Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Psema
    *****

    Bez diskuze film léta... Sommers dostal do rukou tucet hraček, jejichž vztahy jsou komplikovanější než kvantová mechanika, scénář, balancující na hraně nechtěné parodie a seriózního akčního sci-fi výplachu, a spoustu peněz na to, aby se opětovně utopil ve vlastní ztrátě soudnosti. Výsledek? Nikoliv Van Helsing, ale rychle plynoucí, zatraceně cool a zábavné Star Wars pro iPodovou generaci, pro níž jsou světelné meče a kecy o vesmírné Síle příliš "old-school". Beze srandy... G. I. Joe se dá strašně snadno odstřelit jako stupidní reklama na hračky, jejímiž největšími klady jsou křivky Sienny Miller a Rachel Nichols, avšak pokud ve vás stále zůstalo něco málo z desetiletého dítěte, nemůžete ten film nemilovat. Už jen pro jeho famózní akční scény, vedle nichž jsou Bayovy nepřehledné střety plechovek k smíchu, to stojí. A ano, těm holkám to tááák sluší.(6.8.2009)

  • Nathalie
    ***

    Mumie se vrací na režisérskou sesli. Sommersi, je čas, abyste natočil další film. Ať je tam armáda, triky, potupa Francie, sexy ženy, zelené mozky a tolik motivů, aby vystačily na celou sezonu akčně sci-fi seriálu. Rozkaz, pane. Bez invence, bez mozku, bez vtipu- Sommers se po velenudě jménem Mumie plní zadání a oddává se svým dvěma vášním: uspat cokoli, co se mu dostane pod ruku a znetvořit lidský obličej. Navzdory snaze proměnlivé Sienny, racionální zrzce Rachel a vtipálkovi Marlonovi (první interracial romance a pořádný polibek v blockbusterovém vesmíru) se mu to povedlo dokonale. České znění, které evidentně namluvili mutující pubescenti, sice přidává neplánovanou švandu, ale na 118 minut to nestačí. Moula, jenž umí zabít fantastickou honičku, zmateně přeblikávat mezi scénami a zruinovat i rozebrání pražské Eiffelovky, si další velký film nezaslouží. Stupidní scénář by nebyl paradoxně na škodu- ale to by byl potřeba Bay nebo třeba Abrams, anžto Sommers by béčkové jiskření nepoznal, ani kdyby k němu omylem zabloudil. Nemá cit pro dětinskou destrukci, postrádá čuch na adrenalinové klukoviny a co se mě týče, definitivně zůstává v šuplíku Patlal somnabulní. Zíííííív.(17.8.2009)

  • DaViD´82
    ****

    Terno roku pro milovníky sraček z ranku "tak špatné až je to geniální". Záležitost, u které výpis všech bot a nelogičností zabere více místa než celý scénář. Navíc to má solidní guilty pleasure oporu v totálně mimózním dabingu. Universum kde se devadesátdevět procent z dvaceti rovná číslu devatenáct, kde se promenáduje Fantomas (vlastně hned dva), kde se z letadla katapultujete pouze za pomoci keltštiny, kde se nahánějí parchanti pod ledovou čepičkou a kde se přesný čas spolu s místem výskytu určuje zásadně dle výšky a tmavosti stínu... No, takový umělecký počin prostě nelze nemilovat. O twistech v soap operových vztazích, že by z nich i slepé Esmeraldě oči z důlků vypadly, raději ani nemluvě. Být na závěr ještě věta "Duku, jsem tvůj otec!" tak jdu na plný počet. PS: Ne zase až tak skrytá reklama na Pilsner Urquell potěšila.(6.8.2009)

  • Isherwood
    ****

    Zlý asiat, drsný černoch, hláškující černoch, bondovský záporák, jeho mrdatelná asistentka, charismatický generál, a dalších čtyřiadevadesát důvodů plus jeden navrch, proč nemít rád současný Hollywood. Tenhle film představuje pro jeho odpůrce dokonalý sklad munice i zbraňového arzenálu. Když se rozhlédnu kolem, plně chápu, proč takové kvantum diváků tlouklo hlavou o sedačku před sebou. Jenže… čekat od Sommerse cokoliv duchaplného je výsměch vlastnímu zdravému úsudku a já tomu filmu podlehl už od prvních vteřin. Když po půlhodine nastane akce, kterou by si jiný režisér nechal jako závěr, tetelil jsem se blahem, v momentě, kdy se zachraňuje 1 (slovy: jedna) Eiffelovka a zboří se přitom polovina (matematicky: ½) Prahy, uvažoval jsem, jestli existuje něco jako tvůrčí soudnost a zdravý rozum. A přitom stále není konec. Star Wars! Nejšílenější, nejneuvěřitelnější a nejzábavnější vysokorozpočtová demence, kterou může současná kinematografie nabídnout. Překopírujte své rozezlené komentáře ke dvojce Transformerů k tomuhle, padnou sem jak ulité. Bolí mě hlava, fakt že jo.(14.8.2009)

  • tron
    **

    „Ten výbuch som prežil. Ako tak.“ Blbosť, v ktorej nič nedáva zmysel (dialógy, postavy, príbeh) a kde postavy stvárajú neuveriteľné veci, odporujúce fyzikálnym zákonom a sedliackej logike. Blbosť je jedna vec, DVOJHODINOVÁ blbosť ale druhá. Hoci sa pokladám za fanúšika akcie a v detstve sa ku mne dostali dve čísla komiksu „G.I. Joe“, ktoré v slovenskej mutácii vydal Semic-Slovart, Sommersov nešťastný v mojich očiach napriek tomu prekročil pomyslenú hranicu a stal sa... nezaujímavou koninou. Pokiaľ by boli Arnold Vosloo, Dennis Quaid a Brendan Fraser na plátne častejšie a snímka by mala o 30 minút menej, MOŽNO by som išiel až na 60%. Ale spomenutí herci sa prakticky len mihnú (hlavný priestor dostali finančne a inak lacní neznámi mladí herci a Marlon Wayans) a trvá to 2 neznesiteľné hodiny. Akcie je extrémne veľa, trikov detto (až sú rušivé a paradoxne nudné) a ak sa aj chvíľku nedajbože nič nedeje, Sommers do dialógovej scény napchá akčnú retrospektívu, takže ZASA akcia. Ale aby som mu nekrivdil, akcia je miestami neskutočná (čo je plus... asi), efekty mohli byť EŠTE horšie a občas som sa dokonca pousmial („Sme ďaleko od Miami.“). A určite je to lepšie, aspoň pre mňa, ako VAN HELSING. To bola, aj keď sa tomu ťažko verí, ešte väčšia blbosť.(27.5.2011)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace