Reklama

Reklama

VOD (1)

Stále ještě bydlí v ponurém domě na kopci, ke kterému patří nevelký motel. Od konce druhého dílu uplynul jen krátký čas a Norman se právě pustil do opravy a znovuotevření motelu. Zanedlouho přivítá prvního hosta, sympatickou dívku Maureen, bývalou jeptišku, která opustila řád, protože si kladla vinu za tragickou smrt jedné z jeptišek. Norman je šokován, protože dívka se až neskutečně podobá Marion, jeho nešťastné první oběti. Není však jediná, kdo se do motelu nastěhuje. Je tu také zlověstný Duane, kterého Norman zaměstná na noční služby, banda nepříliš slušných bývalých spolužáků, kteří se sjíždí na sraz třídy, a nakonec vlezlý reportér, který hledá tu správnou senzaci pro své senzacechtivé čtenáře a postupně odhaluje Normanovu minulost, a to v tom nejméně vhodném okamžiku - krátce po záhadném zmizení jednoho z hostů motelu. Je víc než jisté, než film skončí, mnozí z těch, kdo se ubytovali, budou mrtví. Ovšem zdaleka není tak jisté, že pachatelem je Norman. Nebo ano? (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (104)

MikO_NR_1909 

všechny recenze uživatele

Od smrti majstra hrôzy a napätia sa filmový tvorcovia po celom svete akokeby prebiehali, kto zaujme jeho pozíciu (myslím naháňačky aj v iných žánroch). Od brilantnej jednotky, kedy konkrétne miesta a pohľady kamier zostanú pamätné pre svoj význam, pre mysterióznu čiernobielu optiku sa nasledujúce diely priživujúcej sa k tejto "ságy" pustili cestou lacného krviprelievania bez takmer minimálnej porcie ozajstného vyvrcholenia. Psycho III ale staviam nad Psycho II - kvôli jeho ambicióznej snahy vcítiť sa do Normana Batesa ako obetného baránka, ktorý nestíha zahaliť všetky vraždy a bojuje so všetkým okolo seba. Perkins ako rejža nič moc, ale nesklamal tak, akoby sa na prvý pohľad mohlo zdať. ()

Campbell 

všechny recenze uživatele

Oproti předchozím dvou filmům je to hodně velké sešupnutí dolů, příběh sice zaujme a BAtesovo řádění udělá nejednomu klasikovy radost, nicméně film nemá vůbec co nabídnout. Vražd je málo i když se snaží být stylové jako v prvním dílu tak je to zatraceně málo. Atmosféra z prvních dvou dílů je tu tam. Ani jedna znělka nezazní z původních dílů, a tak nám nezbývá než sledovat co se stane dál. Dále tu máme konec, konec druhého dílu mě doslova dostal, což se tady říct nedá, i když ďábelský úsměv Perkinse funguje dokonale. Jediné proč na tento film koukat je asi už jen zvědavost co se bude dít a dokonalý Perkins. Přes to velké množství negativ ale stejně dávám slabší troječku. ()

Reklama

MM_Ramone 

všechny recenze uživatele

Anthony Perkins sa znova vžil do úlohy vraždiaceho psychopata Normana Batesa. Znova počuje hlasy svojej mŕtvej matky, znova má doma v zadnej izbe vysušenú múmiu starej ženy a ešte ku tomu všetkému sa v jeho nevábnom motely ubytuje blondýna, ktorá sa nápadne podobá na jeho prvú obeť - Marion Cranerovú. Je len otázka času, kedy sa začnú objavovať ďaľšie mŕtvoly. Pôvodný film Alfreda Hitchcocka z roku 1960 je uznávanou filmovou klasikou. Tretie pokračovanie skĺzlo do ukážkového béčkového psycho-slasheru. Však Perkinsove herecké kreácie v úlohe šialeného Normana je radosť sledovať. Popri výbornom stvárnení hlavnej úlohy, tento krát sedel aj na režisérskej stoličke. *** ()

toomm 

všechny recenze uživatele

Psycho se oprávněně nestalo slavou sérií, ale slavným filmem, protože pouze první díl je tím opravdu kvalitním filmem. Bates motel, Anhony Perkins i pár původních scén sice zůstává, ale to je tak všechno. Normen je roztěkanější než kdy dřív a z napínavého a kvalitního thrilleru se stává průměrná vyvražďovačka ve známém prostředí. 45% ()

Fíma 

všechny recenze uživatele

Kupodivu to nebylo tak slaboduché, jak jsem očekával, takže jsem byl skoro až příjemně překvapen. Přiznávám, že jsem neviděl dvojku, takže nemohu v tomto směru srovnávat, ale s původním dílem se to co do hororovosti nemůže měřit, ale to se týká drtivé většiny hororů, že? Myslím, že film nezklame, pokud od něj nic nečekáte, takže účel asi splňuje. ()

Galerie (71)

Zajímavosti (9)

  • Scénář k tomuto filmu napsal Charles Edward Pogue. (Chatterer)
  • Perkins chtěl původně natočit černobílý film, ale studio Universal bylo proti. (Chatterer)
  • Režijní debut Anthonyho Perkinse. (Chatterer)

Reklama

Reklama