poster

Odnikud

  • Německo

    Aus dem Nichts

  • Francie

    In the Fade

  • Slovensko

    Odnikiaľ

  • USA

    In the Fade

  • Velká Británie

    In the Fade

  • Austrálie

    In the Fade

Drama / Krimi

Německo / Francie, 2017, 106 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Fr
    ***

    „JAK JDE SOUD?“ … „ZAPLATÍ ZA TO, TO TI SLIBUJU…“ /// Půl hodiny – Diane Kruger trpící. Další půlhodina - Diane Kruger trpící. Kurva, už je to docela vopruz… Sice se i něco málo děje, ale prudí to dál. Holčina (ty vole, vždyť je jí dvaačtyřicet!) nesleze z vobrazu… ale furt sledujeme jen ten trpící ksicht… Hlavním posláním je (zřejmě) současný náckovství, takže v Německu aktuální téma. Navíc po tý hodině se konečně něco děje, takže trpící ksicht má kolem sebe i děj, kterej od něj odvede pozornost. Zhruba půlhodiny. Do tý se vejdou veškerý emoce, kterej příběh nabízí. Možná mě má odbourat i závěrečná pointa, ale tak nějak jsem ji (z toho trpícího ksichtu) odezřel dopředu. Dám 3*. Za výkon a za tu půlhodinku. /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Chystám si vzít přistěhovalce. 2.) Nechápu, proč k jasnýmu případu potřebuju nejlepšího právníka. 3.) Thx za titule „UniCorn“. /// PŘÍBĚH *** HUMOR ne AKCE ne NAPĚTÍ *(11.10.2018)

  • Marigold
    ****

    Silný zážitek, který netáhne ani tak precizně vyrešeršovaný, ale stejně trochu manipulativní scénář, ale především pokorná režie a fantastický výkon Diane Kruger. Díky ní se "tichá mstitelka" stává bytostí z masa a kostí, se kterou dokážeme soucítit až do krajně šokujícího rozhodnutí v závěru. Téma pravicového terorismu může působit v čase islamistických atentátníků jako dráždidlo, ale Akin zpracoval zcela relevantní téma - a zpracoval ho velmi dobře.(27.5.2017)

  • misterz
    ****

    Téma rasizmu z druhého pohľadu. Smutné, keď takéto niečo dokáže človek človeku urobiť, je jedno na ktorej strane stojí. Čakal som však trocha lepšiu drámu, najmä to súdne prostredie mohlo byť lepšie a zaujímavejšie spracované. Navyše sa mi téma v mnohých smeroch zdala trochu odbitá, skratkovitá, alebo sa po probléme skĺzlo iba povrchne. Z tohto pohľadu bol výborný jedine záver, ktorý ma celkom slušne zasiahol. Slabší nadpriemer. 70/100(8.3.2019)

  • Martin741
    ***

    No, nemecka kinematografia je fakt velka bieda, par zrucnych reziserov ako Tyl Schweiger este situaciu nezachrani, ze jo. Hlavne ked tam uraduje individuum zvane Uwe Boll. Ono totiz dovtedy, nez zacal Boll tocit filmy, taxa film dal natocit bud dobre a ludia si film uzili, alebo zle a film prepadol. Uwe Boll prisiel s tretou variantou - natocil film po "bollovsku" - a to tak, ze filmu rozumie len sam Boll, a aj to myslim, ze nie vzdy! Fatih Akin je velka reziserska bieda, bez stylu, s nudnym a uspavajucim tempom. Jo a zase je na vine biely nacionalista, kde vacsina bielych su xenofobi, rasisti, homofobi, pripadne vsetko naraz dohromady. Proste zlo, no a muslimsti uprchli su podla tohoto filmu obrovske dobro. Tak s takouto "logikou" tahni do prdele, Akine : 45 %(26.8.2018)

  • zette
    ***

    Pokud budu uprimny..., kdybych vedel pred filmem, kdo stoji za teroristickym utokem, tak na film do kina nejdu. Samozrejme vim, jakeho je Akin puvodu, presto me k ohledu na soucasnou situaci v zapadni Evrope akt neonacistu trochu sral, ale i takove veci se deji, tak budiz. K filmu samotnemu, opet se potvrdilo, ze filmy Fatiha Akina maji vybornou rezii, velmi dobrou atmosferu, pracuje se zajimavymi namety, ale ve scenari je rada der. Konkretne zaver v Recku, "probuzeni" ve vane (ac temer genialne natocene) a asi bych dal u soudu prostor i obzalovanym, kteri nerekli ani slovo. Diane Kruger podala dobry herecky vykon, zase bych ho ale neprecenoval, protoze takove dramaticke role musi zahrat kazdy trochu dobry herec. Videno v ostravskem Artu, 7 divaku.(18.1.2018)

  • - Zástupcovia Nemecka zvolili film do boja o nomináciu na Oscara v kategórii Najlepší cudzojazyčný film za rok 2018. (MikaelSVK)

  • - Ve scénách z Řecka si hned na dvou záběrech můžeme všimnout toho samého auta Škoda Octavia sedan. (vyfuk)

  • - Film je rozdělený do 3 kapitol – „Rodina“, „Spravedlnost“ a „Moře“. Natáčení se chopil kameraman Rainer Klausmann s kamerou ARRI Alexa a v každé z kapitol se zaměřil na jiný styl. V kapitole „Rodina“ se natáčelo převážně v exteriéru mobilní verzí ARRI Alexa v režimu „Super-16“, aby scény vypadali syrověji. V kapitole „Spravedlnost“ převládaly scény v interiéru a byly použity  extrémně ostré anamorfní objektivy od ARRI a natáčelo se ze stativu, nebo z kolejí. Pro kapitolu „Moře“ byly vybrány objektivy s charakterem světla „starý film“ pro změkčení slunečního světla. Domácí video (video na pláži, svatba) bylo natočeno smartphonem. (vojacekr)