poster

Cela

  • USA

    The Cell

  • Německo

    The Cell

  • Slovensko

    Cela

  • Nový Zéland

    The Cell

  • Austrálie

    The Cell

  • Velká Británie

    The Cell

  • Kanada

    The Cell

Sci-Fi / Horor / Thriller / Krimi

USA / Německo, 2000, 107 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • genetique
    ***

    Asi najkrajší film, čo sa týka použitia farebných odtieňov, masiek a podobných zverín a efektov. Farbami to len tak hralo a bol úžas sa na to pozerať. Film mal pomerne kvalitný nápad a hercov, no to je všetko, čo môžem hodnotiť pozitívne. V závere, ako aj počas filmu chýbalo napätie a viac rozvitá zápletka v snovej časti, čo mi je ľúto, lebo to mohol byť super film. 60%.(21.8.2006)

  • tron
    ****

    THE CELL ma úplne dostala svojimi skvelými morbídnymi (kôň) nápadmi už v kine - a dodnes sa to nezmenilo. Markýz de Sade povedal, že vždy, keď myslí na niečo zlé, postaví sa mu. Ak má režisér Singh podobnú úchylku, musel počas nakrúcania tohto úžasne kuriózneho halucinogénu trpieť nonstop erekciou. Kino Považan 2000(1.1.2005)

  • honajz
    ***

    Jennifer Lopez představuje v této podivné kombinaci sci-fi a thrilleru jakousi vnitřní vyšetřovatelku lidské mysli. Projekt propojení mysli psychologa a klinicky nekomunikujícího pacienta zní zajímavě, ale ani po roce a půl nejsou výsledky nijak valné. Přesto se policie posléze rozhodne tuto metodu využít, aby vnikla do mysli masového vraha a zkusila zjistit, kde skrývá poslední unesenou dívku, již by bylo takto možné zachránit. Zápletka je hodně kostrbatá a drží pohromadě jen silou kamery a barviček. Protože v cizí mysli se může výtvarník vyřádit a naházet sem písečné duny, velbloudy, víly, fantaskní oděvy, nebo na druhé straně pochmurné chodby, perverze, různá lidská akvária a podobně. Jenže to je tak jediné, čím je snímek skutečně zajímavý. Ostatně, režisér Tarsem Singh ve filmu Pád použil podobné postupy. Problém je, že jde sice o mírně inovativní řešení, jenže po Nočních můrách z Elm Street poněkud omšelé. Aby vše fungovalo, je nutné propojit obě roviny příběhu - tu reálnou, i tu snovou - alespoň uvěřitelnými a logickými pojítky. Když však vedle sebe běží paralelně, nedává to kloudný smysl - stejně jako posléze u filmu Pád.(29.7.2009)

  • Ant
    ***

    Oproti pohádkovějšímu The Fall je to brutálnější, ale taky nedopečenější. Zápletka je ohraná, ale vcelku zajímává(kde asi čerpali tvůrci Dextera). Tarsem si opět pohlídal vizuální stránku, ale už ne tak scénář a psychologické rozvinutí postav, které tak pusobí plytce. Celé to tak nakonec uvízlo spíše v průměrné šedi.(1.9.2008)

  • SOLOM.
    ***

    Tenhle film je mylníkem v mém žebříčku hodnocení filmů. Většina speciálních efektů ve filmu je na docela slušné úrovni, kterou jim může většina podobných filmů jen závidět. Ale co se týká děje, tak ten mi přijde dost nedomyšlený, nepřehledný a občas i chaotický. Atmosféra filmu se přelévala jak na horské dráze. Některé scénky, jako například cesta do dětsví zabijáka mi přišla velice slušná, ale hned na to se tam objevili naprosto zbytečné vedlejší scény, které vyšuměly do prázdna. Pro mě zůstává tenhle film někde uprostřed mezi odpadem a lepším průměrem.(1.7.2008)

  • - V scéne, kde Carl (Vincent D'Onofrio) nakrúca črevo Petra Novaka (Vince Vaughn) je vidieť, že na začiatku natáčania má navinutú už značnú časť, no v ďalšom zábere akoby opäť začínal odznova. (Lukoh)

  • - Scéna, ve které Jennifer Lopez sleduje mladého Carla, jak utíká po dlouhých schodech vzhůru, je založena na obrazu H.R.Gigera "Schacht". (Ai.ma)

  • - Scéna, ve které je kůň rozdělen na části, byla inspirována dílem britského umělce Damiena Hirsta. (Terva)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace