Velká Británie,
2020, 3 h 18 min
(Minutáž: 47–56 min)
Režie:
Dawn ShadforthScénář:
Lucy KirkwoodKamera:
Chloë ThomsonHudba:
Hannah HollandHrají:
Hayley Squires, Phil Daniels, Joe Dempsie, Rupert Everett, Julian Ovenden, Kerry Godliman, Kris Saddler, Mandeep Dhillon, Faith Edwards, Jacqueline King, Jordan Baker, Michelle Greenidge (více)Epizody(4)
-
Rosebud (E01)
-
Dry for Wet (E02)
-
Episode 3 (E03)
-
Deep Fake (E04)
Hrají
Hayley Squires
Velká Británie
Nejlepší seriály:
Zavolejte porodní sestřičky (2012) (seriál)
Philip K. Dick's Electric Dreams (2017) (seriál)
Miniaturista (2017) (seriál)
Phil Daniels
Velká Británie
Nejlepší seriály:
Endeavour (2012) (seriál)
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Hercule Poirot (1989) (seriál)
Joe Dempsie
Velká Británie
Nejlepší seriály:
Hra o trůny (2011) (seriál)
This Is England '90 (2015) (seriál)
Skins (2007) (seriál)
Rupert Everett
Velká Británie
Nejlepší seriály:
Černé zrcadlo (2011) (seriál)
Vzdálené vrcholky hor (1984) (seriál)
Quacks (2017) (seriál)
Julian Ovenden
Velká Británie
Nejlepší seriály:
Koruna (2016) (seriál)
Panství Downton (2010) (seriál)
Hercule Poirot (1989) (seriál)
Kerry Godliman
Velká Británie
Kris Saddler
Nejlepší seriály:
Hodinka (2011) (seriál)
Not Going Out (2006) (seriál)
Doctors (2000) (seriál)
Mandeep Dhillon
Velká Británie
Nejlepší seriály:
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Po životě (2019) (seriál)
24 hodin: Dnes neumírej (2014) (seriál)
Faith Edwards
Nejlepší seriály:
River (2015) (seriál)
Marchlands (2011) (seriál)
Poldové (1984) (seriál)
Jacqueline King
Nejlepší seriály:
Silk (2011) (seriál)
Pán času (2005) (seriál)
Inspektor George Gently (2007) (seriál)
Jordan Baker
Nejlepší seriály:
Gold Digger (2019) (seriál)
Casualty (1986) (seriál)
Doctors (2000) (seriál)
Michelle Greenidge
Nejlepší seriály:
Byl by to hřích (2021) (seriál)
Po životě (2019) (seriál)
Pán času (2005) (seriál)
Robin Weaver
Velká Británie
Nejlepší seriály:
Černé zrcadlo (2011) (seriál)
Endeavour (2012) (seriál)
Zavolejte porodní sestřičky (2012) (seriál)
Anya McKenna-Bruce
Nejlepší seriály:
Ghosts (2019) (seriál)
Osmý smysl (2015) (seriál)
Year of the Rabbit (2019) (seriál)
Callie Cooke
Nejlepší seriály:
C.B. Strike (2017) (seriál)
Cizinec (2020) (seriál)
Informer (2018) (seriál)
Siena Kelly
Nejlepší seriály:
Zmizet beze stopy (2021) (seriál)
Temple (2019) (seriál)
Jarmark marnosti (2018) (seriál)