Reklama

Reklama

Kryštůfek Robin

  • USA Christopher Robin (více)
Trailer 2

Obsahy(1)

Dospělý Kryštůfek Robin dře v zaměstnání, kde je přepracovaný, mizerně zaplacený a kde nemá jistou budoucnost. Má sice rodinu, ale práce ho vytěžuje natolik, že mu na ženu a dcerku zbývá jen málo času. Kryštůfek docela zapomněl na své idylické dětství strávené s prostomyslným a mlsným plyšovým medvídkem a jeho kamarády. Když se však s nyní potrhaným a ošuntělým Medvídkem Púem opět setká, jejich přátelství opět vzplane a připomene Kryštůfkovi nekonečné dny dětských radovánek a hrátek, které jako malý chlapec zažíval. Po nešťastné příhodě s Kryštůfkovým kufříkem se Pú se zbytkem party včetně Prasátka, Ijáčka a Tygra vydají ze Stokorcového lesa do Londýna, aby pomohli Kryštůfkovi jeho věci najít… protože nejlepší přátelé si vždycky pomáhají. (Falcon)

(více)

Videa (8)

Trailer 2

Recenze (189)

Huntelaar 

všechny recenze uživatele

Ono pojmenovat film ze světa medvídka Pú po jediném lidském hrdinovi a obsadit ho skoro padesátiletým hercem už něco značí a docela by mě zajímalo, jak cifršpióni zareagovali, když zjistili, že výsledný produkt není tak docela podívaná pro celou rodinu. Už se párkrát stalo (např. Toy Story 3), kdy se tvůrci chtě-nechtě ve střetu s pokračováním legendy nevyvarovali bilancování, a já s tím ve své podstatě nemám sebemenší problém. A film jsem si užil o to víc, když už jsme zase „zestárl“ k pochopení uvažování „zvířecích“ hrdinů nepodobnému ničemu jinému než dětem předškolní věku. #Tygříkrules PS: Dřív nebo později musí vzniknout, a tak doufám, že se podaří sehnat „původní“ sestavu dabérů. ()

Mrkvič 

všechny recenze uživatele

S načtenou knížkou je Kryštůfek hodně moc příjemné pokoukání. Už v úvodu, který ukazuje poslední kapitolu rozloučení Půa a Kryštůfka ze znalého diváka ždíme emoce. Prostřední část filmu s vytíženým tatínkem je taková tuctovější, ale jen se na scéně zase objeví hloupoučký medvěd, začne být film zajímavý. Animace je dost zvláštní a ne každému musí sednout. Ošuntělé hračky jsou ale krásnou volbou a udělají z celého příběhu realistický příběh. Představa, že by Pů a ostatní vypadali jako z animovaného seriálu, nebyly by emoce tak silné a realičnost by byl ta tam. ()

Reklama

Nevka 

všechny recenze uživatele

Vnímavá a dospělá Disneyovka s Medvídkem Pú, který je dětsky naivní přesně tak, jak si ho pamatujeme ze svého dětství. Atmosféra z poměrně specifického traileru se tady nevytratila (v což jsem doufal, a proč jsem taky šel do kina), a celý příběh i postavy vás nepřestávají dojímat prakticky přes celou stopáž filmu. Zásadní je navíc i to, že kromě krátké pasáže, kdy už Kryštůfek pracuje pro Winslowa a Pú ještě není na scéně, prakticky ani na chvíli nenudí. Po emoční stránce film celkem pravidelně střídá upřímný smutek veselý smích, což tady není vůbec na škodu. Ke všemu je casting McGregora a Hayley Atwell naprosto úžasný. Důležité je ale podotknout to, že tohle všechno nenudí převážně starší diváky - pro děti tento snímek primárně natočen není, čemuž napovídá i fakt, že v kinech neexistuje dabovaná verze (to bude zřejmě i důvod, proč nebudou tržby moc vysoké, a proč jsme měli s přítelkyní sál jen pro sebe). Celkem často se tady totiž "filozofuje" a přemýšlí nad životem a jeho vnímáním. Vzhledem k tomu, že nosná myšlenka stojí na dobře podaném střetu dětského světa, přátel a rodiny s prací a kariérou, děti asi nepochopí, co některými scénami chtěl "básník říct", a místy se možná budou i nudit. Nevyjímaje scény, kdy budou dost zkoprnělé hrůzou, protože depresivní mlha nad Stokorcovým lesem vytváří perfektní ponurou atmosféru. Nezbývá než doufat, že jednou dorostou a podívají se na film se stejnou radostí, jako jsem ho sledoval já. Navíc Pú a jeho přátelé (jen chudák Tygr vypadá trochu staře) jsou vytvořeni s krásným detailem a medvídkovy výrazy si musíte zamilovat. Snímek si mě prostě po všech stránkách získal, a já se za to nestydím. ()

sharky 

všechny recenze uživatele

Na děti je to trochu moc pochmurné, nostalgické a filozofické, na dospělé je tam trochu moc mluvcích plyšových zvířátek. Takže finanční propadák je celkem jistý. Ale Marc Forster tyhle emotivní, přemýšlivé pohádky pro dospělé (Hledání Země-Nezmě) prostě umí na výbornou. V druhé části je po depresivním rozjezdu nakonec celkem hodně vtipů i humoru a není tomu ve finále moc co vytknout... distributor film evidentě odepsal a neudělal tomu dabing, což je trochu problém, když máte půlku sálu plnou dětí, co neumí vůbec nebo dost rychle číst, děti pak během projekce dost ruší. V lepším případě vyžadují odchod, v horším čtení titulků od maminky nahlas... ()

Matty 

všechny recenze uživatele

Přestože Ijáček byl můj nejoblíbenější nihilista před Bernardem Blackem, členem fanklubu Medvídka Pú jsem se nikdy nestal. Na Kryštůfka Robina, jakýsi sequel k předchozím animákům, jsem byl proto zvědav hlavně kvůli režisérovi a jednomu ze scenáristů (z mumblecore vycházející Alex Ross Perry, jehož vliv je zřetelný zejména v Ijáčkových tíhou existence prostoupených replikách). ___ Scenáristů se u projektu během jeho vývoje vystřídalo celkem pět, což může být důvodem, proč výsledek působí tak těžkopádně a rozháraně, proč se ten film nikdy neusadí a nefunguje jako rodinná podívaná, jak Disney nejspíš zamýšlel. Příběh pracovně vytíženého na zisk a výkon orientovaného muže, který v důsledku války navíc zřejmě trpí PTSD a zanedbává svou manželku a dceru, dokud díky mluvícímu plyšovému medvědovi (a prasátku a tygrovi a oslíkovi) znovu neobjeví své vnitřní dítě (resp. dokud nepřizná jeho existenci a nepřestane mluvící plyšáky před ostatními skrývat), je především nekonzistentní. Chvílemi vcelku vážné drama o vyprázdněném bezbarvém bytí, chvílemi přehnaný slapstick (zejména scény s Gatissem, který připomíná padoušské kapitalisty z filmů klasického Hollywoodu). Styl je převážně velmi naturalistický, s desaturovanými barvami, ruční kamerou zaléhající po bok vojáků v zákopech druhé světové války a s animovanými postavičkami, které vypadají jako skuteční ušmudlaní plyšáci z hrdinova dětství. Jindy má ovšem svou rozverností blízko osvobozujícímu magickému realismu á la Paddington (nahánění medvídka po nádraží, závěrečná honička). Stejně nevyrovnaný je rytmus vyprávění, kterému chybí spád a jasnější zacílení. Film se nedokáže rozhodnout, zda by měl být jeho prioritou Kryštůfkův rodinný život, jeho kariéra nebo jeho vztah s medvídkem a tak jako kdyby co chvíli na jeden z těchto motivů úplně zapomněl a slepě následoval nějaký jiný, namísto toho, aby všechny tři nějak šikovně propojil. Některým scénám příliš dlouho trvá, než se doberou své pointy (souboj se sloniskem), zatímco jindy se zdá, že kus příběhu vysvětlující, jak se postava dozvěděla o určité informaci, schází (jaktože např. Madeline ví o hře na šlofíka?). ___ Pro děti je film z velké části příliš vážný a pochmurný, během scén ze Stoakrového lesa zahaleného v mlze až strašidelný (zvlášť v kombinaci s červeným balonkem, který má zřejmě odkazovat k filmu Alberta Lamorisse, ale nelze si nevzpomenout na psychoklauna z To). Pro dospělé zas ledabylý v nakládání s pravidly fikčního světa, nepřesvědčivý nuceným optimismem závěru a banální v přístupu k psychologii (zázračná proměna Robinova uvažování), partnerským vztahům a korporátnímu kapitalismu. ___ Ústřední myšlenka, že nicnedělání a nostalgické obrácení se do minulosti může zlepšit naši přítomnost a že se po nás našemu dětství stýská stejně jako nám po něm, je v časech, kdy je naopak třeba ostražitěji sledovat, kam se ubírá současný svět, a případně podle toho jednat, trochu mimo (ovšem plně v souladu s neustálým natáčením remaků starých filmů a fetišizací minulých desetiletí, nemluvě o tom, že výzva k tomu, abychom žili v přítomném okamžiku, bude mezi dnešními vyznavači konceptů jako mindfulness jistě silně rezonovat). V jiných filmech (jako Toy Story 3) byla podobná idea nadto uchopena citlivěji. Nakonec ale hlavně díky ní Kryštůfek Robin jednak vznikl, jednak jakž takž drží pohromadě. 60% () (méně) (více)

Galerie (55)

Zajímavosti (6)

  • Natáčelo se od srpna do 4. listopadu 2017 v Anglii (Kent, Winsdor). (Varan)
  • Čínské filmové úřady nedovolily v zemi uvést film do kin. Čínské úřady blokují obrázky Medvídka Pú na sociálních sítích od doby, kdy se z pohádkového plyšového medvěda stal symbol politického disentu poté, co lidé začali čínského prezidenta Si Ťin-pchinga přirovnávat právě k Medvídkovi Pú. [Zdroj: Blesk.cz] (Kaufman)
  • Většina scén ze Stokorcového lesa se natáčela v Ashdownském lese a ve Windsorském parku. (BMW12)

Související novinky

Vánocům kraluje Aquaman

Vánocům kraluje Aquaman

24.12.2018

Aquaman Jamese Wana (V zajetí démonů) konečně doplaval do amerických kin a za první víkend z toho bylo včetně předpremiér 72 milionů dolarů. To je sice v aktuální sérii DC filmů nejméně, pro co si… (více)

Šestá mise Toma Cruise vládne kinům

Šestá mise Toma Cruise vládne kinům

06.08.2018

Mission: Impossible – Fallout si o svém druhém víkendu připsala z amerických kin 35 milionů z celkem 4,395 lokací, a s přehledem si tak udržela pozici kasovní jedničky, překonat se ji nepovedlo ani… (více)

Reklama

Reklama