Nastala chyba při přehrávání videa.
  • playboxguest
    ****

    Prvotní důvod, proč jsem si film pustila, byla Kate Moenning. Na filmu mě nejvíc zaujalo prostředí umělecké školy, kdy bylo pro děj umění využito mnohem lépe, než třeba v novějším Boogie Woogie. Co mě nejvíc pobavilo byla kupa hereckých es v menších rolích. A co mě nejvíc dostalo, byl ten konec, který vyznění filmu prostě sedl. Takže to máme za 4, ale Katherine tam byla tak málo, že musí bod dolů. Ne nemusí, je škoda, že jejího charismatu nevyužili pro film víc, ale já si ho i bez ní užila natolik, že dávám za 4, ikdyž poněkud slabší 4. Navíc mě tenhle Zwigoff nudil nejmíň a to se počítá.(26.12.2010)

  • Falko
    ***

    Nastastie som ziadnu komediu neocakaval, len na par scenach som sa pousmial. Film ma dokazal vtiahnut do deja, ktory bol celkom zaujimavy. Chlapec v podani Maxa Minghella je zalubeny do dievcata, ktore je zalubene do ineho chlapca. Nic originalne, ale zaujimavym sposobom natocene, pretoze sa do deja zapletie vrazda. Len to spravanie Minghellu na konci filmu sa mi zdalo byt nepochopitelne. 70%...... 24.04.2008(24.4.2008)

  • Toj
    **

    Dlouho mě nic tak nenaštvalo jako posledních 20 minut tohodle filmu. A to předtím byl film poměrně nadějný. Příjemné umělecké prostředí, někdy trefné, jindy trochu ublížené a film se příjemně pomalým tempem line k závěru, který nemůže nenaštvat svojí totální demencí a scénaristickou impotencí, která byla zřejmě kompenzovaná špatnejma drogama. V případě, že vás nijak zvlášť nelálá prostředí umělecké školy, tak film nemá nic víc, co by nabídl.(16.11.2009)

  • Morholt
    ***

    Po většinu času celkem příjemná záležitost. Kolikrát si klepu na čelo, co všechno se dá označit jako umění a tady je krásně ukázáno, že oproti klasicky vyvedenému obrazu má větší šanci zmuchlaný papír připíchnutý na nástěnku. Ten posměšný prst ukazující na pokrytectví uměleckého světa mě bavil. Nic proti jsem neměl ani proti romantické zápletce a to především proto, že v ní figurovala Sophia Myles, přičemž obsazení samo o sobě bylo i jinak velmi dobré. Jen jsem pak nějak nepochopil, proč se ke konci příběh vydal tam, kam se vydal. Hlavní hrdina se choval hloupě a i když chápu, že režisér chtěl tu ukázku pokrytectví dotáhnout až do absurdního konce, mě to příliš nesedlo. Ale i tak je celkový dojem docela solidní. 60%(28.3.2014)

  • seeker23
    ****

    Nebýt konce, byl by to poměrně iritující snímek o netalentovaném tichošlápkovi, co sní o tom, že bude nevětším umělcem 21. století, přičemž jeho představy o umění spadají kamsi do novověku... závěr si naopak velmi vtipně pohraje s tím, dle čeho se určuje kvalitní umění (a - byť nenápadně - rýpne si do těch divných současných estetických teorií typu institucionální teorie umění) a podobně si pohraje i s naplněním klišé potřebných k romantickému happyendu. Je to o to silnější, že hrdina, který obětuje vše (nikoli však kvůli tomu být velkým umělcem, ale skrze bytí velkým umělcem si chce pouze získat dívku svých snů) a netuší, že tak vůbec nemusel činit.... tragédie s romantickým "happyendem"? Proč ne? SPOILERY: Fakt, že netalentovaný mladík ukradne cizí malby, které však dojdou docenění pouze díky tomu, že jej (místo skutečného autora a pachatele) usvědčí z vraždy a navíc mu umožní malovat dále své romanticky jalové portréty, protože kousky od umělce, co čeká v cele smrti na křeslo, půjdou na dračku, opravdu zajímavě míchají škatulkami originality, autentičnosti a vůbec toho, co a proč je považováno za dobré (či dobře prodejné?) umění.(6.11.2009)