Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Dva mladí skladatelé marně nabízejí svou operetu - je odmítána dříve, než si ji kdokoli přečte. Shodou náhod, kdy její text se ocitne v nesprávné aktovce, se k ní dostane populární zpěvačka, které se naopak velice líbí, jenže netuší, kdo hru napsal... Pátrání po autorech, osobnostní záměna i rašící láska se stávají hlavními dějový prvky tohoto mile naivního snímku, kde se neustále zpívá. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (13)

Ej Hlemýžď 

všechny recenze uživatele

Zdařilá komedie. Ovšem, gagy třeskuté srandy zde nenajdete. Vynikajícím způsobem je zde zazpívána píseň (občas i dnes někdy uváděna v TV pořadech presentujících starší melodie dnešními populárními zpěvačkami, a to však dosti neuměle) "Láska brány otevírá, bez křídel dostanem se do nebe..." v podání tehdejší star světových operetních scén Jarmily Kšírové. Inu, tehdy zpěváci uměli zpívat. Proto hodnotím plným počtem. ()

rivah 

všechny recenze uživatele

Na svou dobu a lehčí žánr velmi zdařilý snímek. U kořene jeho úspěchu je scénář - Josef Neuberg a Jaroslav Mottl. To, co se podařilo vytěžit s několikerou záměnou svazku listin a zapomenutím/záměnou/krádeží auta zasluhuje obdiv. F. Kreuzmann (zapomnětlivý impresário), V. Trégl (komisař) i většina dalších pod vedením M. Cikána bez chybičky. 90%. ()

Reklama

Marthos 

všechny recenze uživatele

Hlad po hudebních filmech, prostoupených populárními melodiemi, linoucími se ještě dlouho po premiéře pražskými ulicemi, probudil váhající scénáristy, kteří se okamžitě jali sestavit příběh podle právě žádaného střihu. Do jeho čela je proto postavena stereotypem ubíjená operetní diva, vytažená ze své navyklé letargie dvěma mladými autory a jejich předem zavhrnutým námětem. Počáteční zoufalost hlavních hrdinů je znenadání proměněna v nabídku snů a cesta za světlem ramp může začít. Tvůrci tento mámivý svět divadla a jeho zákulisí zabydleli kromě jiného také celou plejádou dalších figurek, vytvářejících důmyslné aranžmá k hudbě a písničkám. Nutno dodat, že Josef Stelibský, skutečný hitmaker své doby, se tentokrát trefil do černého a mnohé z jeho nakažlivých melodií nadlouho zakotvily v pamětích diváků. Miloš Havel z pozice hlavního producenta zajistil filmu exkluzivní herecké obsazení v čele s evropskou hvězdou operetních jevišť Jarmilou Kšírovou, zářící v rafinovaných dekoracích a přepychových toaletách jako kometa ve vesmírném poli. O tom, že snímek patřil k nejnavštěvovanějším a vyžádal si takřka okamžitě volné pokračování, realizované následující rok pod názvem Štěstí pro dva, nelze jakkoli pochybovat. Dnes si oba tituly ceníme především proto, že nám zakonzervovaly neobyčejný talent velké české zpěvačky, národem a kritikou neprávem opomíjené. ()

Bart 

všechny recenze uživatele

Není třeba si nic nalhávat, ale Jarmila Kšírová dobrá herečka nebyla, i když zpěvačka ano. A v době, kdy se točil tento film, byla hvězdou. Krátce po sobě natočila dva hudební filmy. Tento a Štěstí pro dva. Ale je pravdou, že i kdyby na jejím místě stála zkušená herečka, asi by to lepší nebylo. Scény na policii s Kreuzmannem byli ke konci už trapné, nudné a zdlouhavé. ()

argenson 

všechny recenze uživatele

Tenhle film je stejně pitomý jako řada jiných z té doby. Jarmila Kšírová nebyla nijak dobrá herečka, Hana Vítová v jedné z mnoha rolí, které si byly zoufalé podobné... Ale - Jarmila Kšírová na druhou stranu hezky zpívala, dobře se na ni dívalo, celé to má pěknou hudbu včetně ústřední písně Láska brány otevírá. A přes triviální zápletku a otřepaný humor já mám Veselou bídu prostě rád. ()

Galerie (8)

Reklama

Reklama