Nastala chyba při přehrávání videa.
  • dr.fish
    ****

    Musím se postavit proti proudu. Myslím, že jsme tak trochu zapomněli na jednu důležitou věc. Dělat si srandu sami ze sebe. Tahle romantická komedie sice není žádný Fellini, ale byly by škoda zahodit jen tak do stoky spoustu výborných výkonů a nápadů. Navíc mi to připadá spíš jako Vorel, než jako Troška. Trochu mám podezření, že se tu hodnotilo špatně spíš "pro jistotu". Z poloviny zdejších komentářů je cítit, že se bojí napsat, že se jim film vlastně líbil. Bodejť by ne- tváří v tvář 41% to radši každý sundá, že? Film ale vůbec tak špatný není, čiší z něj pohoda a dobrá nálada, slovenská sekvence už je docela příjemný hardcore. Já mám absurdity rád, tohle beru i s navijákem. Čekal jsem brak a dostal nápaditý romanťák s výbornou Vilmou Cibulkovou ve vedlejší roli. Humor s nadsázkou, výsměch dnešní době plné prachů a filmů za prachy z reklamy. A je mi celkem u zadku, jestli se to drží nebo nedrží nějakého konceptu, že to graduje v půlce, kdy to mělo skončit a podobně. Za odvahu i hvězda čtvrtá. 70%(5.12.2016)

  • yeniczek
    *

    Cca tři/čtyři velmi povedené vtipy film nezachrání. Z product placemantu je sice jedno z témat filmu a dokonce se do něj strefuje, ale je ho tam nakonec tak moc, že se film kritizující tento fenomén dostává na stejnou úroveň jako ty nekonečné seriály. Je škoda, že když se tvůrci pustí do kritiky, stejně nakonec sklouzávají a podbízejí se absolutně stejnému spektru diváctva, na které míří televize takřka každý den. A pokud je to myšleno celé jako parodie a i scény mimo natáčení mají působit nakonec stejně hloupě jako Ulice, VKV a spol., tak by to bohužel muselo být chytřejší, sofistikovanější a obávám se, že ne tak rychle zrealizované. P.S. Mádl by fakt uhrál asi cokoliv. Je prakticky jediným plusem filmu. .....Nicméně diváctvo se královsky bavilo a hurónsky se smálo u sebehoršího vtipu.. Bylo mi smutno. O to více, když se podívám na dřívější projekty obou tvůrců. Filmy jako (nebojím se říct) geniální Pojedeme k moři, velmi povedená pohádka Peklo s Princeznou a stále do nadprůměru patřící Probudím se včera slibovaly o poznání lepší a zajímavější pokoukání.(29.10.2015)

  • Pierre
    **

    No já vlastně ani nevím jak to hodnotit. Ale vzhledem k tomu, že je to úplně promarněný potenciál a tvůrci ty chyby neviděli, víc jak 2 nedám. Mádl je narozdíl od Hrudského velmi schopný scénárista. Hrudský napsal pouze jednu dobrou štědrovečerní pohádku a jinak se jeho filmografie utápí v komerčních nepovedených slintech. Nechápu, proč si to Mádl nenatočil a nenapsal sám. Nicméně, první polovina je docela obstojná. Šmídmajerova režie je sice mdlá, ale líbil se mi ten parodický nadhled. Občas to bylo vážně docela vtipné a výstižné. A Cibulková byla jako razná zcvoklá producentka, tak hustá, že bych to do ni nikdy neřekl. Vytváří si vlastně tak trochu svůj vlastní film a zastiňuje i samotného Mádla. Navíc scénář do filmu mazaně podsouvá, diváky nenáviděný Product placement, který zde vlastně slouží k možná nejvtipnější věci ve filmu. To ale ještě neznamená, že zde nikdo nebude poslouchat Rááádio Impuls, ale já to beru s rezervou. Někdo ten film zaplatit musí a tady to náhodou tvůrcům umožnilo pár vtipů. Takže první půlka v pohodě a skoro na slušné 4 hvězdy. Jenomže naší čestí tvůrci nemůžou být jednodušší, musí ty komedie vždycky nějak zkomplikovat a přetáhnout za vlasy. Zde už to ale bylo velmi násilné. Snímek najednou změní žánr a přesune se do nějaké vesničky na horách kde se Mádl opijí, pořadá pohřby a baví ostatní vesničané. Mezitím Cibulková spí s mafiánem a Ruml režíruje. No, slušný guláš. Zápletka ze svědky a mafiánem byla úplně nešťasná. Relativně dobrý film, naprosto pohřbila. Působí rušivě, unáhleně a je do příběhu vsunuta velmi násilně. Při pohřbu pohřební baby, jsem se trapností málem propadl. Postava mafiána Křečka je tak naivně napsaná, že to snad tvůrci nemohli ani myslet vážně. Ach jo. Takže se z toho zrodil nakonec podprůměrný blaf. Já ty 3 hvězdy prostě nedám a basta fidli. Česká komedie se utápí ve vážné krizi. Potřebuje nové rozumné tvůrce. 50 %(8.5.2017)

  • Mrkvič
    *

    Snaha Jirky Mádla o napsání kritického veledíla se teda moc nepovedla. Náznaky by byly, ale skutečnost je bohužel úplně stejná jako jsou filmem kritizované miliónté díly podřadných předzprávových seriálů. Přehrávání, trapný humor, tuctová lovestory, do které se musí zamíchat co nejvíc postav. No a závěr ve stylu Doktor Hollywood? Mohl by to být zábavný film kopírující slavnějšího brášku, kdyby nezačal pár minut před koncem tohohle braku.(12.9.2016)

  • Johnny.ARN
    **

    Tak Mádlovi nevyšiel ani druhý pokus na poste scenáristu. Od komédie to malo veľmi ďaleko a zlom prišiel samozrejme až na Slovensku. Ale tá posledná ani nie štvrtina s Gaišbergom a pohrebmi ten status komédie nemohla zachrániť. Na druhej strane, Mádl s Horváthovou ( nvm kto to je, ale jej češtinu som zožral a chcem ju vidieť ešte niekde!!! ) ladili a tvorili jeden z mála funkčných prvkov. Zvyšok postáv boli samoúčelné a ploché. Čakal som hlbší rozbor zákulisia točenia denného nekonečného seriálu, dosť to bolo povrchné a Šmídmajer sa radšej venoval iným dejovým líniám. Nedá sa povedať, žeby to nepobavilo, ale ani nenadchlo a čoskoro to vyprchá. Škoda. 2 z 5 ( Kino Dukla Svidník )(31.10.2015)

  • - Vesnice, ve které se Tomáš (Jiří Mádl) jako svědek schovává, se natáčela v Beskydech. Konkrétně ve skanzenu, ve městě Rožnov pod Radhoštěm. Film se natáčel také v Praze, Řevnicích, na zámku Jablonná a slovenské vesnici Vlkolínec, která je památkovou rezervací lidové architektury a památkou UNESCO. (sibuk)

  • - Hlavní postava režisér Tomáš Hrobský (Jiří Mádl) se jmenuje stejně jako hlavní postava mladého kluka (Petr Šimčák), který se touží stát režisérem ve filmu Pojedeme k moři (2014). Oba tyto filmy napsal Jiří Mádl. (luxik007)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace