poster

Odnikud

  • Německo

    Aus dem Nichts

  • Francie

    In the Fade

  • Slovensko

    Odnikiaľ

  • Belgie

    In the Fade

  • USA

    In the Fade

  • Velká Británie

    In the Fade

  • Austrálie

    In the Fade

Drama / Krimi

Německo / Francie, 2017, 106 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • luka4615
    ****

    Fenomenální herecký koncert Diane Kruger, který je skrz na skrz prodchnut směsicí beznaděje, zoufalství a neschopností soudního systému. Aus dem Nichts zaujme mimo jiné i svým celkovým vyzněním, které dokonale evokuje pomyslnou kulku, kterou Vám tvůrci "vstřelí" přímo do mozku. Jediným nedostatkem tedy zůstává přítomnost hluchých a zbytečných scén, které výsledný dojem lehce kazí. Až na tento detail se však jedná o skvělý a děsivě realistický film, který Vám nedá spát. Skvělá práce!(29.4.2018)

  • DannyBoy80
    ***

    Minikino kavárna, Ostrava, 18.2.2018: Diane výborně, o tom žádná. Film celkově je hodně předvídatelný a hodně se to podobá novému německému seiálu Teroristé hákového kříže. Jakoby se zdálo, že v německu rezonuje spíše naci otázka než muslimský terorizmus. Nicméně u Akina se asi nelze divit, je to Turek. Každopádně vykreslení psychiky pozůstalé je velmu dobře podané.(20.2.2018)

  • herr_carter
    ****

    K dokonalosti nescházelo mnoho - umě natočený, perfektně napsaný a skvěle zahraný kousek, zabývající se ožehavou a hodně současnou tématikou o rasové nesnášenlivosti a lidských předsudcích. Režisér to celé brilantně skládá tak, aby divák zcela nefavorizoval poškozenou stranu celou dobu, ale zasazuje semínka pochybností tak, aby vznikaly dohady, domněnky a sympatie nebyly celou stopáž tak dramaticky pouze na jedné straně. Nad všechny herecké výkony, které jsou hodně autentické, řadím celý soudní proces jako takový, tam napětí střídala zlost, smutek a vztek, jakým způsobem se dá původně jasná kauza použitím vhodných slovních spojení zdramatizovat a vlastně zmanipulovat. Tady člověk může krásně vidět, kolik proměnných existuje v každém podobném sporu a jak zdánlivě nedůležitý detail může mít fatální následky...................moje hodnocení = 8 z 10.(4.6.2018)

  • Anderton
    ***

    Tak nám Fatih Akin nakrútil najpriamočiarejší a najkomerčnejší film kariéry (aspoň podľa toho, čo so od neho doposiaľ videl). Inými slovami tu máte klasickú revenge story, ktorá sa až tak extra nelíši od tých najklasickejších revenge stroies pre najširšie publikum. Všetko by sa to samozrejme v realite odohrávalo odlišne, v zásade si myslím, že z celého súdneho procesu by sa dala urobiť aj trojhodinová napínavá súdna dráma s viacerými zvratmi. Takto predovšetkým v tejto na rýchlo zbúchanej prostrednej pasáži pôsobia všetci ako mierne, až pokročilo retardovaní a ako by to chceli mať hlavne rýchlo za sebou. Najväčším kladom tak nie je Akinove poukazovanie na problémy, ktoré sú každému jasné, ale postupné vciťovanie sa do hlavnej postavy, čo je ale viac zásluhou Diane, než priemerného scenára. Koniec potešil.(7.10.2018)

  • Morholt
    *****

    Atentátů ve jménu Alláha s následnou odvetou zpovykaných amerických patriotů tu bylo víc než dost, takže tohle je velmi příjemné zpestření. Pokud se tedy dá v souvislosti s tématem použít slovo příjemné. Navíc tohle ani nebylo tolik o nějaké pomstě, jako spíš o utrpení matky a manželky, která je po zavraždění svých blízkých vystavována tlaku ze strany policie i vlastní rodiny a další muka prožívá během soudního líčení. Scény ze soudu patří vůbec k těm nejlepším. Samotnou mstu Akin příliš nezvládl a upřímně řečeno tady bych dal přednost nějakým Božím mlýnům. Nicméně tenhle nedostatek hravě vyrovnávala naprosto jedinečná Diane Kruger v životní formě, která podala výkon vymykající se všem myslitelným měřítkům. 90%(27.4.2018)

  • - Zástupcovia Nemecka zvolili film do boja o nomináciu na Oscara v kategórii Najlepší cudzojazyčný film za rok 2018. (MikaelSVK)

  • - Rovnako ako dej filmu, aj jeho natáčanie prebiehalo v nemeckom Hamburgu, a tiež v Grécku v oblasti s názvom Schinias. (MikaelSVK)

  • - Film je rozdělený do 3 kapitol – „Rodina“, „Spravedlnost“ a „Moře“. Natáčení se chopil kameraman Rainer Klausmann s kamerou ARRI Alexa a v každé z kapitol se zaměřil na jiný styl. V kapitole „Rodina“ se natáčelo převážně v exteriéru mobilní verzí ARRI Alexa v režimu „Super-16“, aby scény vypadali syrověji. V kapitole „Spravedlnost“ převládaly scény v interiéru a byly použity  extrémně ostré anamorfní objektivy od ARRI a natáčelo se ze stativu, nebo z kolejí. Pro kapitolu „Moře“ byly vybrány objektivy s charakterem světla „starý film“ pro změkčení slunečního světla. Domácí video (video na pláži, svatba) bylo natočeno smartphonem. (vojacekr)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace