Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Lavran
    ****

    Možná nejhloupější film pod sluncem, ale v tom právě spočívá jeho největší výhoda a chlouba. V případě G. I. Joe je totiž jakákoli snaha o kritické čtení pomýlená v samém počátku. G. I. Joe je unikát. G. I. Joe je guilty pleasure z toho nejušlechtilejšího chovu - geniální ve své imbecilitě, maximalistický, hlučný, explozivní, cool, zábavný, nechutně sexistický, klukovský, videoherní, áčkově superbéčkový a dokonale odvázaný. Od nynějška mu budete říkat... Komandére!(15.8.2009)

  • Shit
    ***

    Sommersův comeback teda neni zrovna extra parádní, ono totiž nejenže akce, kterou mohutně nepodporuje uspávací soundtrack, má hodně proměnlivou kvalitu, přičemž se to častěji pohybuje v těch nižších kvalitativních hodnotách a jediná opravdu hustá a trikově namakaná akce se koná v Prahopaříži, ale ještě k tomu se přidal otřesnej scénář, kterej musela psát snad retardovaná krůta po lobotomii, je fakt neskutečný, co se tu plodí za strašný hnoje a příšerně nevtipný hlášky. Navíc většina postav jsou nudný charaktery a hlavní borec Tatum toho moc nepředvede, ale v porovnání s "arcizáporákem" Christopherem Ecclestonem to bylo ještě slušný a když už sem se teda neměl čeho chytit a začal se nudit, tak Marlon Wayans tu a tam je vtipnej, ale taky né moc často.(1.10.2009)

  • Botič
    ****

    Asi jsem se zbláznil, ale v tomto případě kašlu na veškerou korektnost. G.I.Joe je nehorázná kravina, jenže to má jeden háček – užil jsem si jí se vším všudy a to i přes převládající zápory. Pravdou ale je, že Stephan Sommers je nekorunovaným králem brakových poct kdejakého žánru. Kam se na něj hrabe Robert Rodriguez. Somersova první Mumie se pomalu vytrácí a topí se ve svém dokonalém vektorovém slizu a na místo ní přichází CGI bordel nastolený Mumií se vracející pokračující Vanem Hesingem a končícím v dokonale vyšperkovaném G.I.Joe – sebeparodické podívané, která se nedá brát vážně. Nebo snad ano? Vidět souboj digi-spermií ve sklenici digi-vody za doprovodu hlášek: „vyhoďte ledovec do povětří“, opravdu stojí za to. Akční honička Prahou smíchá Dejvice, Staroměstskou a pražské panorama do jedné nepřehledné scény, které je ve výsledku jen pražsko-pařížským cucflekem. G.I.Joe má na své straně všechny záporná nej: nejpitomější scénář, střih, režii, nejdigitálnější CGI a dalo by se pokračovat do aleluja. Najít jednu slušně natočenou scénu je jako hledat jehlu v kupce uhlí – ne opravdu jsem se nezbláznil, jen jsem použil hlášku z filmu. G.I.Joe není pro všechny, v hodnocení je rozkročen někde mezi 4-7/10, kdy navíc záleží v jakém rozpoložení se na film vypravíte. Ale pokud popadáte hysterický záchvat při zmínkách o postavách jménem Destro, Storm Shadow či je pro vás Sienna Miller proklatě sexy a Vana Helsinga máte ve značné oblibě je tohle to ta správná volba v parném létě. Kam se hrabe Yatterman, navíc je tady těch falických symbolů o něco víc. 7/10(6.8.2009)

  • Lateef
    ***

    Kdybych při vstupu do předsálí podal ke kontrole lístek člověku maskovanému za Ewoka, myslel bych si, že jdu na remake Star Wars... během filmu jsem si vzpomněl snad na všech šest dílů hvězdné ságy a navíc se k tomu přidávají momenty ne nepodobné Dnu nezávislosti, Stealthu či Speed Racerovi. Úvodní sekvence mi přišla bombastická a u té poslední jsem nevěděl, jestli sedím v kině nebo ležím zfetovanej v rohu neonově osvícených místních záchodů. Spousta polodementních dialogů a vět, lokace odporující si s úvodním nápisem ´nedaleká budoucnost´ (tohle je rok asi tak 7037), Ray Park, který se svého proslavitele (Darth Maula) nechce zbavit (cvičný souboj s Dukem, černý plášť), hi-tech výrobky, které zmnohonásobují sílu nebo palebný arzenál svého uživatele, a desítky aut plachtících vzduchem při obrovské honičce skrz Paříž (Prahu). Druhá polovina mi přišla strašlivě umělá, všechny ty trikové sekvence, podmořský svět, stíhací let - ukrutně plastické a pouze trojrozměrné. Čtvrtý rozměr - divákovo ´WAU´ - nebyl využit. Ke druhému dílu mě netáhne teda zhola nic a jestli mi budou pořád tak zmateně stříhat ty akční scény, házím na Hollywood jednu bombu s nanoboty nebo co to bylo za železožrouty... 175 miliónů dolarů(rozpočet)/244,5 miliónů dolarů(výdělek celosvětově)(19.8.2009)

  • Hellboy
    **

    Dvouhodinová reklama na akční figurky. Zhmotněná fantazie dítěte, které si rádo hraje s vojáčky a jak všichni víme, tak děti mají občas fakt divné nápady. Stejně tak Stephen Sommers. Zpočátku zábava; film mě ohromil s každou novou scénou-lokací. Bohužel se to časem nezadržitelně změnil v naprostou nudu a protože akce nudila a po myšlenkové stránce nemá snímek co nabídnout, výsledný dojem je dost nelichotivý. Ve všech ohledech laciný film. (Já jsem čekal KRAVINU - jako třeba Transformers - v tomto ohledu jsem nebyl zklamán. Jenže je to prostě nuda).(13.3.2010)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace