Reklama

Reklama

Ambiciózní režisér Tomáš Hrobský se snaží dostat na FAMU a než se mu to podaří, je nucen režírovat nekonečný televizní seriál Podej štěstí ruku. Při natáčení se mladí začínající herci potkávají s neskutečně prudivými hereckými legendami. Rázná a nekompromisní paní producentka, která zasedá v komisi na FAMU, Tomášovi na oko pomůže, když přijde na zkoušku pozdě, ale spíš ho potopí, a on není přijat. Pak se Tomáš seznámí s krásnou Slovenkou Janou, která si otevřela butik v domě, kde Tomáš bydlí. Začnou se postupně sbližovat. Tomáš přijde s nápadem na zvednutí sledovanosti seriálu a vloží do děje postavu mafiána, která je inspirovaná skutečnou postavou. Tím sice probudí diváky z letargie a sledovanost jen kvete, to ovšem neujde pozornosti ani samotného mafiána Křečka, který se v seriálu pozná a začne se po mafiánsku ozývat. Producentka mezitím Tomášovi navrhuje, že by svůj vztah měli posunout. Pak je mafií unesena a mučena, aby se děj seriálu opět změnil. To také hned zařídí. Sledovanost ale klesá, a tak se do mafiána scenáristé opět obují. Producentka je z toho na nervy, bojí se o život, a žádá Tomáše, aby ji večer navštívil. Jenže když Tomáš dorazí, nečeká na něj producentka, kterou zdržel roztržitý kolega, ale mafiáni kteří na producentku u ní doma čekají. Jednoho zneškodní, Křeček před ním uprchne a Tomáš zavolá policii. Tomáš dostává novou identitu jako Mirek Sedláček, aby mohl proti Křečkovi bezpečně svědčit, až přijde čas, a je narychlo odvezen do zapadlé vesničky na Slovensku. Tam se rychle stane oblíbeným a režíruje pohřby. Ani posmutnělá Jana nemá tušení, kde Tomáš je... (TV Prima)

(více)

Videa (2)

Trailer 2

Recenze (151)

castor 

všechny recenze uživatele

Netvrdím, že je to troškovina, ale česká kinematografie zoufale potřebuje schopné režiséry a scénáristy. Je to pořád dokola. Buď jsme svědky zoufale upocené tuzemské řachandy, nebo něčeho, co má slušně našlápnuto, ale nakonec to stejně z mnoha důvodů nevyjde. Těch, kteří se pak dokáží odříznout od všech těch promarněných šancí, je minimum. Šmídmajer s Mádlem mísí žánry, neví, kudy kam, nabalují zbytečné linie a doklopýtají do finále, které je stejně bezradné jako předešlé dění. Jako reflexe rychloobrátkové televizní zábavy slabé. Po jejich předchozí spolupráci na Probudím se včera jedno velké zklamání. ()

Tosim 

všechny recenze uživatele

Poslední část filmu už byla střelená a nelogická až moc, do té doby to šlo. Film je natočen na motivy stejnojmenné divadelní hry Antonína Procházky, leč odklání se od ní (což se dá pochopit), zachovává si ale v mnoha ohledech divadelní dikci a ztřeštěnost, což ve filmu nefunguje. Navíc linku s režisérem, který chce točit opravdové umění, nežeru tvůrcům kvůli tomu, že nám v příběhu číslo dvě představují produkty, aby fungovaly i v příběhu číslo jedna. Tím sami sebe shazují a podceňují diváka. Škoda. ()

Reklama

Big Bear 

všechny recenze uživatele

Mádl asi zešílel. Po příjemném Pojedeme k moři natočil něco co bych nazval smrtící koktejl žánrů. Po relativně zajímavém začátku, kdy jsem si myslel, že si scénář utahuje z nekonečných serošů a PP film ze satiri přejde k mafiánské zápletce a pak už se člověk jen diví. Scénbky s mafiány střídají milostné momenty (ne nemyslím teď onene seriál jehož sledovanost měla stoupat) abychom se ocitli kdesi na salaši na Slovensku ve skanzenu lidových staveb. jen co divák rozdýchá první funus už se ocitá s hasičskou tatrovkou na konečné metra v Praze aby celý tento komediální nesmysl na sebe nabaloval další a další přiblblé zápletky. Tohle bylo opravdu špatné a pokud tím Mádl s Hudským zamýšleli sdělit něco závažného divákovi, pak to sorry. S českou komedií je to opravdu špatné. Jirko, tohle byl hodně krok zpět ! Jediné co zaujalo byla hezká modrooká a neokoukaná Horváthová a asi dvě vtipné hlášky padlé ve filmu. To je tedy sakra málo. Jedna noha je tak akorát. * ()

xxmartinxx 

všechny recenze uživatele

Stejně jako u Pojedeme k moři chybí Mádlovi funkční koncept a Šmídmajer rozhodně nezvládá oddělit jednotlivé roviny děje, protože ovládá jen ten styl režírování, kterému se film vysmívá. Na úrovni kusých vtipů snesitelné zcela nad rámec nejlepšího očekávání. Jako cokoliv jiného nepovedené. A poselství o tom, že lepší je netočit filmy, dost bizár. Ten film je lepší, čím míň o něm přemýšlím. Ale to já mám bohužel ve zvyku dělat, když nejsem vyloženě unešen brilantní filmařinou. A to, ehm, tady zrovna ne. 50 % ()

NinadeL 

všechny recenze uživatele

Osobnost producenta / režiséra Miloslava Šmídmajera je často podepsána pod filmy, které nejsou vyloženě špatné, ale ani vyloženě dobré. Má rád Jirku Mádla, mladé nadějné herečky (ideálně ze Slovenska) a pokouší se vrátit českému filmy kdysi oblíbený žánr crazy komedií. Místy se podaří dílčí nápad, někdy jednotlivý nápad, ale jako celky jsou ty jeho filmy slabší. Zde přišla na přetřes poměrně zajímavá hra a nápad vtipně pojednat o zákulisí něčeho, co je zjevně inspirované v Ulici. Hůl nad výsledkem nelámu, ale chápu, že i tento tzv. průměr je nutný k existenci celku. Co se týká srovnání se stejnojmennou divadelní hrou, je to jako vždycky, hra se pomalu propadá do vzpomínek a film zůstává stále k dispozici. Takže je to sice škoda, ale vzhledem k povaze jednotlivých médií je to fakt. Bohužel je vždycky lepší špatná adaptace než žádná. ()

Galerie (29)

Zajímavosti (3)

  • Vesnice, ve které se Tomáš (Jiří Mádl) jako svědek schovává, se natáčela v Beskydech. Konkrétně ve skanzenu, ve městě Rožnov pod Radhoštěm. Film se natáčel také v Praze, Řevnicích, na zámku Jablonná a slovenské vesnici Vlkolínec, která je památkovou rezervací lidové architektury a památkou UNESCO. (sibuk)

Reklama

Reklama