Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Příběh o králi padělatelů se odehrál ve Francii padesátých až šedesátých let minulého století, tedy v době dynamického rozvoje vědy a techniky. A přesto byl dotyčný odhalen především díky obyčejným lidským vlastnostem, jakými jsou vytrvalost a slabost. Zatvrzelá posedlost podivínského komisaře Benhamou z francouzské kriminálky, s níž pátrá po zdánlivě nepolapitelném zločinci, i důvod zločincova pádu, skrývající se v jeho lidském ustrojení, zřetelně naznačují, že odhalení zločinu není jen otázkou exaktního kriminalistického postupu, ale také otázkou zkušenosti a hluboké znalosti lidského nitra. (Česká televize)

(více)

Recenze (12)

Cesty timem 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Mám rád lidi, kteří svou precizností šokují jako tady mistr padělatel... V cca 6,5té minutě se tam mihne mezi detektivy krátce s pár slovy Josef Nedorost. Ta "nanorole" mu samozřejmě nedala ani možnost být v titulcích. Je to škoda. Myslím, že namísto zahraničních herců by se v některém z historických dílů mohl objevit. Měl na to tehdy vizáž a šarm. No jako třeba podvodník velkého formátu, hmm... Viz např. Anděl svádí ďábla nebo Pěsti ve tmě. ()

Anderton 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Padělek ma z celého seriálu asi najviac emocionálne zasiahol vo vzťahových líniách. Ako otec: syn, tak hlava rodiny a jeho spackaný život vinou nefungujúceho manželstva s absolútne odlišnou ženou. Opäť nám je obete veľmi ľúto a tak nejak nechceme, aby bol jej zločin odhalený. Ostatne o vraždu sa zrovna nejedná a plody jeho činnosti by sme tiež brali všetkými desiatimi. Len nie sme tak šikovní. Každý má ale svoju achilovu pätu. ()

Reklama

sportovec 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Triumf spravedlnosti byl aktem náhody a lidské malosti. Perfektní ztvárnění tohoto pozoruhodného případu se dotýká pomezí legality a kriminality. Vědecký přístup Bojarského si vynucuje úctu i po desetiletích stejně tak jako tento celý nevšední seriál slučující věcnost a uměleckost a ve výsledném tvaru se blížící dokudramatu. Soustřeďuje v sobě všechny přednosti hraného filmu a dokumentární tvorby. Je to ojedinělý a nadčasový výkon obou Moskalykových. ()

SOLOM. 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Máme tu další padělání peněz, tentokrát na důstojnější úrovni. Nevím, jestli byl jejich tvůrce skutečně génius, ale příběh hlavně řeší rodinné vztahy mezi otcem a jeho synem, což už tak zábavné nebylo. Stejně jako náhodné dopadení a přiznání pachatele. Přišlo mi, jako by tvůrcům pomalu začal docházet dech a kouzlo původní myšlenky se začalo postupně vytrácet. ()

Igy007 odpad!

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Inu tento díl byl naprostý výsměch. Otřesný fail ve všech směrech. Ohavný dědek v hlavní roli, naprosto ubohé toporné herecké nevýkony, akční scény jak z jedličkárny - chvílema jsem myslela, že koukám na další díl naked gun (písek do očí) ... no průůůůůser ... ciwe, dělali to vůbec stejní lidé jako zbytek seriálu??? Že tomuhle trapasu dá někdo pět hvězd, to je tedy velice smutné. ()

Galerie (25)

Zajímavosti (3)

  • Režisér Antonín Moskalyk chtěl po Ivanu Vyskočilovi, aby v historickém vozidle, které měl svěřené, přijel na scénu na plné pecky, jenže rekvizitáři jej varovali, že se jedná o historický vůz, ať s ním zachází opatrně. Nakonec ale musel poslechnout režiséra a přidal a prorazil olejovou vanu. Rekvizitáři dali Vyskočilovi co proto, na režiséra si ale netroufli. (sator)
  • Natáčelo se v Praze na Vinohradech, Hradčanech, Střešovicích, pasáži Lucerna. [Zdroj: Filmovamista.cz] (M.B)

Reklama

Reklama