Nastala chyba při přehrávání videa.
  • filmmovier
    **

    Je to nuda. Fakt. Celou dobu. Je jen málo věcí, kterými mi ten film udělal radost - jednou z nich je, že Vašut dabuje sám sebe, druhou dabing celkově (Soukup a zejména Meduna jsou naprosto excelentní a české znění obecně tomu filmu fakt strašně pomáhá. Třetí věcí jsou samozřejmě nádherné české lokace a čtvrtou posledních deset minut, které mi osobně přišly jako naprosto bravurní a ten film hodně, hodně vylepšují, škoda, že jako těch posledních deset minut není celý film, to by byla jiná paráda. Je to strašně dlouhé, hrozně nevtipné (až na posledních deset minut, pár maličkostí a dvě hlášky, které jsou překvapivě strašně dokonalé - a obě pocházejí z úst Žakujových. Auťáky...!!! a zejména Hurá, není to církevní! jsou fakt dokonalé perly). Krom toho jsou všechny postavy (krom ústřední dvojice) strašně nevtipné, navíc jich je hrozně moc, většina vtipů nefunguje (navíc se tam asi deset minut nonstop jelo jenom tradiční on smrdí, ty smrdíš, což už prostě není vtipné a navíc je to špatně podané). Vizuálně to sice vypadá ze všech dílů nejlíp, ale to pomůže pramálo a krom toho, jsem tam celou dobu hledal nějakou tu revoluci a žádnou jsem nenašel. Francouzi stále umí točit kvalitní a příjemné komedie, tahle k nim nepatří a je to špatné skoro ve všem. Chvíli jsem přemýšlel i o třetí hvězdě (zejména kvůli konci a těm dvěma hláškám), ale budu krutý, ten film na to vážně nemá. Je to škoda, protože jednička i dvojka jsou opravdu vtipné záležitosti i po letech... Na tohle všichni zapomenou za pár dní. 40%, jen díky těm několika málo bodům, o kterých píšu výše.(15.6.2017)

  • Kothy
    ***

    Není to takový průser, jak jsem se původně bál. Film navazuje na 2. díl a Cestu do Ameriky vlastně ignoruje. Možná je to dobře... Kouzelník to zase po*ral a oni se ocitají ve špatné době. Tentokrát v roce 1793, kdy Francii zmítá vlna revoluce. Naši hrdinové jsou z toho opět zmatení a jednají na danou situaci po svém. Godefroy musí maskovat svůj šlechtický původ, protože aristokrati jsou pronásledováni a popravováni. Jacquouille opět naráží na svého oblíbeného Saracéna, takže o srandu není nouze. Ale už to prostě není jako dřív. Spoiler: Jacquouille se pořád chce dostat do doby auťáků a to se mu i splní. Skončí ale ve Francii za doby německé okupace. Jestli bude další díl? Těžko říct. Vtipné hlášky tam jsou pořád. "Jó, není to církevní!" :D(22.10.2016)

  • ConanVJ
    *

    Jak jsem se na tento film těšil, tak jsem ho stěží dokoukával a chtěl jsem ho i předčasně vypnout. Celé to ztratilo kouzlo prvních dvou filmů a i když je na začátku vše vysvětleno, příběh jede v tak nějak uřvaném patosu a nudném vyprávění. Pár scén je vtipných, konec celkem povedený (i když opět otevřený), stejně jsem se víc nudil než bavil. A pozor aby náhodou ve filmu neurazili nějakou etnickou skupinu, to se před ní div nebudou plazit. Ani dabing není tak peprný jako dříve a chybí mi zde dobové nářečí, jako u předchozích filmů. Za mě 15% a doufám, že už další díl nebude. Zklamání roku. :((3.10.2016)

  • Vojcl
    odpad!

