Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Enšpígl
    *****

    Pokud by mě zbývala poslední hodina života a měl bych poslední přání, požádal bych nejvyššího, jestli by to místo poslední jedné hodiny nemohly bejt poslední dvě hodiny mého života, abych ještě naposled moh vidět Borsalina. Jistě, ten film není dokonalost sama, osobně si myslím že by neškodilo více tvrdosti a vážnosti na úkor zábavy a taky lépe využít rozdílných charkterů obou postav, ale copak to jde vůbec kritizovat, stačí, když si vybavím scénu, když Bebel přijde za Alainem do casina aby se usmířili a pak ty dva pohledy a ty dva úsměvy a to prostě zbourá všechny ty drobný nedostatky kterým je Borsalino obdařen, protože pánové J.P. Belmondo + A.Delon sou chlapi, kvůli kterým jsem zamiloval do filmu.(27.5.2013)

  • borsalino
    *****

    Přímočará gangsterka, ve které je vždy vysloveno jen to podstatné, na ostatní není čas nebo situaci řeší pěst či kulka. V hlavních rolích dokázali své herecké umění hvězdy francouzské kinematografie J. P. Belmondo a A. Delon, kterým spolupráce opravdu sedla (jen škoda, že to nebylo častěji). Pro mě to byl skutečný požitek i při té dvouhodinové stopáži.(9.3.2009)

  • Yardie
    ***

    No, v první půlhodince jsem dokonce uvažoval, jestli to nevypnu. Sled jednotlivých scén, bez návaznosti, propojení - něco se stalo, potom se stalo něco dalšího, jakoby spolu nic nesouviselo. Také jsem občas tápal, jestli to má být komedie nebo drama. Každopádně po půl hodince zhruba se film trošku zklidnil, děj dostal návaznosti, přitvrdilo se a hned se na to dalo koukat. Ale stále, jakoby mi v tom něco chybělo. Jakési kouzlo, či šmrnc. Bylo takové nijaké. Howgh!(19.10.2014)

  • Gemini
    ***

    Na Borsalina (jako film) je radost se dívat - dobová atmosféra a stylovost jsou tu skutečně úchvatné. Nemůžu si ale pomoct, obsahově je film poněkud nerozhodný, jestli chce jít cestou vážnou nebo odlehčenější. Ano, Belmondo a Delon jsou tu skrznaskrz sympatičtí, byť hrají objektivně vzato normální kriminálníky s trochou cti a vzájemného přátelství, ale to na pořádnou gangsterku nestačí. Tedy alespoň mně ne. Jacques Deray natočil lepší kousky. Ne že by tohle bylo špatné, to ani omylem - ale už jsem viděl nejeden lepší film z téhle doby, a jedno podívání mi stačilo. Sedí to pohromadě líp než pokračování (Borsalino a spol.), ale ani "úvodní epizodě" nemůžu dát víc než 70%. Navíc se mi nedaří z hlavy vypudit jiný legendární tandem, a i když je přirovnání Borsalina k Podrazu vzhledem k naturelu obou filmů docela nesmyslné, faktem je, že Bebel s Delonem v kategorii "chemie" prohrávají souboj s "Butchem a Sundancem" o několik délek.(14.10.2014)

  • farmnf
    ***

    Marseille v roce 1930. Hvězdné obsazení. Dokonalé účesy a dokonalá saka na míru. Příběh poměrně komplikovaný, sem tam nesrozumitelný a moc dlouhý. Začátek příliš moc komediálně laděn, což filmu nesvědčí. Konec napopak masakrózní. Vcelku vkusná gangsterka ale Borsalino a spol se mi líbil víc. A abych nezapomněl, původní znění s titulky je výborné. Belmondo má normální hlas, velice sympatický. Krampolovy zácpové steny již přestávám snášet.(6.12.2012)

  • - Původní název filmu měl být "Carbone a Spirito". To se ovšem nezamlouvalo Carboneho rodině, která natáčení bojkotovala. Další z návrhů na název byl třeba "Marseille 1930" nebo "Capella a Siffredi". (candy_daze)

  • - Deray točil film tak, aby se Belmondo i Delon objevili ve stejném počtu scén a detailních záběrů. To vše prý kvůli tomu, aby se ani jedna z hvězd necítila poškozena. (candy_daze)

  • - Přestože snímek zaznamenal značný úspěch u diváků, na další společné působení si museli hlavní dva aktéři počkat plných 26 let - na film Poloviční šance (1998). (hippyman)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace