• topi80
    odpad!

    Čekal bych, že se u vychvalovaného komediálního seriálu budu smát, přičemž se dostavil jen údiv nad "hereckými výkony", roztřesenou nezaostřenou kamerou (to se točilo na mobil?), mizerným zvukem a nad 44 minutami bez jediného momentu, který by zavdával důvod k nějakému smíchu (pitvořící se transvestitka může připadat vtipná tak maximálně tvůrcům osmnáctého dílu Kameňáku). Zase jeden zbytečný seriál, ale aspoň se tvůrci a herci tohoto paskvilu budou mít dobře.(21.1.2020)

  • nonick1
    *

    Tomuhle zpočátku slibnému žánrovému slepenci hodně rychle dochází dech, komičnost se vytrácí a vtipnost jeho "nekorektních" hlášek je účinná asi jako ta nenabitá tátova flinta v rukou ženské, hrající transsexuála. Když k tomu připočtu průhlednost dramaturgicky chtěného "problému" se skinheady(?!), už z toho čiší ten veřejnoprávní kalkul na sto honů a je to s bídou na jednu hvězdu, což pro mě osobně znamená ztrátu času.(21.1.2019)

  • makakus
    ***

    Začíná být jasné, že jedinou výraznější slabinou je scénář, který se snaží "vychovávat", koneckonců jsme veřejnoprávní televize, a ta stojí vždy na správné straně, že... Mafiáni špatně, transsexuálové dobře, takže z toho uděláme, že transsexuálové ničí mafiány. Což bylo myšleno bohužel vážně. V místech, kde se to uvolní a nechá se třeba jen plynout v hospodě čas, kdy se dá prostor vynikajícím hláškám, Frantovi nebo Schmitzerovi s Medveckou to kvete do téměř dokonalosti. Takže je to pořád nahoru dolů, ale koukatelné. A mimochodem - příšerná hudební dramaturgie, ty staré hitovky, nedává to smysl.(28.1.2019)

  • tehol
    ****

    sila mostu je v hofmannovi a vedlejsich postavach. opravdu se podarilo dat dohromady zajimave a ruznorode postavy, ktere sice maji na prvni pohled karikaturni charakter, ale jen tehdy, kdyz to u nich chceme videt. cockin, franta, schmitzer, romana, farar, cvancarka a gerd funguji z meho pohledu velmi sveze a sami o sobe. ♦♦♦♦♦ paradoxne nejslabsi mi prijde postava, ktera zatim nejvic hazela s dejem, tedy dasa/pavel, ktera pusobi velmi jednorozmerne. ♦♦♦♦♦ v pribehove lince mi nejvic zavazi syn tonda, protoze ty jeho odbocky za magdou jsou na prilis vazne strune (ac se zde zjevne snazi komicna dosahnout skrze trapnost, bohuzel to uplne nefunguje). imo totiz vyplouva na povrch problem, ze prus+kol nejsou ochotni vytvorit detskou postavu, ktera nebude pusobit svatouskovsky (viz trpaslik, maximalne ve ctvrte hvezde byl jeden cinan(?), ale to byla cista karikatura). coz je silny nepomer, kdyz na druhe strane pomalu vsem ostatnim postavam se v podstate vysmivaji do tvare. nevim, co mela znamenat ta posledni scena, ale obavam se ze, nez odlehceni, to bude dalsi zvazneni.(21.1.2019)

  • DonBraso
    ****

    Třetí díl nějak drží stejně "polopatě" jako minulé díly.Nějaký to kouzlo vzadu to má pořád.Nebudu říkat,že bych se řechtal,ale vždycky se jednou aspoň pousměju a jede se dál.Bohužel kromě hlášek začíná být vše dost tuctové a je vidět,že není z čeho brát,než Luďa přijde na scénu a něco se začne dít.Prušinovský Kolečko měl skvělý Okresní přebor,který Most válcuje,ale i zde díky Hofmannovi v jedný postavě drží tento seriál slušně řečeno nad pořádnou vodou.Nechci říkat,že by casting byl špatný,ono i Severka boys nejsou špatný a cikoš tam háže slušný kecy,ale při pátém dílu se bojím,že to bude Kameňák,který házel postavy jen proto,aby některá mohla zahláškovat.Možná proto,má seriál jen 8 dílů.Co je doopravdy hrůza,jsou ty nuceně vpálený songy do scén.To snad i amatér má lepší cítění a hlavně se to z ničeho nic rozjede nějaký oldies,což by bylo fajn,ale nemá to absolutně návaznost.Někdy není ani slyšet dialog nad hudbou.Tfuj.75%(26.1.2019)