Režie:
Karel JanákScénář:
Karel JanákKamera:
Martin PreissHrají:
Ester Geislerová, Martin Písařík, Jakub Prachař, Evelyn Kramerová, Veronika Žilková, Ondřej Malý, Romana Goščíková, Jaroslav Plesl, Jana Švandová (více)VOD (3)
Obsahy(1)
Hlavní postava filmu Eliška s tváří Ester Geislerové, má svatbu a čeká na svůj velký moment. Namísto svého „ano“ ale ženich řekne „ne“ a od oltáře uteče. Naštěstí má zdrcená Eliška skvělou kamarádku s jasným receptem, co je potřeba dělat. Ona sama střídá kluky jako ponožky a proto hned založí Elišce profil na osvědčené seznamce. Té to není příliš po chuti, ale je jí už 35 let, je single a má strach, aby jí neujel vlak. A chce vzít život pevněji do svých rukou. Vrhá se proto do randění naslepo a mezi řadou katastrofických schůzek zkusí najít novou lásku. Zároveň se musí rychle přestěhovat a jedinou možností je bydlet společně s nevlastním bratrem, podivínem, který pěstuje na střeše včely a který ji doma nechce. (Bontonfilm)
(více)Videa (4)
Recenze (227)
Připomíná to Ženicha na útěku i Nevěstu na útěku. Po slzavé cestě tu je přehlídka šťastných párů i sponzorských odkazů, bizarních nápadníků z internetu, na čemž zase stavěla Sezn@mka, zvyšováním sebevědomí za pomoci nových šatů, bot, účesů a cvičení, což používají takřka všechny romantické komedie, včetně náladových klipových podkresů. Podobně lze odškrtávat vzor za vzorem po celý film. Patří sem ponižující lovy v baru či stínový doprovod na rodinnou slavnost jako v Teorii velkého třesku, pouliční hudební vyznání z Lásky nebeské, veřejné ztrapnění v duchu Bridget Jonesové i sportovní souboj o muže, na jakém stojí Ženy v běhu. Více než herečky baví jejich kolegové, jmenovitě mimoň Jakuba Prachaře a zejména Jaroslav Plesl v epizodní, ale kouzelné „usínací“ etudě. Za vrchol hospodského humoru čtvrté cenové považuji hlášku hrdinky "je střed, je ho tam třeba". Kdykoli se urodí milý nápad – a takových detailů není vůbec málo, využije se alespoň natřikrát, jako třeba koťátko místo kapesníku. Navíc přirozenou radost ze smíchu leckdy vzápětí uzemní klišé jako hrom v čele se vzlykající slečnou vlekoucí kufr zpátky k mamince hustým lijákem. Je zde naštěstí dostatek vtipných situací i průpovídek typu „je ajťák, ne autista“. ()
LOVEnie nebolo vôbec márne (ako by sa dalo čakať podľa podpriemerných hodnotení). Práve naopak, mierne prihlúply dôvtip, ktorý sa niesol takmer celým filmom na mňa vcelku zapôsobil. Scenár filmu bol takmer na kompletku typická rom-com šablóna, ale aspoň to prevedenie, v ktorom to bolo zaobalené, to potiahlo o úroveň vyššie. Hlavné postavy Eliška a Richard boli naozaj príjemné a aj vcelku zábavné, horšie to už bolo s tými vedľajšími (konkrétne Eva a Patrícia). Nemôžem si pomôcť, ale herecký prejav Evelyn je pre mňa absolútne nesympatický, a výnimkou nebol ani tento jej herecký výkon (alebo lepšie povedané - pokus o herectvo). To ako fakt nemal Karel Janák už nikoho iného, komu by hodil na krk túto rolu? Odhliadnuc od tohto obrovského mínusu to bolo napokon celkom milé a nápadité. Takže aspoň 3* určite! ()
Nedělám to běžně, ale tady to střelím z první... Náhodou jsem přepl v TV na Novu a byl vržen do průběhu tohoto příšernýho počinu. Viděl jsem z toho cca 4-5 minut a takovej amatérismus, neherecký výkony, lacině působící vizuál... tak to se jen tak nevidí. Víc tomu věnovat nehodlám! Ani času, ani slov... ()
Tuctové ingredience, nepřirozenost, zaměnitelný popík, jeden ťažký guľomet a brutální zkratky k naplnění těch nejprofláklejších žánrových šablon (krize zhruba v osmé desetině stopáže a následně se někam běží). Opravdu se čeká, že je divák naiva, který netuší, že pod svícnem bude největší tma a středy nemusí patřit jen tomu jedinému? Cílovka asi spokojená, ale mě chvílemi přepadaly stavy Pleslova Jarouška.. ()
Janák poslední roky funguje mnohem lépe, když si scénář nepíše sám (viz jeho vánoční pohádky pro Českou televizi). Tohle je totiž bláznivina, která ani nemá jasně definovanou cílovou skupinu, protože takoví třicátníci jako hlavní hrdinové ve skutečném světě doufám neexistují. Ester navíc není tak dobrá herečka jako její starší sestra a divák jejímu snažení vlastně ani nefandí. Plusové body si ale vysloužil Pleslův roztomilý narkoleptik. ()
Galerie (46)
Zajímavosti (13)
- Film šel do kin se sloganem „Hledá se láska, Zn. Spěchá“. (ČSFD)
- Režisér trval natom, že si Veronika Žílková musí přebarvit vlasy na zrzavo. (Duoscop)
- Potkanů hrálo ve filmu víc, protože každý uměl něco jiného. Jeden šplhal nahoru, druhý dolů, další uměl zahrát mrtvého. (Tonula)
Reklama