    Pokud bych měl uvést nějaký příklad "zbytečného pokračování", případně "pokračování, které pohřbilo celou sérii" byl by to tento film. Po vynikající jedničce, průměrné dvojce a nepříliš vyvedeném americkém remakeu přichází naprosto katastrofální trojka, která postrádá jakýkoli náznak humoru a energie, jež táhla předchozí snímky a nefunguje zde vlastně vůbec nic. Příběh postrádá jakoukoli logiku. Dokonce i chemie mezi hlavními postavami se úplně vytratila. Přehrávající Clavier už je jen karikaturou sebe sama a Jean Reno snad ještě v žádném filmu nepůsobil tak vyčerpaně a nezúčastněně, jako by ho na plac dotáhli násilím a nutili jej předříkávat trapné repliky, co nemají hlavu ani patu. Za celou stopáž jsem se nezasmál ani jednou. Tvůrci vesměs jen opakují vtipy z předchozích snímků. Jenže to, že někomu páchne z úst už napotřetí zkrátka není vtipné. Doufám, že ten otevřený konec nebyl příslibem dalších dílů, neboť napočtvrté už cestu do budoucnosti s rytířem Godefroyem a jeho sluhou již rozhodně nehodlám absolvovat. Škoda :-((6.2.2017)

  • Bernhardiner
    ****

    Když jsem s vyplazeným jazykem dorazil do královehradeckého Cinestaru pět minut před šestou, dozvěděl jsem se, že obsadím poslední volné místo. Řekl jsem si, že když se stal zázrak stal jednou, stane se i podruhé - že třetí díl překoná fantastickou dvojku. Nestalo se tak. Byť film osvěžují historické osobnosti jako Robbespierre či Marat, je až příliš znát, že scénář byl šit horkou jehlou a že se Clavier jako scénárista vyčerpal (znát to bylo už v On ne choisit pas sa famille). Mnoho nových nápadů nepřináší, příkladem budiž mnoho narážek na odporný dech našich hrdinů, kterých v minulých dlech rozhodně tolik nebylo. A - je to možná jen můj problém - nemohl jsem uvěřit, že se to odehrává v Paříži, české prostředí je až příliš znát, zvlášť, když jsem některými pařížskými uličkami osobně procházel v Praze. Pokud se ale Clavier vyčerpal scénáristicky, rozhodně nic neztratil ze svého herectví, stejně jako Reno. A tihle dva dokážou pozvednout film z hlubin (pod)průměru, totéž by se dalo říct i o ostatních hercích, jen kdyby někteří nadarmo nevyplňovali plátno (konkrétně Clavierova nepřirozeně vypadající bývalá manželka Marie-Anne Chazel a jeho kamarádi z Co jsme komu udělali Ary Abittan a Pascal N'Zonzi), protože jejich postavy byly naprosto zbytečné. Víte, asi bych tenhle snímek hodnotil hůř, kdyby měl nějakou slušnou konkurenci - upoutávky před samotnou projekcí mě však utvrdily v tom, že žádná taková konkurence neexistuje, byť někteří v sále i v tomto případě hýkali smíchy. A jelikož francouzská komedie bez nežádoucích doprovodných jevů jako přílišný důraz na romantickou linku či příliš mnoho prostoru pro jakkoliv znevýhodněné postavy. Proto jsem rád za každou exhumaci francouzské komedie, byť nám ukazuje již viděné, protože je to dost možná to jediné, na co se v brzku bude dát dívat, alespoň co se hollywoodských a evropských filmů týče. Ať žije exhumace! A nejlépe se skvělou hudbou Erica Léviho k tomu. 70 %(20.5.2016)

  • - Hudbu do filmu nahrál Český Národní Symfonický orchestr. (Zdroj: Bontonfilm)

  • - První klapka bláznivé francouzské komedie padla 13. dubna 2015 na jihomoravském hradě Pernštejn. Tvůrci zde připravovali scény ze středověkého sídla rytíře Godefroye de Montmirail, z něhož se rytíři a jeho sluha vydali na další šílenou cestu do budoucnosti. (Zdroj: Bontonfilm)

  • - V Česku francouzské filmové hvězdy Jean Reno a Christian Clavier strávili při natáčení filmu celkem měsíc a půl. V dubnu a květnu 2015 točili pokračování oblíbené komedie na Jižní Moravě v Kutné Hoře a okolí a v Praze a na několika zámcích Středních Čech. Konec natáčení probíhal v Belgii, kam se s francouzskými tvůrci přesunul i osvědčený český štáb. (Zdroj: Bontonfilm)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace