Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Piškotka
    ****

    Film s normalizačním nádechem, na tu dobu celkem kvalitka. Karel Heřmánek je sám o sobě sympaťák a tady zahrál člověka, co chce kráčet mimo dav. Focení aktů mu šlo mnohem víc než skutečná práce a manželský život. Při samotném focení a dialozích s ním spojenými jsem zachytila spoustu různých a vesměs příjemných neopakovatelných pocitů. Pocity, které proteplují všechny přírodní živly. Aranka nebyla pěstí na oko, Ivanka a Vendulka se svými přirozenými tvary taky neurazily. Škoda, že nevyšly vzdušné zámky s Ivankou. Do rozvodu se vrhala až vehementně, zkrátka úlet. Konec filmu mi přišel otevřený pro případné další tvůrce.(11.7.2011)

  • blackrain
    ***

    Na svou dobu poměrně odvážný počin Karla Kachyni. Nahota se zde objevuje jen za uměleckým účelem, proto byl možná v tehdejší televizi tolerován. Na scénáři s Kachyňou spolupracoval Karel Čabrádek. Annu Tomsovou nadabovala Taťjána Medvecká. Film vypráví příběh mladého architekta, který se vrátil ke své oblíbené činnosti, k fotografování. Ve svém objektivu našel krásu a odvahu k rozhodnutí. Ovšem, na konci si vezme ze všeho ponaučení a vrátí se k rodině.(29.10.2008)

  • dobytek
    **

    Já vždycky myslel, že Kachyňa se řídil heslem, že vyholená neni to pravý, že je lepší taková, na který chlupy ještě nenarostly. Ale tady jsem měl pocit, že Kachyňa je tak trochu hoch od bobří řeky. Jako koukat v jednom kuse na to, jak Heřmánek fotí nějakou vošklivou cigošku s bobrem, to mě fakt moc nebere. Jinak aby těch bobrů nebylo málo, tak svý ochlupený genitálie předvede i Chýlková a Šulcová. Chápu, že v roce 1985 holení nebylo v módě, takže tenkrát u toho asi spousta chlapů slintala, ale já jsem relativně mladej, takže tohle fakt neni nic pro mě. Pokud se odprostim od toho, že koukat na bobry mě moc nebere, tak ten film je stejně dost o ničem. Nejvíc mě na celym filmu pobavila asi minutová role Marka Vašuta. "Von je někdy tak trochu guma."(1.7.2011)

  • gudaulin
    ***

    Maloměšťáctví se nejvíc hodí a taky nejvíc bují v prostředí, které je rovněž malé - v maloměstě. Ve velkoměstě se totiž všechno snadno ztratí a vesnice je pro měšťáka moc malá. Viktor kdysi na studiích architektury snil o smělých stavbách, krásných ženách a uměleckém uznání. Ve středním věku dokonale zná lákavou tvář kompromisu, umí být vstřícný k vlivným a nejednou dal přednost osobnímu přilepšení před zájmem veřejnosti. V osobním životě prožívá typickou krizi středního věku násobenou bolestí bezdětného manželství a excelentně maloměšťáckou povahou partnerky. Z apatie a pochyb ho probudí až nabídka přítele, aby se vrátil k umělecké fotografii, a rozhodne se věnovat aktu. Sehnat modelku je na maloměstě potíž, ale přežít ve zdraví podrážděnou reakci úzkoprsých obyvatel městečka s jejich pojetím morálky, to dá mnohem víc práce a něco to stojí. Pro Kachyňu představuje Dobré světlo vlastně tvůrčí průměr, ale i průměrný Kachyňa umí mnohem víc, než za co stojí práce většiny jeho kolegů. Celkový dojem: 65 %.(13.9.2014)

  • hanagi
    ****

    Tak trochu "Americká krása" v socialistickém osmdesátkovém Československu. Rozhodně tématem krize středního věku a jeho řešením! A tak se i náš hrdina jednoho rána probudil s pocitem, že se jeho život utápí ve smrdutém rybníčku a že pokud chce něco se svým životem udělat, musí to být hned a radikálně. Ve své době velice originální a velice odvážné!(28.4.2014)

  • - Film Dobré svetlo bol natáčaný v Písku. (dyfur)

  • - Původní názvy filmu zněly Fotograf aktů a Fotograf - amatér. Titul Dobré světlo vymyslel spoluscenárista Karel Čabrádek až během natáčení. (Xell)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace