poster

Odnikud

  • Německo

    Aus dem Nichts

  • Francie

    In the Fade

  • Slovensko

    Odnikiaľ

  • USA

    In the Fade

Drama / Krimi

Německo / Francie, 2017, 106 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Hoyt
    ****

    Zatím nejdelší potlesk ve Varech a nikdo ze sálu neodešel dříve než byly titulky u konce, všichni byli jako opaření. Diane Kruger přináší opravdu strhující výkon s neskutečnou emocionální hloubkou. Pasáž u soudu je vrcholem filmu. Bohužel mi plný počet nedovolí dát určité ohrané stereotypy a technické detaily, které se ve filmu objevují ale nechci je prozrazovat. Hodně silné 4*.(5.7.2017)

  • Slarque
    ****

    Film rozdělený na tři stylově poměrně odlišné části sleduje ženu, jejíž manžel a malý synek se stali obětmi bombového útoku dvojice pošahaných neonacistů. Jenže oficiální spravedlnost v podobných případech často selže... Diane Kruger se po patnácti letech filmové kariéry poprvé dostala do německy mluveného filmu a kupodivu je herecky suverénní (a to jsem si o ní vždycky myslel jen, že dobře vypadá, a to je ohledně jejího herectví všechno) a prakticky celý film utáhne sama. To jsou ty paradoxy moderního světa. Nejlepší Akinův film od Proti zdi.(6.7.2017)

  • DwayneJohnson
    ****

    Nikdy bych nevěřil, že se toho dožiju ,ale je to tak. Chce se mi křičet, ba co přímo řvát. I love you Diana! Nikdy jsem Tě neměl rád a možná ani nebudu, ale tys to dokázala. Trošku jsi zestárla, možná maličko přibrala a co je hlavní , herecky jsi naprosto excelovala. Z téhle lehce nadprůměrné story s trošku vratkým scénářem jsi udělala něco, na co hned tak nezapomenu. A čert vem ten nejednoznačný konec.(5.1.2018)

  • xxmartinxx
    ****

    Extrémně čisté drama, kde o vině a nevině není pochyb na úrovni, kdy právník obviněných je zlá karikatura, jaké jsem si nemyslel, že se ještě mohou objevovat. Procedurálně to funguje jen s ohledem na značnou redukci (zcela chybí přítomnost médií). Nicméně herecky a co do gradace je to podařené a vzhledem k černobílému pojetí je vlastně obdivuhodné, že výsledek umí strhnout.(27.12.2017)

  • Mr.KarlAdler
    *****

    Zážitek, který emočně vyčerpá, způsobí husí kůži a navodí chuť projít se někam doblba, zapálit si cígo a vstřebat tu depku. Po celou dobu filmu pozorujeme, jak se Katja vypořádává se smrtí svých milovaných, přičemž u toho prochází několika stádii – odmítnutím, uvědoměním si, ztrátou vůle k životu i touhou po pomstě. Tím, že se umírněná režie koncentruje ryze na svou protagonistku, dává vyniknout hereckému koncertu Diane Kruger – a ono to místy fakt vypadá, že stačilo zajímavě zacílit kameru a nechat se unášet její odevzdanou zarputilostí (což kvalitám zpracování samozřejmě nijak neubírá). Možná lze namítnout, že Akin s divákem manipuluje tím, že ho přinutí dívat se na problematiku čistě z pohledu zraněné Katji, ale víc než o samotné klasické vyšetřování toho, „kdo za to může“, jde skutečně spíš o film intimně zacílený na prožívání pozůstalých. V tomhle pohroužení se do lidské bolesti je výtečný, dle mého názoru se nijak nepodbízí a svou podmanivostí si nezadá s těmi nejlepšími severskými kriminálkami.(4.7.2017)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace