Režie:
Darren Lynn BousmanKamera:
David A. ArmstrongHudba:
Charlie ClouserHrají:
Tobin Bell, Costas Mandylor, Scott Patterson, Betsy Russell, Lyriq Bent, Athena Karkanis, Simon Reynolds, Mike Realba, Marty Adams, Sarain Boylan (více)Obsahy(1)
Jigsaw i jeho učednice Amanda jsou mrtví. Dva ostřílení agenti FBI, agent Strahm a agent Perez, uslyší o vraždě detektiva Kerryho a pomáhají detektivu Hoffmanovi vyřešit, co zůstalo z Jigsawovy poslední hry. Ale velitel útvaru rychlého nasazení Rigg byl sám zatažen do vražedné hry a má jen hodinu a půl na to, aby zvítězil nad řadou zvrácených a hrůzných nástrah a zachránil starého přítele i sebe před strašlivým koncem. (Filmbox)
(více)Videa (4)
Recenze (561)
Luke z Gilmorek se dočkal pořádného skoku, série Saw však nikoliv, opět se potácí mezi samoúčelnou brutalitou, hloupými postavami a na oko efektním, ale ve skutečnosti plytkým a z prstu vycucaným obsahem. Problém Saw IV je v tom, jak se mermomoci snaží dát všemu nový rozměr a místo, aby se hnula z místa, jen "vylepšuje", resp. upravuje stávající. Je to nelogické až chaotické, navíc divácká zmatenost mimo jiné také podkopává efekt tradičního závěrečného zvratu. Ovšem přes to všechno Saw IV není nuda, nejsíš díky jisté fascinaci extrémem a zvědavosti na to, co přijde, film alespoň v něčem funguje. 4/10 ()
Nejni Jigsaw, nejni zábava. Jeho odkaz sice žije dál, ale těmihle věčnými recyklacemi už mě dokážou tvůrci akorát tak slušně nasrat. Brutalita a násilí furt funguje, ale už se to jaksi začíná všechno opakovat dokola. Nejpodařenější na tomhle díle je začátek a především konec za kterej si tahle část ještě ty 3* vyslouží, ale to co je mezi tím je plytké kopírování předchozích filmů a to jsme tady teprve v polovině série. Každopádně skalním příznivcům celé řady se to asi líbit bude ti ostatní to uvidí maximálně na nepobuřující průměr.50% ()
Čím vyšší číslo u počtu pokračování, tím nižší číslo u mého hodnocení. Tento trend pokračuje i se čtvrtým dílem morbidní a vypočítavé série Saw, jsem zvědav, kam budu muset sáhnout pro hodnocení k sedmému dílu (určitě nějaký sedmý díl tvůrci natočit stihnou). Dlouho jsem odkládal další díly, neboť jsem tušil, jaké asi budou mé pocity po zhlédnutí. Mé předtuchy se vyplnily a já se namísto odvracení zraku před nechutnostmi jen malinko usmíval. Čtvrtý díl je chaotický až na půdu, děje se tam páté přes deváté a já místy nevěděl, kde zrovna jsem. Postavy mi taky k srdci nepřirostly a Scott Patterson mi snad poprvé lezl na nervy. Nemůžu pochválit ani kameru, epileptický střih, ba ani hudbu, jelikož je to vše už počtvrté nastejno. Ne, na další díly se netěším.. ()
Úvodná pitva je (rozhodne) zaujímavá a niektoré pasce sú (rozhodne) originálne, lenže... tu sa už (evidentne) varí z hodne prevarenej vody a práve to, čo robilo výnimočnou, povedzme, prvý diel, tu (zreteľne) chýba. Po atmosfére a nápade (teda okrem spomínaných "chuťoviek") tu nie je ani stopy. Dá sa povedať, že od trojky séria kvalitatívne ani nepokročila, ani neupadla, obávam sa ale, že už to bude len horšie a horšie. Áno, aj ja už prestávam mať chuť hrať ďalej. Možno keby to nebolo celé tak zbytočne zmätené a keby tak zúfalo (opäť) neabsentovali charizmatickejší hrdinovia, bol by som zhovievavejší. Vizuálne je to stále (ne)pekné, ale čo z toho?! 2 a 1/2*... ()
Jasný průměr. Ještě jsem snad neviděl průměrnější film:-) Jj, je to stále a pořád to samé jako v dílech předchozích, možná ještě trochu víc zamotanější, co se týká hlavního padoucha. Ale přišlo mi, jako by ani o něj nešlo...jde jen a pouze o pasti, které mi přišly o něco málo slabší. Moc nečekejte a možná se nebudete nudit:-)50% ()
Galerie (45)
Zajímavosti (17)
- Plyšák, o kterém Hoffman (Costas Mandylor) říká Perezové (Athena Karkanis), že je jeho dcery, ve skutečnosti patří dceři (Niamh Wilson) Jeffa (Angus Macfadyen) ze třetího dílu. K vidění je ve scéně, kdy Jeff vynadá dceři, že si vzala do postele s sebou plyšáka jejího zesnulého bratra Dylana (Stefan Georgiou). (G_I_S_M_O)
- Film s rozpočtem 10 milionů amerických dolarů celosvětově utržil 139 milionů dolarů. (Rodriguez)
- Pes Chance, který je k vidění ve scéně v motelu, ve skutečnosti patří režisérovi Darrenu Lynn Bousmanovi. (WolfR)
Reklama