Reklama

Reklama

Epizody(12)

Obsahy(1)

Rudyho má každý rád je adaptací úspěšného amerického sitcomu z rodinného prostředí. Situace a střety, které běžný život přináší, jsou nám důvěrně známé. Podobně žijeme i my. Navíc způsob řešení situací a především humor a nadhled je nám blízký. V české verzi žije Rudyho rodina v Praze a všechny reálie jsou české. Mladí manželé mají tři malé děti a milující rodiče, kteří jim s láskou pomáhají. Problém je v tom, že pořád. Bydlí totiž přes ulici. A tak mají manželé starosti nejen s dětmi ale i s nimi. Každá jejich návštěva je jako cvrnknutí do nosu. Jednou za měsíc se to dá vydržet, ale když se to děje každou půlhodinu, je to k nesnesení. Jako by nestačilo být milující otec, ohleduplný manžel a vytížený sportovní redaktor splácející hypotéku na domek! Jako by nestačilo být vzornou matkou tří dětí, malé Anežky a dvojčat nemluvňat Matěje a Jiříka, a ženou v domácnosti! Nestačí. Hranice jejich obydlí jsou neformální, nebo spíš vůbec neexistují a rodiče i podivínský bratr jsou u nich pořád. Velká milující rodina. (Česká televize)

(více)

Videa (2)

Trailer 1

Recenze (92)

mh.mail 

všechny recenze uživatele

10% - Nebudu tady psát to, co už tu napsalo spoustu jiných. Jen se zamyslím nad jednou věcí, které jsem si na sitcomech všimnul, a to typického vnitřního uspořádání bytu: dveře vedoucí z venku přímo do obývacího pokoje a pak schody do patra. A tento model převzali i pro českou verzi, ačkoliv osobně neznám dům, který by neměl předsíň. A to, jak může vypadat typicky český sitcom, který je navíc k popukání zábavný, jsme mohli vidět v Takové normální rodince, i když i tam byly ony pověstné schody, ale přece jenom i pro české domy typická předsíň, ale především se tam vyskytoval humor v množství setsakramentsky větším než malém a to se tam taky řešily takové „světové“ problémy, jako jak připravit tříčtvrteční sunar, jak si schovávat peníze před manželkou, jak provdat tetičku apod. Jednoduše a prostě, jak už to tady někdo napsal - základem je kvalitní scénář. Kde ten chybí, ani smrt nebere. ()

zette 

všechny recenze uživatele

Nechapu, jak se u nas mohou tocit sitcomy, podle americkych a anglickych originalu, kdyz nase prostredi a humor je tolik odlisny. Ocividne to nefunguje a ani tech dvacet minut nejsou tvurci schopni naplnit davkou humoru, az na par malo zablesku. Rasilova jako herce nemusim, tady mu to ale prekvapive sedne, pokud to lze brat jako kompliment. Naopak ma oblibenkyne Schneiderova se vylozene trapi. Novotneho je zde skoda, Navratil by mohl dostat vice prostoru a Holubovou mohli taky nahradit mene okoukanou tvari. Serial visi nad propasti trapnosti. ()

Reklama

gruzdej odpad!

všechny recenze uživatele

Tohle se nedá přežít ani s velkým sebezapřením. Těžko říct, co je na tomhle seriálu především špatně, když tam nefunguje vůbec nic - castingem počínaje (kdo proboha dospěl k přesvědčení, že Schneiderová a Rašilov jsou komediální herci?) a timingem dialogů (tedy těch bizarních promluv bez významu i pointy) konče. Copak tenhle debakl nebyl zřejmý už ze scénáře? Pochybuju... ()

Thamilka 

všechny recenze uživatele

Na tento seriál jsem byla upozrněna až z internetových stránek. Z velké zvědavosti a znalosti seriálu Reymonda má každý rád, jsem si seriál pustila. Ke zhlédnutí seriál samozřejmě přišpěla i hvězdná obsazenost, která mě ale bohužel velice zklamala. Seriál je spíše trapný než vtipný. Kopírování toho, co bylo vtipné v 90. letech, jen těžko přenesete do roku 2015. Herci nejsou až ta špatní, ale dialogy a vše, co se kolem děje, může nadchnout asi jedině toho, kdo neviděl originál. ()

Siegmund odpad!

všechny recenze uživatele

Když jsem tady na ČSFD viděl to nelichotivé hodnocení, rozhodl jsem se, že se na jeden díl podívám. Vydržel jsem se dívat asi 3 minuty. Podle mě se na tento sprask dívat nedá. Už jen to, že je do děje vkomponovaný smích, je úděsné. Chápu , že i herci musejí z něčeho žít a nějak přijít k penězům, přesto je moc smutné, že se na této hrůze podílela taková herecká esa jako Eva Holubová, Oldřich Navrátil nebo Pavel Zedníček. ()

Galerie (239)

Reklama

Reklama