poster

LOVEní

  • angličtina

    LOVEhunt

    (festivalový název)
  • Slovensko

    LOVEnie

Komedie / Romantický

Česko, 2019, 106 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • mira007
    **

    Jedna z mnoha českých komedií poslední doby na téma vztahy z partičky podobných jako Dvě nevěsty, Věčně tvá nevěrná, Po čem muži touží a spol. s Ester Geislerovou, které uteče ženich ze svatby a ona pak zkouší různé borce přes internetovou seznamku, aby nakonec skončila s ( POZOR SPOILER !) se spolubydlícím s kterým bydlí od páté minuty a je to vlastně jasné. Pár momentů bylo i vtipných, Kramerová celkem nabila energií některé scény, ale výsledek je velmi podprůměrný zbytečný film. ( není to tak hrozné jako Věčně tvá... ale nedosahuje kvalit ostatních )(19.7.2019)

  • castor
    **

    Pasivní hrdiny odjakživa vyloženě nesnáším. Karla Janáka o něco méně, ale rovněž to není žádné terno. Z jeho Ro(c)ku podvraťáků jsem chtěl kdysi odejít z kina a ač točí „dospělejší“ látky, pořád to zoufale lapá po dechu, má nepřirozené momenty, odbíhá od reality v každé třetí scéně a postavy nedýchají, jen se pitvoří. A některé z nich se pokoušejí najít životního partnera. Je to křeč a humoru to má pramálo. Tuzemští tvůrci mají navíc nějakou prazvláštní zálibu muže a ženy ponižovat jako nekompetentní idioty. Kandidátů na boyfrienda bude víc, nakonec to padne na toho, který je nám jasný od samého začátku. Janák je sice technicky opět solidní, to ostatní (podstatnější) nezvládá a s láskou a hledáním to nemá nic společného. Jakmile se pustí do o něco odvážnějších motivů, hned zase rychle vycouvá. Resumé: jedno nebo dvě oddechová pousmání by se našla.(27.11.2019)

  • Spiker01
    ***

    Je fajn, když má fanoušek čehokoliv perspektivu, a tu získá tím, že kouká i na to špatné. LOVEní nicméně nakonec není takový odpad jak by kdekdo čekal, v tomto ohledu najdeme v našem českém rybníčku mnohem větší "skvosty." Možná je to tím, že jsem na Janákovy teenagerské komedie v mládí s oblibou koukal a celkem jsem se i zasmál. Hlavní dvojka byla nakonec sympatičtější, než jsem ze začátku čekal a ačkoliv neočekávám, že bych se kdykoliv na film podíval znovu, tak to celkem příjemně uteklo. Lehký nadprůměr.(10.4.2020)

  • kingik
    ***

    Karel Janák si na svou Velkou pardubickou osedlal kobylku Ester Geislerovou. Zradil ho však Taxisův příkop. Kdyby sličná zahradnice Eliška slyšela od svého vyvoleného "ano" u svatebního oltáře, nemusela by svoji další etapu seznamování řešit přes seznamku a seznamovací akci v baru v Pardubicích. Vždyť svého ideálního partnera má ve svém nevlastním bratrovi, ke kterému se po zrušeném svatebním veselí přistěhovala. Ač trochu podivín, pěstující si na střeše činžáku včelstvo a kadeřavý porost na hlavě, je to dobrák od přirození a jeho kvality by neměly být přehlíženy. Zase jednou potřeboval režisér Janák komerčně zabodovat. Zvolil romantické syčení a vtipné záškuby, nicméně tvůrčím způsobem je poměrně vyhořelý, což je na výsledku dost znát a tento neduh se nedaří zamaskovat. Ester Geislerová na sebe strhává veškerou pozornost, je herecky sympatická, a hraje postavu věkově spřízněnou, ostatně stála u zrodu Janákovy filmové kariéry (viz Snowborďáci). Podstatně hůře ovšem vyšlo její soukolí, které kolikrát působí až herecky tragickým dojmem. Jakub Prachař je prkenný až hrůza a dost dobře není definováno, kým vlastně je. Mnohdy působil dojmem autisty, huliče i budižkničemu, ani není moc jasné, čím si vydělává na živobytí, z kusých info jsem se dozvěděl, že včelaří a má ambice herního vývojáře, obojí mně nepřišlo jako typická profese. Z dalších vedlejších postav vyniká objemná Evelyn Kramerová. Při psaní scénáře Janák patrně myslel na komediální kousky její americké kolegyně Rebel Wilson, zhusta též trapně předváděné. Martin Písařík byl jen matnou figurkou ex-partnera, Veronika Žilková udělala jen dobře, že odtáhla do Izraele. Moc se nepředvedl ani Ondřej Malý coby její manžel. Z epizodního zjevení se z komediálního hlediska potěšil jen Jaroslav Plesl s narkolepsií. Apropó, komediálních nápadů má film pomálu, zarážející je jejich naprosto nevyužitý potenciál. Ani z invenčního hlediska nelze nad Janákovými postupy masturbovat v převeliké hojnosti. Netradiční místo děje Pardubice je asi největší originalita. Pokud jde o romantické lovískování, je spojení Geislerová-Prachař naprosto nechemické. Celkově film usiluje o současné trendy romcomů, nedostatečně uchopený nadhled a absentující bravura mu brání v diváckém komfortu. Z celkového snažení přece jen převládala trapnost, která požívačně zabíjela kvalitativně vybroušené náznaky jinakosti a neotřelosti. Jste-li divačka, co v českém filmu hledá špetku lovískujícího jiskření, máte na dlouho vystaráno. Moc českých režisérů zřejmě Janákův příklad následovat nebude. 6/10(24.7.2019)

  • KNicole
    **

    Ach to české herectví, že? Komedie asi o tři světelné roky napřed od strašného Špindlu, přesto musím votravovat s tím, že titulní Geislerová i Evelyn mě tu v dialozích moc nepřesvědčily. Evelyn občas ještě nechtěně přehrává (taky je na samém startu herecké kariéry - a podle mě má před sebou velkou budoucnost), Ester má naopak smůlu na trochu hysterické role odkopnutých panenek v koutě. Ostatní herci v rolích milenců, nápadníků a maminek ale byli (jako vždycky) na jedničku - a speciální hold vzdávám Jakubu Prachařovi. Teď ale k filmu jako takovému. Po hrůzném zážitku v podobě pokusu Milana Cieslara o jakýsi prázdninový odlehčovák na sjezdovkách populárního Špindlerova mlýna jsem, nebudu lhát, měla seriózní obavy. Nakonec ale přišla velmi příjemná úleva. MĚLO TO PŘÍBĚH! A dokonce i několikrát nečekaný zvrat! Jde vůbec od české romantické komedie čekat ještě něco navíc? Na humor už obvykle vysoké nároky nekladu, ale i to tady párkrát celkem sedlo. Tři hvězdy bych dala, kdyby mě to bavilo. Tohle je spíš tak nějak česky "koukatelné".(29.12.2019)

  • - Ve filmu si zahrála i režisérova manželka, Romana Goščíková. (Duoscop)

  • - V čase cca 1:31:00 přichází Eliška (Ester Geislerová) s přítelkyní na střechu k úlům, aby tam rozmístila květiny. V té chvíli je ještě celá stěna s rákosem bez jediné kytky. O několik vteřin později rovná právě přinesené kytky vedle úlů a stěna už je celá vyzdobená květinami i s rámečky. (Tonula)

  • - Režisér trval natom, že si Veronika Žílková musí přebarvit vlasy na zrzavo. (Duoscop)