleli sdělit něco závažného divákovi, pak to sorry. S českou komedií je to opravdu špatné. Jirko, tohle byl hodně krok zpět ! Jediné co zaujalo byla hezká modrooká a neokoukaná Horváthová a asi dvě vtipné hlášky padlé ve filmu. To je tedy sakra málo. Jedna noha je tak akorát. * ()

Reklama

castor 

všechny recenze uživatele

Netvrdím, že je to troškovina, ale česká kinematografie zoufale potřebuje schopné režiséry a scénáristy. Je to pořád dokola. Buď jsme svědky zoufale upocené tuzemské řachandy, nebo něčeho, co má slušně našlápnuto, ale nakonec to stejně z mnoha důvodů nevyjde. Těch, kteří se pak dokáží odříznout od všech těch promarněných šancí, je minimum. Šmídmajer s Mádlem mísí žánry, neví, kudy kam, nabalují zbytečné linie a doklopýtají do finále, které je stejně bezradné jako předešlé dění. Jako reflexe rychloobrátkové televizní zábavy slabé. Po jejich předchozí spolupráci na Probudím se včera jedno velké zklamání. ()

Tosim 

všechny recenze uživatele

Poslední část filmu už byla střelená a nelogická až moc, do té doby to šlo. Film je natočen na motivy stejnojmenné divadelní hry Antonína Procházky, leč odklání se od ní (což se dá pochopit), zachovává si ale v mnoha ohledech divadelní dikci a ztřeštěnost, což ve filmu nefunguje. Navíc linku s režisérem, který chce točit opravdové umění, nežeru tvůrcům kvůli tomu, že nám v příběhu číslo dvě představují produkty, aby fungovaly i v příběhu číslo jedna. Tím sami sebe shazují a podceňují diváka. Škoda. ()

NinadeL 

všechny recenze uživatele

Osobnost producenta / režiséra Miloslava Šmídmajera je často podepsána pod filmy, které nejsou vyloženě špatné, ale ani vyloženě dobré. Má rád Jirku Mádla, mladé nadějné herečky (ideálně ze Slovenska) a pokouší se vrátit českému filmy kdysi oblíbený žánr crazy komedií. Místy se podaří dílčí nápad, někdy jednotlivý nápad, ale jako celky jsou ty jeho filmy slabší. Zde přišla na přetřes poměrně zajímavá hra a nápad vtipně pojednat o zákulisí něčeho, co je zjevně inspirované v Ulici. Hůl nad výsledkem nelámu, ale chápu, že i tento tzv. průměr je nutný k existenci celku. Co se týká srovnání se stejnojmennou divadelní hrou, je to jako vždycky, hra se pomalu propadá do vzpomínek a film zůstává stále k dispozici. Takže je to sice škoda, ale vzhledem k povaze jednotlivých médií je to fakt. Bohužel je vždycky lepší špatná adaptace než žádná. ()

Galerie (29)

Zajímavosti (3)

  • Vesnice, ve které se Tomáš (Jiří Mádl) jako svědek schovává, se natáčela v Beskydech. Konkrétně ve skanzenu, ve městě Rožnov pod Radhoštěm. Film se natáčel také v Praze, Řevnicích, na zámku Jablonná a slovenské vesnici Vlkolínec, která je památkovou rezervací lidové architektury a památkou UNESCO. (sibuk)

Reklama

Reklama