Nastala chyba při přehrávání videa.
  • TeeAge
    *****

    || Scenár: Jez Butterworth, John-Henry Butterworth | Hudba: Thomas Newman | Distribúcia: Universal Pictures | Štúdio: Imagine Entertainment, Jagged Films, Wyolah Films | Rozpočet: 30 miliónov $ | Tržby: 31,9 miliónov $ | Ocenenia: AAFCA - Najlepší súbor. Motion Pictures Sound Editors - Golden Reel Award, New York Film Critics - NYFCO Award (Najlepšie použitá hudba). Spolu: 4 výhry a 14 nominácií || Energetické tornádo, životný výkon multitalentovaného Chadwicka Bosemana, a v neposlednej rade umelecky najvypracovanejší a najautentickejší biografický film, ktorý som doteraz videl. Milujem film o Rayovi Charlesovi, pretože vedľa toho, že je hudobne prepracovaný, je i neskutočne emotívny. Get on Up má síce trošku menej emotívnych pasáží, ale namiesto vykreslovania tragického osudu kráľov funku sa sústredí viac na samotné javyskové performance a to v doposial nevídanej forme. Znovu som si pripomenul, ako veľmi ma baví funk / soul, a tak už niekoľko dní mi hrajú dobový majstri žánru v iTunesu :) 95% | Blu-Ray, PortaPro, EN DTS |(1.1.2015)

  • Hisnuklusi
    ***

    Na film se asi i kdykoliv rad podivam znovu, jak zde někdo myslim napsal, je to přinejmenšim best jeho hitů zabaleny v havu jakehosi filmu, tak už jen proto. Měl jsem radost z vykresleni jeho dětstvi i puberty, vývoj vztahu mezi nim a Birdem taky poměrně dobře podany. Jenže potom možna vic Browna v devadesatkach a meně v sedmdesatkach. Ten film se cely sekl zbytečně ve dvou dobach, ktere byly dejme tomu dobře ukazane, jenže dětstvi a potom dospívaní a posleze vlastně proražení a dal už nic. Starnuti tam nebylo a to bylo podle mě na Jamesově životě nemeně duležite, než cokoliv ostatniho. To mi prostě určitým způsobem vadi. A nakonec tradičně pujdu proti davu, ne proto, že bych se v tom vyžíval, ale mě asi narozdil od všech ostatnich Boseman přesvědčil jen na pul. Dostalo mě to, jak ho mluvil, opravdu si dovedu představit, že James podobně mluvit mohl a mohl mit i podobny hlas, nacvičil si chuzi, to by taky měl, když už někoho hraje, zahrát určitou polohu chování už podle mě neni vlastně nic těžkeho, ale ja tam neviděl ty typicke Jamesovi vyrazy v tváři, ktere byly charakteristicke a podle mě se daly zahrat. Neviděl jsem tu elegantni povyšenost, ten výraz v očich řikajici, patřite mi všichni a zároveň ukazoval nesmirne nadšeni. Tohle všechno a mnohem vic jsem neviděl. Tudíž je asi už nyni jasne, že se mi prostě ten film libil jen z pulky, což je ale pořad lepši, než kdyby se mi nelibil vubec. Ještě musim ale znehodnotit celkovy způsob vyprávění, kdy se jak zde take už bylo zmíněno, přeskakovalo zcela nesmyslně z mista na misto a dokonce z času do času, nesouvisle, bez jakýchkoliv nití, to mi vlastně take vadilo. Nicméně, jak pišu, to co film nabidl, bylo fajn, jen to měl nabidnout trochu jinak a měl toho nabidnout mnohem vic. I třeba za cenu, že by někde ubral.(13.1.2015)

  • rt12
    ****

    Pravdou je, že mi film připomínal jízdu v trakaři po dlažebních kostkách. Chvílemi jsem měla hoňky s tím kam jsem se zrovna v ději dokodrcala. Trochu mě to ze začátku i štvalo, ale později jsem na zpracování přistoupila. Nakonec spokojenost - v celku dobré herecké výkony, skvělá muzika a něco jsem se i Brownovi dozvěděla.(6.4.2015)

  • Icefist
    **

    Čekal jsem, že by mě to mohlo chytnout víc. Jenže skoky v čase můj prožitek rozmetaly a vyzdvihnout tak můžu asi jen Bosemana, který si respekt zaslouží. Jinak uteklo přes dvě hodiny mého života a já nemůžu zahnat pocit, že jsem je mohl (a měl) vyplnit jiným filmem. Tento je jen průměrný. 50 % Oblíbená část- pohřeb(18.2.2015)

  • Chrustyn
    ***

    Písně Jamese Browna mi nejsou cizí a několik oblíbených kousků by se v mém playlistu našlo. Toto filmové zpracování jeho vzestupu a pádu je však klasickým a nijak inovativním filmem, který diváka ubíjí stereotypem a přílišnou délkou, kterou nás provází nijak zajímavý herec v hlavní roli a vše je podtrženo fádní režií. Naštěstí jsou alespoň hudební výstupy povedené a poutavé.(26.5.2015)

  • - Natáčanie začalo 4. novembra 2013 v Natchez, Mississippi, 20. decembra dostal celý filmový štáb dovolenku a od 6. do 24. januára 2014 pokračovalo v Jacksone, Mississippi. (figliar)

  • - Ve filmu zazněla otázka novinářů na Jamese Browna (Chadwick Boseman), co je to Groove. Slovo, které během filmu uslyšíte několikrát. Tak tedy Groove je v hudební terminologii rytmický základ, který obstarává hlavně basovka, bicí a klávesy. Při jeho absenci chybí kapele "drajv", naopak je-li "to tam, je to jízda, která má grády, šlape naplno, táhne vás s sebou a pak ovládne a nutí, abyste se přidali". (Rakosnicek77)

  • - James Brown získal během své dlouhé kariéry přezdívky "Mr. Please Please Please", "Mr. Dynamite", nejčastěji ale "The Godfather of Soul". (Rakosnicek77)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace