Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Ivoshek
    ***

    Z různých českých filmů, co jsou "hořké komedie" nebo "laskavé filmy", patří tohle mezi ty povedenější. Dialogy jsou dobře napsané a místy dost vtipné, Bartoška s Balzerovou to hrají úplně lehce a přirozeně. Takže až potud to je fajn. Horší je, že tam nehrají jen talentovaní herci a třeba Kohákovi jsem roli prostě nevěřil. A taky vývoj ke konci je takový, hm, málo pravděpodobný. No ale dokoukal jsem to a to není na český film špatný výsledek.(7.1.2017)

  • eLeR
    ***

    Ženy? Verím, že v skutočnom svete existujú ešte aj väčšie fúrie. A muži? Sami si mohli za to, do akej situácie to až nechali zájsť. Film som si užila ... výborní herci, príjemné prostredie a muzika, no a veľavravný koniec ... že správny je zdravý stred. (filmová výzva 2017 - Mireldis) a Videné v rámci 30 dní so svetovou kinematografiou (marec 2017)(6.3.2017)

  • schizmo
    ***

    Tak tohle je velká depka, u které jsem, jakožto svobodomyslný člověk, trpěl jak zbědovanej pes a popravdě jsem se na konci nezmohl na víc, než na vír otazníků v hlavě. Celkem by mě zajímalo, jak autor tenhle snímek vlastně myslel. Jestli jako sociálně kritickou satiru, vlastní katarzi a pohled na vnímání partnerského soužití nebo jako fullhouse pomstu ženám? Těžko říct, nicméně v mém případě jsem dostal naservírovanou živou (a životní) noční můru o tom, kam až může zajít lidské společnost v rámci chápání a budování manželských poměrů. Příběh je postaven sice dost jednostranně a velmi kriticky vůči ženám, bohužel však reflektuje určité zažité klišé, které je především u starších generací dost hluboce zakořeněno a ba co víc (jak film barvitě ukazuje), se dědí z generace na generaci. Nebudu vám lhát, jednomu se z toho svírají vnitřnosti, protože tento filmový model je čiré peklo na zemi a z hlavy se mi vybavuje nespočet příkladů z reálného života, takže zapomeňte na nějaké přemrštěné sci-fi. Ono už jen fakt, že hlavní hrdina se raději nechá zavřít do blázince, jen aby utekl od despotické rodiny, je docela síla - to se pak není čemu divit, že se slabší povahy uchlastají nebo si vemou život. Komediálního na filmu spatřuju opravdu málo, naopak si troufám tvrdit, že tohle je solidní reflexe společenské degenerace a jako pomyslný zvednutý ukazováček varuje všechny ať jsou důslednými strůjci své vlastní reality. Zatraceně hořká podívaná...(26.9.2016)

  • Tetsuo
    odpad!

    O něco lépe natočené než některé věci od Marie Poledňákové, zdánlivě víc při zemi a bez crazy prvků. Fakticky je to ale hnus, opravdu nechutný nesnesitelný film, přesněji snůška nejblbějších stereotypů, které si hrají na pravdu o životě. Nejublíženějším chudákem na světě je bohatý starý bílý muž, který trpěl za socialismu a teď v manželství. Místo humoru neustálé poučování a "moudra", zarámované dokonce do vysokoškolské přednášky z neexistujícího oboru. Snímek z alternativní reality, kde světu vládnou ženy. Sebezálibný obraz mužské impotence, kterému tleskají lidé smíření s mizérií svého života. Opravdu jsme na tom tak špatně, že toto je nejoblíbenější a zřejmě i komerčně nejúspěšnější český film roku 2016?(21.8.2016)

  • StarsFan
    ****

    Bez ohledu na vlastní sympatie nebo nesympatie k jednání jednotlivých postav a způsobu, jakým se s životními změnami jiné postavy vypořádaly, ráda vidím český film, kde vás dialogy nervou za uši, postavy nejsou úplné karikatury a vizuální stránka nepůsobí stylem, že režisér někomu náhodně vrazil kameru do ruky. Je Teorie tygra nezapomenutelná nebo jedinečná? Ne. Sledovala se mi ale dobře od začátku do konce a pocit promarněného odpoledne jsem z ní neměla.(26.12.2016)

  • - Když hlavní hrdina spolu se synem a zetěm projíždějí na lodi pod železničním mostem v Praze, na mostě jede rychlík složený z klasických vozů (běžný rychlík), pak je střih a záběr z vlaku, kdy je jeho žena pozoruje zcela zjevně z horního patra příměstské jednotky řady 471 (CityElefant). (jujec)

  • - Rasa psa, která doprovází ve filmu Jana (Jiří Bartoška), je francouzský ovčák beauceron. Stejná rasa psa se vyskytuje např. ve francouzských filmech o Angelice jako policejní pes Sorbon nebo ve filmu Medvědi (1988). (modra.pani)

  • - Iva Janžurová v tomto filmu hraje matku Elišky Balzerové. Ve skutečnosti je jen o osm let starší. (Ištván87)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace