• sorrow
    ****

    Nerozumím proč se zde poukazuje na nerozsvícená světla... Pokud Rédl u sebe na chalupě ukrývá důležitého svědka, který je ohrožen na životě, předpokládám, že nechal světla schválně zhasnutá, aby se ujistil, že ho nikdo nesleduje. Osobně jsem se opět utvrdil, že pořádné krimi seriály u nás umí ve větších televizích točit jen Česká televize. Sokol není můj nejoblíbenější herec, ale zde hraje dobře a na roli se hodí. Za mě zatím spokojenost.(19.11.2018)

  • Vault_13
    ****

    OK, tentokrát komentář trochu jinak, protože některé výtky se tady fakt nedají číst: Eleanor05: Nic z toho seznamu není zjevný fail, ani nezjevný. Nábytek jak z 50. let najdeš v některých domácnostech, zejména u důchodců, i dnes, natož v raných devadesátkách. To není plochá obrazovka klasického počítače, ale rozevřený laptop. Rédl nejede úplně ve tmě, ale v příšeří a kdomě hluku motoru asi nechce zbytečně světlem upozorňovat, když jede do toho "bezpečí", když pominu tehdy neexistující povinnost denního svícení - v té scéně je to ale, vzhledem k tomu soumraku, už tak na hraně, takže spíš bych si tipnul na zjevný úmysl.(20.11.2018)

  • Karp
    ****

    Rozehraný je ten seriál stále slibně a název epizody je více než výstižný. Možná někdo bude kritizovat způsob provedení hlavní akční scény nebo mítink tajné služby, ale pokud odhlédneme od umělecké licence, je poměrně uvěřitelné, že tajné informační služby procházely po r. 89 hlubokým přerodem, který měl své bolestné fáze. V českých poměrech končí kriminální příběhy se špionážním podtextem až na výjimky spíše trapně a i proto více než doufám, že finální vyznění nebude právě takové. Slušná šance tu stále je. Jinak je evidentně nutné dodat, že ono PC s plochým monitorem je ve skutečnosti laptop a ty měly ploché monitory i tehdy. Dále se sluší doplnit, že denní svícení bylo na území ČR zavedeno, tuším, od r. 2006. Rédl nejede tmou, jede ve dne, jen následně projíždí tmavým lesem. Nábytek je rovněž věrný, kdo danou dobu zažil, ví. Stačí se podívat např. na snímek Vrať se do hrobu, ať je jasné, jak vypadala designérská pestrost doznívající socialistické reality let osmdesátých až devadesátých...(18.11.2018)

  • Ozzy2
    odpad!

    To je strašná hovadina.Tolik pitomostí v jednom dílu, to je síla.Nejvtipnější scénka?Cedule Pozor, kys.sírová.Hodí tam tělo, vystříkne gejzír, postříká je od hlavy k patě a pohoda...nikdo si toho nevšímá.Nohejbalový turnaj estébáku byl taky fajn:))Tak on má informace, delikátní a důvěrně a nadřízený ho odvede přímo do jejich hnízda, kde jeden chytrolín hned odhalí písmo Lorence, pardon, Ference.......Scénář: Miro Šifra a ono je to celé o šifrách...(19.11.2018)

  • ssscream
    ***

    Druhý díl je určitě o malinko slabší než první. První nalákal na temnou atmosféru a zajímavý příběh. V druhém dílu prozatím zůstala jen temná atmosféra. Některé scény jsou opravdu naprosto zbytečné. Například popisovat barmanovi co se vlastně mohlo stát a co mohl vidět, aby po odvyprávění v podstatě řekl, že nic neviděl, přišlo mi to malinko trapné. Nicméně zatím ještě ponechávám tři hvězdy jako u prvního dílu.(19.11.2018)

  • - V záběru na projíždějící vlak doslova bije do očí fungl nový vlakový koridor – železniční svršek a hlavně nový typ sloupů sloupů s napínáky trolejového vedení, který se v ČR začal používat teprve před pár lety. (lukas.kohout)

  • - V záběrech na nymburském ranžíru svítí šedé autovozy, které se používají pro současnou produkci. V jednom záběru jsou vidět i naložené současnými Škodovkami. Správně měl být ranžír plný cihlově červených vozů, se kterými tam párkrát projeli před kamerou. (lukas.kohout)

  • - V čase 44:25 má protijedoucí cyklista helmu, žlutou vestu a diodovou blikačku s bílým světlem. Avšak nic podobné tenkrát nebylo. (pleva)