Reklama

Reklama

Série(5) / Epizody(45)

Obsahy(1)

Oblíbené trio je zpět. Jeremy Clarkson, Richard Hammond a James May se vrací v novém seriálu The Grand Tour, který je nepřímým pokračováním jejich posledního působení v Top Gearu. Naše trojka se vydává na cestu po celém světě, kde testuje různá auta, plní úkoly a především si užívají život jako "motoristi ve středním věku", kdy každou epizodu uvádí v jejich mobilním stanu. (UncleMorty)

(více)

Videa (2)

Trailer

Recenze (175)

ArsenalEagle 

všechny recenze uživatele (k tomuto pořadu)

Kluci z TG jsou zpět a to v ještě velkolepější show. Musím se přiznat, že jsem se několikrát opravdu nahlas smál, nekecám, ale scéna s Rennerem, Hammerem a pro mě neznámou ženštinou mě naprosto rozbrečela. Ale k věci. První díl nás skvěle uvedl a až na pár věciček (nemastnej neslanej NE Stig, něco mozků?, grafická podoba výsledků, až přehnanej američanismus a nebo pro mě ne zatím tak zajímavý okruh) to bylo brilantní, absolutně brilantní. Doufám, že se dočkáme těch skvělých TG speciálů (Bolívie..), které byly naprosto dokonalé. DRUHÁ ŘADA: Tak nejrušivější věc první série (Američan) je konečně pryč a byl nahrazen vskutku výtečně. Dále bych pochválil konec "Brain Crash", místo kterého máme "Face Off", které je zajímavé a celkem i zábavné. ()

Filmmaniak 

všechny recenze uživatele

Top Gear mám rád. Řadu epizod jsem dokonce viděl víckrát, některé snad i čtyřikrát, a to ani nejsem blázen do aut - bavilo mě totiž ústřední trio osobitých moderátorů, jejich vzájemné pošťuchování, smysl pro humor, nekonečná zásoba hlášek a dobrodružné výzvy, které jim producenti pořadu připravovali. Ale z The Grand Tour si nepustím znovu ani minutu, protože za celou sérii jsem neviděl skoro nic, co by mi za to stálo, a spíš jsem se nudil/otravoval. Clarkson, Hammond a May jsou tentokrát skutečně vtipní, jen když si mezi sebou improvizovaně nadávají a haní si navzájem svůj výběr vozů, ale jinak jejich přednes smrdí na míle daleko předem připraveným scénářem, a ke všemu ne moc dobrým . "Zabíjení" celebrit bylo možná trochu legrační napoprvé, avšak poučku, že opakovaný vtip přestává být vtipem, si moderátoři a tvůrci k srdci nevzali, tudíž každá další epizoda byla doprovázena úměrně rostoucí trapnou rozpačitostí. Diskuze nad novinkami taky mnohdy vázla a okruhový řidič "Američan" byl vyloženě nevtipný až iritující. Oceňuji tak maximálně kameru, výběr lokací a celkovou výpravu, byť mnohdy to bylo spíš ve stylu "koukejte, kolik máme peněz, a co všechno si za ně můžeme dovolit." ()

Reklama

M.i.k.e 

všechny recenze uživatele (k tomuto pořadu)

po prvním díle trošku boj...na jednu stranu skvělý nostalgický prolog,typický humor a skvělá auta...na druhou stranu chybí Stig,protože "Američan" mi dost nesednul,vložka s celebritami,nebo hádka ohledně RAF celkem zbytečná.Je to pořád o 2 třídy lepší než nový Top Gear,ale počítám,že se ještě rozjede.Zatím si tedy nechám rezervu...80% ()

Retik 

všechny recenze uživatele

Známá trojka Clarkson, Hammond a May se nám vrátila a s nimi i ten nejnadějnější motoristický seriál za poslední dekádu. Grand Tour je v podstatě Top Gear s tím rozdílem, že Clarkson a jeho banda mají pod taktovkou Amazonu téměř volnou ruku a mohou realizovat svoje šílené kousky spolu s jejich humorem, který je pro někoho na hraně soudnosti. Vzhledem k opravdu štědrému rozpočtu můžeme od Grand Touru čekat ještě velké věci, ať už se jedná o destinace, technickou stránku a nebo i předvedená vozidla. Bude to jízda! 8/10 ()

DaViD´82 

všechny recenze uživatele (k tomuto pořadu)

Hynku! Viléme!! Jarmi... Ehm, Clarksone!!! Na úvod to není zcela čistá jízda (prolog však bez výhrad, koncertní pódium ve své nabubřelosti otravné). Poslední série Top Gearu již nedosahovaly kvalit "zlatých sezón" (až na speciály samozřejmě) a tak jsem odchod komentátorského tria k Amazonu vlastně i uvítal. Tajně jsem totiž doufal, že jim to vlije novou krev do žil a pohrají si s oním otrocky dodržovaným a svazujícím neměnným formátem, který se v průběhu let stal největší brzdou Top Gearu. No, výsledkem je, že krom názvů pořadů/segmentů nezměnili nic. Ale skutečně lautr nic. Pro mnohé to bude dobře, pro některé zase tolik ne. Počítám se mezi ty druhé, protože tím že je to to samé v bleděmodrém, tak nezmizel největší neduh jejich posledních sezón u Top Gearu; pocit, že je to již spíše jízda na setrvačník ještě nezašlé slávy a jejich kultu osobnosti. Ne že by snad šlo o parodii sebe sama (až na otřesného "jakože Stiga"), na to jsou ti tři stále příliš zábavní a mají k dispozici nekřesťansky šílený rozpočet a tudíž netušené možnosti, ale tohle je z jejich strany vlastně dost rutina. Zábavná i kvalitní, ale již viděná, kdy přesně víte co od jednoho každého z nich čekat (což je problém o to větší, když si na rovinu přiznáme, že to vždy bylo mnohem více o nich než o autech). Chybí jakýkoli moment překvapení. Ovšem největší zklamání pochází paradoxně v podobě technické stránky, jelikož nějakého hipsterského yntelygenta napadlo každou pasáž prohnat jiným "instagram like kurvítkem" (čti filtrem). Výsledkem je přesycený výblitek bez jednotné koncepce nejen v rámci celku, ale i jednotlivých pasáží, protože díky prostřihům do kokpitů (ty nejsou filtry prohnané), se to vizuálně bije způsobem, který by zarážel i u amatérské tvorby na youtube. Natož u pořadu s rozpočtem, který by pokryl schodek státního rozpočtu nejedné menší evropské země. Výsledkem je nejzábavnější a nejpřepálenější rutina široko daleko. Otázkou je, zda to stačí. A (doplněno po letech) odpovím si sám; stačí. Již během úvodní sezóny se to výrazně zlepšuje (a to jakože hodně moc). Jako by si prostě řekli, hele nemusíme to dělat jen pro prachy, pojďme si to užít. Je z toho poznat, že je samotné to bavilo a že díky amazonímu über-rozpočtu si mohou dělat co chtějí a kdekoli na světě chtějí (všechna čest tomu neviditelnému čtvrtému v pozadí; Andy Wilmanovi). Navíc ty (ne)novoty z počátku postupně upozaďují a posílají do kopru (jen ve druhé řadě se dělá úkrok zpět v podobě návratu segmentu s celebritami; zabíjí se tím tempo a zajímavost), až se ve třetí řadě navrátí k jádru pudla bez jakýchkoli serepetiček. Prostě baví především sebe sama a díky tomu i diváka. Nepopiratelně nejlepší cestovatelsky-dobrodružně-autosalónní-chlapsky se na ostří nože špičkující a ptáky si neustále poměřující (a na šaltpáky si je instalující) pořad v dějinách. Nic více, nic méně; prostě #amazonshitcarshow. | S1: 5/5 | S2: 5/5 | S3: 5/5 | ()

Galerie (98)

Zajímavosti (30)

  • Při natáčení ve Švýcarsku měl Richard Hammond s vozem Rimac Concept One nehodu, při které auto hořelo a pro Hammonda musel přiletět vrtulník. Jeremy Clarkson si původně myslel, že havaroval jiný jezdec s Lamborghini Aventador, a ne Hammond, který řídil elektrický supersport Rimac Concept One. Na soc. síť Drive Tribe napsal: „Jak jsem tam stál a čekal na další zprávy, tak mi došlo, že to hořící auto nebylo žluté jako ten Aventador. Bylo bílé. A Hammondův Rimac byl bílý... Opravdu jsem si myslel, že je mrtvý.“ Mnohem hůře dopadl v roce 2006, kdy tehdy ještě v rámci natáčení Top Gearu havaroval ve speciálním voze v rychlosti 460 kilometrů za hodinu a utrpěl vážné zranění hlavy. V nemocnici strávil pět týdnů. (Maulincio)
  • Při natáčení první série bylo zničeno 27 automobilů. (Maulincio)
  • Ve druhé sérii se testovacím jezdcem stala Abbie Eaton. Britská závodnice, která od deseti let závodila na motokárách, později se zúčastnila série SAXMAX, britského poháru vozů GT, série Mazda MX-5 Cup a Super Cup, GT Cup a v roce 2017 závodila i v sérii Blancpain GT, kde řídila vůz Ferrari 488 GT3 (tým AF Corse). Poprvé za volantem GT3 a také poprvé na okruhu Monza v Itálii. Z 52 vozů skončila na první pozici v sérii AM Cup, čímž se stala první ženou, která kdy vyhrála třídu v této sérii. V pořadu tak nahradila Mika Skinnera, přezdívaného Američan, který byl vyměněn pro nízkou popularitu. (Maulincio)

Související novinky

Amazon zachránil The Expanse

Amazon zachránil The Expanse

28.05.2018

Nejspíš vám neuniklo, že zažíváme válku kabelovek a streamovacích služeb. Všichni se totiž snaží mít co nejlepší a nejatraktivnější obsah a předehnat tak konkurenci. V čele pelotonu se momentálně… (více)

Reklama

Reklama