Nastala chyba při přehrávání videa.
  • darkrobyk
    ***

    V hodnocení jsem značně rozkolísaný. Filmů s podobnou tematikou a podle skutečných událostí je více. Srovnání s příběhem Petra Zelenky se přímo nabízí. Jednoznačně výborná je kamera i s použitím filtrů, byť evokuje nemocniční horrory a člověk chvílemi čeká, kdy se začnou mrtvoly zvedat z pitevního stolu. Vhodně, alespoň pro mne, je použita Bauerova hudba, i když se mi zdá, jako by hledal inspiraci u Luboše Fišera ( stačí srovnat některé pasáže např.s Valerií). Příběh sám o sobě nabízí napětí i děsivost, čehož se hlavně v druhé půli nedostává. Divák, místo aby soucítil s oběťmi, je tlačen k tomu, aby držel palce masovému vrahovi... K obětem si nelze ani, díky plošnému vykreslení, cestu najít. Zcela zahozené šance velkých hereček - Jaroslava Adamová, Libuše Švormová, Zuzana Kronerová, avšak i herců např. M.Táborského. Spíše zklamání, ale současně musím přiznat, že se mi film drápkem zachytil v paměti a nějak se drží...(4.4.2011)

  • Murrro
    *

    Ak by som mizernú réžiu mohol ospravedlniť nadhľadom Dana Svátka a scenár (Svátek, Skačáni) faktom, že jeho autori zatiaľ nedokončili povinnú školskú dochádzku, za najväčšie mínus filmu by som považoval herecky bezradného Jiráčka. Tvorcovia však majú štúdium už istý čas za sebou, preto som očakával, že pojmom "motivácia", "psychologizácia" a "štylizácia" rozumejú. Mýlil som sa. Možno ma zmiatol už názov filmu. Hodinu nevieš? Vyše hodinu a pol som nevedel, či sledujem seriózne nepodarený film alebo za vlasy pritiahnutú čiernu komédiu. Bavil som sa totiž kráľovsky! "Jseš norbální? Kurvo!"(22.10.2009)

  • Morien
    ***

    Film, u kterého jsem nemyslela na to, kdy už skončí. Nevypovídá to o hodnotě filmu, nevypovídá to ani o jeho kvalitě. Možná jenom už mě třeba ta maturita dohání. Nebo fakt málo spím. Každopádně převládající pocit po bezprostředním shlednutí filmu je jakési neurčité pozitivno. Z filmu. Který podle mě dost trpí tím, že jaksi, byť nevysloveně, pořád za sebou vláčí ten přívlastek podle skutečné události. Jako by se z piety (?) bál jít ještě dál po - nedotažené - slibné lince o narušené osobnosti a jejím vnitřním svět+. Kde je psychologie, ptám se? Pár zdeformovaných záběrů na lidské obličeje motivaci nedělá. Tady už si musím položit otázku, zda není na čase pohledného škaredu Jiráčka předstat protěžovat nebo omlouvat a prostě ho osočit z toho, že hlavní roli ještě ztvárnit nedokáže, alespoň ne tak, abych já mu to věřila. Co mi na něm přišlo přesvědčivého byla rozumová omezenost a dětská naivita, s jakou chtěl urputně neustále pokračovat po stejných kolejích jako vždycky, což jsi nejsem úplně jistá, jestli bylo záměrné. Těžiště filmu potom dozajista spočívá ve formálních hrátkách a vykreslování atmosféry. Hudba byla solidně morbidní, rozhodně vcelku dobře korespondující s neutěšenými reáliemi, které nejsou výplodem filmařské historie, jak by si mohli někteří odchovanci rozvinutějších měst myslet, co jsem tak ve zdejších komentářích četla. I v menších nemocnicích, které si třeba někde vydupaly peníze a teď staví nové pavilony a podobně, jsou staré budovy pořád ve stavu, v jakém byly za mého narození, a s nějakými opravami se ani nepočítá. Takže tam najdeme plesnivá dřevěná okna, zelené nátěry zdí, i depresivní zářivky najdeme, všechno najdeme. Trochu mi ale přišlo, že Varhan začal hned od začátku nějak moc tlačit na pilu. Představovala bych si trošku pomalejší, záludnější rozjezd, než se spadne do té psychedelie. A té je opravdu hodně, vlastně je takovým pojítkem všeho, co je nám předkládáno. Celý film je spíš než příběhem jakýmsi volným sledem epizod, zejména v úvodu to ale ještě vypadá poněkud nezvládnutě. To se zlepší, ale závěrečná konfrontace doktrora se zřízencem působí tak nereálně a prostě divně, jak kdyby si ji někdo taky jenom představoval. Za tu naprostou zavírací scénu jsem velmi ráda, škoda jen, že film se celý nenesl v takovém duchu, aby opravdu právoplatně mohl takhle skončit.(13.10.2009)

  • Morholt
    ****

    Atmosféricky takřka dokonalé, Jiráček se svým "nehraním" byl tou nejlepší volbou a příjemně potěšil i scénář, který se heparinovým vrahem inspiroval jen velmi volně. podle mého názoru další ze zbytečně podhodnocených domacích filmů. Jakoby jsme ani nechtěli, aby se v tuzemsku podařilo něco solidního. 70%(3.4.2011)

  • vegetol.mp
    **

    Celkový dojem, který si divák odnese je spíš povrchnost, než skutečný zážitek. Herecky jednostrunné, obrazově lehce hysterické, režijně těžkopádné a hudba jak z Kladiva na čarodejnice. Zkrátka ve všech ohledech stejné jako T.M.A. od J. Herze. Hlavní hrdina není žádný opravdu zajímavý sériový vrah, jen divnej brouk, co běhá po špitále a dává injekce na počkání skoro každýmu. Pokud někdo viděl levné americké filmy o sériových vrazích, tak tohle je přibližně na obdobné úrovni. Jen s tím rozdílem, že Hodinu nevíš má opravdu debilní konec, který vypadá, jak kdyby ho někdo vymyslel za deset vteřin. Tenhle námět měl zkrátka na víc. Nemůžu tedy říct, že bych se těch 90 minut nudil, ale opravdu si nedokážu představit člověka, který by si po shlédnutí řekl, FAKT DOBREJ FILM. PS: Kterej kokot tomu dal v Cinemě 100%? Dneska se dá fakt koupit úplně všechno...(26.1.2010)

  • - Někteří herci na pitevně podstoupili hypnózu a byla jim injekcí podána látka, která zpomaluje dech a srdeční činnost. (blackrain)

  • - Natáčení začalo pár měsíců po odsouzení Petra Zelenky. (M.B)

  • - Část filmu byla natáčena v rumburské Lužické nemocnici za plného provozu. Dále bylo natáčeno v Bohnicích a v Praze u Milosrdných sester. (JEDNATEL)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace