poster

Odnikud

  • Německo

    Aus dem Nichts

  • Francie

    In the Fade

  • Slovensko

    Odnikiaľ

  • Belgie

    In the Fade

  • USA

    In the Fade

  • Velká Británie

    In the Fade

  • Austrálie

    In the Fade

Drama / Krimi

Německo / Francie, 2017, 106 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • dubinak
    *****

    Jednoznačně nejlepší letošní zážitek na KVIFF. In the Fade je sice hodně ždímací typ filmu, ovšem ne takový, který by vás tím štval. Téma je velice silné, scénář ještě silnější. Film je rozdělen do tří částí, z nichž první je ta poznávací a zápletková. Druhá, naprosto brilantní část se odehrává v soudní síni. Tu považuji společně s famózním herectvím Diane za naprostý vrchol. Třetí část už má být jen šokující revenge. Někomu se možná závěr nezamlouval, mě málem roztrhal na kusy. Neuvěřitelné, jak strašně lze s Diane v této její roli soucítit a konečně dostala dostatek prostoru k předvedení svého špičkového talentu. Po titulkách a obrovském potlesku bylo v sále doslova hrobové ticho. KVIFF 2017(28.7.2017)

  • castor
    ****

    Německo-turecký režisér Fatih Akin se k problematice složitého postavení Turků v západní evropské společnosti vyjadřuje už poněkolikáté. Vsadil na Diane Kruger, která si své odmakala i v Hollywoodu, ovšem herecké kvality ukazuje spíš na evropské scéně. Její hrdinka má za sebou očividně bouřlivější minulost, nicméně ona i bývalý dealer drog, jinak turecký imigrant dnes platí za spořádanou hamburskou rodinku, kterou doplňuje bystrý synek. Jenže parta neonacistů nastražila výbušninu s hřebíky a naše hrdinka se musí vyrovnat s obrovskou ztrátou. Je to patřičně mrazivé a na převrácených soudních faktech jasně vidíme, o co tvůrcům šlo. Zejména v prostřední části je nicméně scénář trochu slabší, na leccos rezignuje, což koresponduje se samotným verdiktem soudu. Přichází artovější/meditativnější závěrečná třetina o morálce jedince, která má své kvality, ovšem úplně neladí s přemýšlením hlavní hrdinky. Tápeme tedy trochu mezi psychologickým dramatem a komorní kriminálkou, a pro někoho finální jednání ústřední hrdinky shodí předešlé dění. Tak či onak, Kruger je skvělá.(22.5.2018)

  • Spiker01
    ****

    Na Diane Kruger jsem už od Troji táhnul, ačkoliv jsem až doposud neviděl jediný její německý film. V Hollywoodu se celkem uchytila a nyní se vrátila zpět a natočila těžkotonážní drama, na které se velmi nepříjemně kouká a při titulcích člověku vyvstanou na mysl velmi mrazivé pocity. Všechny úspěchy na festivalech zasloužené, díky Warner Bros klidně Diane mohla bojovat o oscary. Škoda, že v US to zřejmě do široké distribuce nešlo. Já si třeba podobné filmy více užiju doma v klidu a přítmí.(18.5.2018)

  • DwayneJohnson
    ****

    Nikdy bych nevěřil, že se toho dožiju, ale je to tak. Chce se mi křičet, ba co přímo řvát. I love you Diana! Nikdy jsem Tě neměl rád a možná ani nebudu, ale tys to dokázala. Trošku jsi zestárla, možná maličko přibrala a co je hlavní , herecky jsi naprosto excelovala. Z téhle lehce nadprůměrné story s trošku vratkým scénářem jsi udělala něco, na co hned tak nezapomenu. A čert vem ten (ne)povedený konec.(5.1.2018)

  • hansel97
    *****

    Jsem rád, že se v dnešní době očerňování uprchlíků a terorismu se natočilo i něco, co karty obrací do "vlastních" řad. A ještě k tomu něco tak výborného, podle mě dokonale gradované drama s tematikou podobnou mnohých filmům, ovšem taky okleštěnou čistě na prožitky hlavní hrdinky, kterou bezchybně ztvárnila Diane Krüger a vryl se mi nezapomenutelně do paměti.(8.1.2018)

  • - Ve scénách z Řecka si hned na dvou záběrech můžeme všimnout toho samého auta Škoda Octavia sedan. (vyfuk)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace