Nastala chyba při přehrávání videa.
  • kleopatra
    ****

    Záhadně upozaděné hudební drama (jen 67%?!) s velmi sympatickým hop-sem-hop-tam střihem povyšujícím jindy šablonovité curriculum vitae, jak otloukánek z chatrče ke slávě přišel, na téměř adrenalinovou jízdu, zvlášť když tam James Brown kopne funky, nestačíte sledovat nohy skvělého Chadwicka Bosemana.(2.2.2015)

  • Sarkastic
    ***

    Zpočátku jsem měl docela velký problém se na film správně naladit, nedokázal mě pořádně zaujmout, ať už příběhem nebo stylem. A ještě horší to bylo, co se týče sympatií k hlavnímu hrdinovi, který mě absolutně ničím nenadchnul, spíš naopak. Ale postupně, po malých krůčcích jsem si k němu (a celému snímku) cestu našel, a to skrz to druhé nejdůležitější v tomto filmu, tedy hudbu (ruku v ruce s propracovanou taneční choreografií). Tomu prvnímu, za což považuju Bosemanův herecký výkon, jsem pak také tak nějak přišel na chuť a musel mu, resp. jeho postavě nakonec i začít fandit (nutno dodat, že s výhradami). Na tuhle vlnu mě ale film měl naladit hned na začátku, což se mu opravdu nepodařilo. Neubráním se srovnání, ale velmi podobně ladění Jersey Boys (kteří měli světovou premiéru cca o 2 měsíce dřív) mě vtáhli do vyprávění téměř okamžitě. A když už zmiňuju Eastwoodův počin, musím konstatovat, že tam mě ty promluvy k divákům bavily, zde naopak hodně rušily (až mě napadlo, jestli se náhodou 1 z filmů u toho druhého „neinspiroval“). Tak či onak, Gen On Up si u mě navzdory některým výše zmíněným kladům vysloužil pouze průměr.(19.1.2015)

  • Hisnuklusi
    ***

    Na film se asi i kdykoliv rad podivam znovu, jak zde někdo myslim napsal, je to přinejmenšim best jeho hitů zabaleny v havu jakehosi filmu, tak už jen proto. Měl jsem radost z vykresleni jeho dětstvi i puberty, vývoj vztahu mezi nim a Birdem taky poměrně dobře podany. Jenže potom možna vic Browna v devadesatkach a meně v sedmdesatkach. Ten film se cely sekl zbytečně ve dvou dobach, ktere byly dejme tomu dobře ukazane, jenže dětstvi a potom dospívaní a posleze vlastně proražení a dal už nic. Starnuti tam nebylo a to bylo podle mě na Jamesově životě nemeně duležite, než cokoliv ostatniho. To mi prostě určitým způsobem vadi. A nakonec tradičně pujdu proti davu, ne proto, že bych se v tom vyžíval, ale mě asi narozdil od všech ostatnich Boseman přesvědčil jen na pul. Dostalo mě to, jak ho mluvil, opravdu si dovedu představit, že James podobně mluvit mohl a mohl mit i podobny hlas, nacvičil si chuzi, to by taky měl, když už někoho hraje, zahrát určitou polohu chování už podle mě neni vlastně nic těžkeho, ale ja tam neviděl ty typicke Jamesovi vyrazy v tváři, ktere byly charakteristicke a podle mě se daly zahrat. Neviděl jsem tu elegantni povyšenost, ten výraz v očich řikajici, patřite mi všichni a zároveň ukazoval nesmirne nadšeni. Tohle všechno a mnohem vic jsem neviděl. Tudíž je asi už nyni jasne, že se mi prostě ten film libil jen z pulky, což je ale pořad lepši, než kdyby se mi nelibil vubec. Ještě musim ale znehodnotit celkovy způsob vyprávění, kdy se jak zde take už bylo zmíněno, přeskakovalo zcela nesmyslně z mista na misto a dokonce z času do času, nesouvisle, bez jakýchkoliv nití, to mi vlastně take vadilo. Nicméně, jak pišu, to co film nabidl, bylo fajn, jen to měl nabidnout trochu jinak a měl toho nabidnout mnohem vic. I třeba za cenu, že by někde ubral.(13.1.2015)

  • anniehall
    ***

    Get on Up je velmi slušný biografický portrét James Browna, otce funku. Divákům, kterým jeho jméno něco říká, a kterým se funk, soul a gospel líbí, bude tento film konvenovat o trochu více než těm nezasvěceným. Strhující výkon Chadwicka Bosemana a zajímavá struktura vyprávění udrží diváka v napětí i 140 minut. Co mě ale rozčiluje, když se v seriózně se tvářící biografii najdou faktické nepřesnosti a často i záměrné nesrovnalosti, zřejmě aby to bylo více koukatelné a strhující. Namátkou...Gospel Starlighters se přejmenovali na The Flames ještě před příchodem Jamese Browna, tudíž Brown nebyl tím, kdo vymyslel jméno. Taktéž přízvisko Famous (The Famous Flames) skupina adoptovala až po prvních velkých úspěších. Maceo Parker a zbytek kapely sice po velké hádce odešel, ale ve filmu se už neřeší, že se zase vrátil a ještě dva roky s Jamesem opět natáčel...atd. Těch nesrovnalostí tam bylo poměrně dost. Nicméně, představu o době, stylu a hlavně osobnosti Jamese Browna nám tohle dílo zprostředkuje v míře vrchovaté a o to zřejmě šlo.(13.7.2017)

  • M.i.k.e
    ***

    mám moc rád životopisné filmy a nemám rád,když se v nich tvůrci snaží nějakým způsobem experimentovat s formou.Tate Taylor se o to pokusil a nakonec zůstal někde na půli cesty.Výsledkem je zdlouhavá a poměrně sterilní podívaná,kde James Brown tu a tam promlouvá přímo k divákům a děj skáče z místa na místo,z času do času a občas je celkem problém se zorientovat.Pokud je nějaký důvod proč Get On Up vidět,pak je to výborný výkon Chadwicka Bosemana,který se opravdu stal Jamesem Brownem a vedle něj i dalších výbroných herců.K vyššímu hodnocení to ovšem snímku nepomůže...60%(3.1.2015)

  • - James Brown získal během své dlouhé kariéry přezdívky "Mr. Please Please Please", "Mr. Dynamite", nejčastěji ale "The Godfather of Soul". (Rakosnicek77)

  • - V jedné scéně za Jamesem (Chadwick Boseman) přijde jeho matka do Apolla, kde vystupuje. V kině Apollo se konala i celosvětová premiéra filmu.

    (mjkuba)

  • - James Brown byl sice uznávaným umělcem, na druhou stranu byl obviňován z týrání žen, přechovávání drog a za tyto skutky byl i několikrát odsouzen k vězení. (Rakosnicek77)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace