Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Boogeyman
    ***

    Je to taková ta nereálná zromantizovaná óda na cestu z města, kde Bartoška setřese okovy civilizace a manželského stereotypu a vydá se jen tak bloumat světem kam ho nohy zanesou a všechno je boží, nevázaný, nikde žádná pravidla. Dočkáme se tak Bartošky sedícího na vrcholu kopce, pokuřujícího cigárko a popíjejícího víno při zapadajícím slunci, ale nikdo neřeší, že by se do takovýho krpálu nikdy nevydrápal, sežrali by ho komáři, vyhlídka by byla plná bordelu a turistů, cestou zpátky by si ožralej zlomil nohu a vůbec že ten kopec je určitě tak 50 km od jeho domu a večer už mu autobus nejede. Ale nám je to podáno tak, jako že ho manželka rozčílila, tak si zašel za barák udělat na chvilku pohodičku...další věc je, že když už se člověk rozhodně jít "into the wild", pravděpodobně bude mít za dva dny hlad, bude smrdět, bude mít puchejře na nohou, cestou potká tak maximálně feťáka, blázna a bezdomovce a a pokud behem noci neumrzne, nejspíš ho policajti odchytnou a odvezou na záchytku. Bartoška však vyrazí a první co potká je krásná Slovenka, která ho pozve domu a chce ho ojet.(12.4.2017)

  • Big Bear
    ****

    Tak tomuhle říkám comeback se vší parádou. Jirka Bartoška s Hemingwayovským fousem byl prostě parádní. Ačkoliv by to bez žen v našich životech asi nešlo, přesto chlapi občas potřebují být sami, nebo být někde na chvíli s ostatními chlapy. Backerův Caveman to skvěle doplňuje. Tlupa lovců je prostě tlupa a ženy švitořící při trhání bobulí, nebo uklízející kůže v jeskyni a starající se o potomstvo ji prostě nenahradí.... Občas se nám tak trochu stýská (a lže kdo tvrdí že ne) po těch výsadách dědů a otců, za jejichž časů ještě tehdy neemancipované ženy neřídily zeměkouli s takovým důrazem jako to činí dnes... A při té vší obětavosti pro rodinu a touze po dokonalosti si často ani neuvědomují, že jejich péče dusí. Že v krbu, jehož římsy tak vehementně neustále otírají od prachu mezitím vyhasl oheň a teplo rodinného krbu zvolna vychládá.... Pak se ovšem nelze divit a na sklonku života obzvlášť, že chlap hodí přes rameno bágl, nasadí pohorky a jde tam kde je klid. Opravdový klid, ne ten umělý doma vytvářený mlčením (i dyž by chtěl něco namítnout), vytvářený kompromisy (ačkoliv je mu v konkrétních případech lecos zcela proti srsti a nejraději by bouchl do stolu s důrazným NE!). ----------- ! Všichni hráli skvěle, Balzerová, Janžurová, standardně Vilhelmová (jejíž náhlé prozření ke konci lehce dřelo). Mrzelo mne, že setkání s krásnou Lucií Siposovou, bylo tak krátké! Skvělý byl i Jakub Kohák. Pravda je ho teď všude plno, ale já mám jeho humor i jeho samotný zjev rád a nevadí mi. Tady si střihl velmi civilní nekomediální roli a podal ji velice uvěřitelně, takže těm co jej nemusí doporučuji odhodit despekt! Tohle byl film, který tu delší čas chyběl. Film o dlouhodobých vztazích mezi tak zvláštními a rozdílnými bytostmi jak jen ženy a muži mohou být. Dávám do hrníčku 4 lžičky mleté kávy . * * * *(17.9.2016)

  • korbitch22
    *****

    Po dlouhé době jsem měl zase upřímnou radost z českého filmu.Teorie Tygra je takový malý důkaz, že u nás dobří filmaři ještě nevymřeli.Příběh sice až trochu moc preafektovaně vyhrotí některé scény do extrému a hlavní hrdina si kolikrát nevede úplně obratně, ale Bartoška je úžasný herec který svojí roli hraje s naprostou lehkostí.Jeho charisma táhne celý film a díky tomu jaký strašný krávy má kolem sebe mu přejete minutu co minutu a užíváte si každou jeho skvělou hlášku.Nejdřív sem se bál Koháka, tohodle pána nepovažuju ani za člověka, natož za herce, ale nakonec se mezi tím bravurním hereckým ansámblem neztratil.Balzerová, Janžurová a hlavně Vilhelmová hrají excelentně a z jejich postav nejde jenom mráz po zádech, ale občas je vám až na zvracení...v tom dobrém slova smyslu.Objektivně bych film asi hodnotil 4*, ale díky tomu, jaké hnoje naši tvůrci rok co rok serou do kin působí Teorie tygra jako zjevení a já se opravdu po dlouhé době výtečně bavil, takže subjektivně tomu musím loupnout jasných 90% a jen se pozastavit nad hodnocením mého bratránka který vyrůstal na stejných hodnotách jako já a dal odpad, buď spadl v práci ze střechy nebo sme oba viděli jiný film.90%.(9.10.2016)

  • GilEstel
    ****

    „Kam na víno? .....S kym na víno? .............Jak na víno?....... Já se tak snažím. Nikdy bych neodešla na víno, kdybych měla doma takovejhle bordel. Erik má navařeno, nažehleno, vypráno. Malá má zařízený kroužky, o kterých on ani neví, že je má. Já zařizuju dovolenou, já dělám všechno. Tak do prdele brácha co já dělám špatně?" Velmi ostrá obžaloba žen, které chtějí vše řídit a kontrolovat. O ženách, které ničí svobodu muže, zabíjí jeho klukovské sny a přání, vytěsňují z mužské duše vše, co je jim samým cizí a neznámé. Film o nepochopení druhého a neschopnosti si naslouchat. Premisa: Když Já budu dokonalá, tak vše bude dokonalé a v pořádku. Ta znovu selhává na celé čáře. Motiv útěku z této klece, hledání svobody a nového začátku, je sám o sobě velmi silný. Zde je navíc významně podpořený vícegeneračním střetem a balancováním vlastního života v jeho podzimu. Tahle komedie se odehrává na pozadí velmi silného dramatu, díky kterému má velký přesah do reality skutečného života. Dokáže velmi dobře pobavit, ale zároveň varovně zdvíhá prst. Některým mužům pofouká bebí, jiné alespoň pohladí po duši. No a některým ženám třeba naznačí kudy cesta nevede. Ale to už jsem asi příliš velký optimista.(5.11.2016)

  • cheyene
    ****

    Povedený český film, který nastavuje zrcadlo ženám a jejich chování, které často omezuje, sekýruje a znepříjemňuje život mužům, přičemž si něžné pohlaví své jednání neuvědomuje a domnívá se, že koná to nejlepší pro blaho chlapa. Snímek potěší jistě nejen ženskou část publika (určitě se v tom mnohé poznají či jim připomene někoho z okolí), ale i tu mužskou (i muži se v tom mohou najít). K hereckým výkonům není moc co dodat, protože mě potěšili všichni protagonisté. Vyzvednout bych však chtěl Jiřího Bartošku, jehož role je vskutku skvělá a charismatická stejně tak jako samotný herec.(30.9.2016)

  • - Film se realizoval v Praze, ve Středních Čechách – v okolí Davle, Třebsíně, Novém Kníně, Dobříši, Vysokém Újezdu, Černošicích apod., a v malebném prostředí tří řek Vltavy, Berounky a Sázavy po dobu třiceti natáčecích dnů v průběhu šesti extrémně tropických týdnů v létě roku 2015. Dům Jana (Jiří Bartoška) a Olgy (Eliška Balzerová) se nachází ve městě Dobřichovice. Výlet na kolech v úvodu filmu, který si Jan a Olga udělají, je poutní místo s barokním kostelem Skalka v Brdech. (Zdroj: CinemArt)

  • - Když hlavní hrdina spolu se synem a zetěm projíždějí na lodi pod železničním mostem v Praze, na mostě jede rychlík složený z klasických vozů (běžný rychlík), pak je střih a záběr z vlaku, kdy je jeho žena pozoruje zcela zjevně z horního patra příměstské jednotky řady 471 (CityElefant). (jujec)

  • - Rasa psa, která doprovází ve filmu Jana (Jiří Bartoška), je francouzský ovčák beauceron. Stejná rasa psa se vyskytuje např. ve francouzských filmech o Angelice jako policejní pes Sorbon nebo ve filmu Medvědi (1988). (modra.pani)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace