Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Hlavní postava filmu Eliška s tváří Ester Geislerové, má svatbu a čeká na svůj velký moment. Namísto svého „ano“ ale ženich řekne „ne“ a od oltáře uteče. Naštěstí má zdrcená Eliška skvělou kamarádku s jasným receptem, co je potřeba dělat. Ona sama střídá kluky jako ponožky a proto hned založí Elišce profil na osvědčené seznamce. Té to není příliš po chuti, ale je jí už 35 let, je single a má strach, aby jí neujel vlak. A chce vzít život pevněji do svých rukou. Vrhá se proto do randění naslepo a mezi řadou katastrofických schůzek zkusí najít novou lásku. Zároveň se musí rychle přestěhovat a jedinou možností je bydlet společně s nevlastním bratrem, podivínem, který pěstuje na střeše včely a který ji doma nechce. (Bontonfilm)

(více)

Videa (4)

Trailer 2

Recenze (225)

Djoker 

všechny recenze uživatele

Když ještě Janák stříkal s Kotkem a Mádlem, tak měl slušný tah na branku a dokázal pobavit. Divák neměl problém uvěřit, že podobní retardi někde existují. Teď přešel na filmy pro starší publikum a bohužel není schopný stvořit reálné třicátníky. Navíc to vypadá jako Vyprávěj z Pardubic, takže strčit to do kina je drzost. Oceňuji jen nápad s Malou pardubickou. Větší píčovinu jsem za poslední rok neviděl. ()

KNicole 

všechny recenze uživatele

Ach to české herectví, že? Komedie asi o tři světelné roky napřed od strašného Špindlu, přesto musím votravovat s tím, že titulní Geislerová i Evelyn mě tu v dialozích moc nepřesvědčily. Evelyn občas ještě nechtěně přehrává (taky je na samém startu herecké kariéry - a podle mě má před sebou velkou budoucnost), Ester má naopak smůlu na trochu hysterické role odkopnutých panenek v koutě. Ostatní herci v rolích milenců, nápadníků a maminek ale byli (jako vždycky) na jedničku - a speciální hold vzdávám Jakubu Prachařovi. Teď ale k filmu jako takovému. Po hrůzném zážitku v podobě pokusu Milana Cieslara o jakýsi prázdninový odlehčovák na sjezdovkách populárního Špindlerova mlýna jsem, nebudu lhát, měla seriózní obavy. Nakonec ale přišla velmi příjemná úleva. MĚLO TO PŘÍBĚH! A dokonce i několikrát nečekaný zvrat! Jde vůbec od české romantické komedie čekat ještě něco navíc? Na humor už obvykle vysoké nároky nekladu, ale i to tady párkrát celkem sedlo. Tři hvězdy bych dala, kdyby mě to bavilo. Tohle je spíš tak nějak česky "koukatelné". ()

Reklama

claudel 

všechny recenze uživatele

Štědrý večer neplánovaně s filmy Karla Janáka a jak v případě pohádky, tak v případě této komedie mohu hlásit spokojenost. Překvapuje mě tak nízké hodnocení, není to komedie přeplněná trapností kromě Richardovy ujeté kamarádky. Ano, je to předvídatelné, ale realita dnešních seznamek a ujetosti je v lehce nadsazeném stylu zachycena věrně. Ester Geislerová kvete do krásy a Jaroslav Plesl nezklame nikdy ale opravdu nikdy. ()

Marze 

všechny recenze uživatele

Připomíná to Ženicha na útěku i Nevěstu na útěku. Po slzavé cestě tu je přehlídka šťastných párů i sponzorských odkazů, bizarních nápadníků z internetu, na čemž zase stavěla Sezn@mka, zvyšováním sebevědomí za pomoci nových šatů, bot, účesů a cvičení, což používají takřka všechny romantické komedie, včetně náladových klipových podkresů. Podobně lze odškrtávat vzor za vzorem po celý film. Patří sem ponižující lovy v baru či stínový doprovod na rodinnou slavnost jako v Teorii velkého třesku, pouliční hudební vyznání z Lásky nebeské, veřejné ztrapnění v duchu Bridget Jonesové i sportovní souboj o muže, na jakém stojí Ženy v běhu. Více než herečky baví jejich kolegové, jmenovitě mimoň Jakuba Prachaře a zejména Jaroslav Plesl v epizodní, ale kouzelné „usínací“ etudě. Za vrchol hospodského humoru čtvrté cenové považuji hlášku hrdinky "je střed, je ho tam třeba". Kdykoli se urodí milý nápad – a takových detailů není vůbec málo, využije se alespoň natřikrát, jako třeba koťátko místo kapesníku. Navíc přirozenou radost ze smíchu leckdy vzápětí uzemní klišé jako hrom v čele se vzlykající slečnou vlekoucí kufr zpátky k mamince hustým lijákem. Je zde naštěstí dostatek vtipných situací i průpovídek typu „je ajťák, ne autista“. ()

Oktavianus 

všechny recenze uživatele

Romantický film tak moc dokonale podle šablony, až to trochu vzbuzuje odpor. Karel Janák dodržuje všechna žánrová pravidla naprosto dogmaticky, bez jakékoli špetky invence, že se dá předvídat zdaleka nejen to, jak celý film dopadne, ale scéna za scénou včetně trapných klišé jako zpěv na veřejnosti nebo běh městem, aby se něco zachránilo... LOVEní je kdoví proč žánrově zahrnuto jako komedie, což mi tedy není jasné, z jakého důvodu - vedle jednoho zajímavého (Malá pardubická), jednoho úsměvného (hradecko-pardubický vtip) a jediného opravdu vtipného momentu (postava Jarouška Plesla, za což ale může hlavně Pleslovo geniální herectví, s jakýmkoli jiným hercem by ta scéna skončila tragicky trapně) se není čemu smát. A že negativ je fakt dost... když opominu skutečnost, že spousta věcí scenáristicky nedává smysl (včetně výchozí premisy - proč by doprdele šla hlavní hrdinka bydlet s "nevlastním bratrem", kterého vůbec nezná, když je jí zatěžko bydlet s nejlepší kamarádkou?), což je hloupé, ale ještě ne otravné, tak fakt otravný jsou především karikatury postav ztvárněné Romanou Goščíkovou (která zoufale přehrává a hrát vůbec neumí, ale jasně, je to režisérova manželka), Evelyn Kramerovou (afektovaná, nerealistická a strašně směšná postava - že by protivná tlusťoška měla být vztahovou rádkyní, haha, tak určitě) nebo Veronikou Žilkovou (v momentě, kdy vytáhla samopal, bylo jasný, že tenhle film bude průser). Ostatně, i Ester Geislerová je unylá jak leklá ryba, ale dobře, mohl to po ní chtít režisér. Jasně, v seznamkách jsou hodně divný lidi - ale ne karikatury. A LOVEní víc než nepovedené karikatury nenabízí. ()

Galerie (46)

Zajímavosti (13)

  • Postavu Pati (Evelyn) dostala pôvodne ponuku hrať Petra Polnišová. Herečka na ponuku kývla a už sa na postavu pripravovala, ale na poslednú chvíľu sa jej skomplikovali plány a tak Karel Janák obsadil Evelyn, s ktorou už mal pozitívnu skúsenosť z natáčania filmu Cuky Luky (2017). (matthew.17)
  • V čase cca 1:31:00 přichází Eliška (Ester Geislerová) s přítelkyní na střechu k úlům, aby tam rozmístila květiny. V té chvíli je ještě celá stěna s rákosem bez jediné kytky. O několik vteřin později rovná právě přinesené kytky vedle úlů a stěna už je celá vyzdobená květinami i s rámečky. (Tonula)

Reklama

Reklama